Charlie Austin

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Charlie Austin

Innlegg Torstein Norevik » 01 Jul 2013, 17:58

Hughes skal være lysten på å knytte til seg goalgetteren Charlie Austin fra Burnley. Spennende tanker, for denne spissen, som fyller 24 år førstkommende fredag, har scoret mål i bøtter og spann i nær sagt alle klubber han har vært, senest 25 mål for Burnley i Championship i sesongen som nylig er avsluttet.

http://www.clubcall.com/stoke-city/race ... 03737.html

Langt mer spenstige tanker enn de tynne ryktene forleden på at vi var interessert i Carlton Cole. Cole er fortid, Austin er nåtid og fremtid... :twisted:

Men, vi har konkurranse fra Hull, som også er lystne på å sikre seg Austin's signatur. Prisen skal ligge på rundt 5m pund.

Hull nevnes som favoritter i øyeblikket, fordi man antar at Hughes må selge før han får kjøpe, noe som ikke er tilfellet for Hull. Jones og Jerome skal begge være mulige salgsobjekter i så måte.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Charlie Austin

Innlegg Richard Prestegård » 01 Jul 2013, 19:50

Torstein Norevik skrev:Hughes skal være lysten på å knytte til seg goalgetteren Charlie Austin fra Burnley. Spennende tanker, for denne spissen, som fyller 24 år førstkommende fredag, har scoret mål i bøtter og spann i nær sagt alle klubber han har vært, senest 25 mål for Burnley i Championship i sesongen som nylig er avsluttet.

http://www.clubcall.com/stoke-city/race ... 03737.html

Langt mer spenstige tanker enn de tynne ryktene forleden på at vi var interessert i Carlton Cole. Cole er fortid, Austin er nåtid og fremtid... :twisted:

Men, vi har konkurranse fra Hull, som også er lystne på å sikre seg Austin's signatur. Prisen skal ligge på rundt 5m pund.

Hull nevnes som favoritter i øyeblikket, fordi man antar at Hughes må selge før han får kjøpe, noe som ikke er tilfellet for Hull. Jones og Jerome skal begge være mulige salgsobjekter i så måte.... ;)


Signer! Hadde den beste scoringsstatistikken i hele verden i starten av fjorårets sesong, og den tidligere mureren har bevist at han kan takle nivået i Championship. Spennende å se om han er god nok for Premier League, eller om han blir en ny Jermaine Beckford, som imponerte i League One og Championship, men som falt igjennom i PL. Jeg tror Austin er god nok på sikt og et godt alternativ til de spissene vi har nå. 5 mill. er ingen avskrekkende pris, og det er lenge siden vi har signert unge uprøvde spillere :)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Charlie Austin

Innlegg Torstein Norevik » 09 Jul 2013, 10:24

Overraskende vending i saken om Austin's overgang til Hull. :o

Hvis denne artikkelen holder vann, så skal Austin ha feilet i "medical'en". Hva som nå skjer er vel da litt i det blå.... :?

Kan det eventuelt åpne veien for en overgang for Kenwyne Jones, som også ryktes å være i Hull's søkelys ? 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Charlie Austin

Innlegg Lilledino » 09 Jul 2013, 17:22

Torstein Norevik skrev:Overraskende vending i saken om Austin's overgang til Hull. :o

Hvis denne artikkelen holder vann, så skal Austin ha feilet i "medical'en". Hva som nå skjer er vel da litt i det blå.... :?

Kan det eventuelt åpne veien for en overgang for Kenwyne Jones, som også ryktes å være i Hull's søkelys ? 8-)



Haha , husker en spiller som var på vei til Stoke , som også feilet medicalen... Etter den tror jeg ikke mye på de ulike medicalene.. (dårlig blanding av engelsk og norsk vokabular)
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Charlie Austin

Innlegg Torstein Norevik » 09 Jul 2013, 18:36

Lilledino skrev:
Torstein Norevik skrev:Overraskende vending i saken om Austin's overgang til Hull. :o

Hvis denne artikkelen holder vann, så skal Austin ha feilet i "medical'en". Hva som nå skjer er vel da litt i det blå.... :?

Kan det eventuelt åpne veien for en overgang for Kenwyne Jones, som også ryktes å være i Hull's søkelys ? 8-)



Haha , husker en spiller som var på vei til Stoke , som også feilet medicalen... Etter den tror jeg ikke mye på de ulike medicalene.. (dårlig blanding av engelsk og norsk vokabular)

Ja, man kan alltids lure på om det stilles for strenge krav i disse medic.......eh, legesjekkene.... ;) Demba Ba har vel ikke vært synderlig skadeplaget i tiden etter at han ble "nektet" å komme til Stoke ... :twisted: Når det gjelder Austin var det visstnok en problematisk skulder som veltet handelen. Han skal visstnok hatt litt tendenser til å få denne ut av ledd. På den annen side leste jeg et annet sted at han vel knapt nok har vært ute av spill pga skade de siste sesongene, så man kan jo saktens lure om det teoretiske og akademiske i legevitenskapen har overtatt for "sunn fornuft" og om klubbene er blitt altfor redde for å signere spillere som har et lite skrubbsår eller antydning til en flis i fingeren.... :twisted:

Tenk om man hadde vært like påpasselig i researchen før spillere ble signert ? Og senket kravet en smule i forhold til legesjekken ? 8-)
Da hadde vi kanskje "gått glipp av" en Gudjohnsson og en Palacios, men vi ville kanskje hatt en Demba Ba i stallen ? :mrgreen:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Charlie Austin

Innlegg Richard Prestegård » 16 Jan 2016, 14:24

Ingen Charlie Austin til Stoke i denne omgang. Han er klar for Southampton. Overgangssummen ligger på rundt 4 millioner pund.

http://www.skysports.com/football/news/ ... n-from-qpr
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Charlie Austin

Innlegg Torstein Norevik » 16 Jan 2016, 16:05

Richard Prestegård skrev:Ingen Charlie Austin til Stoke i denne omgang. Han er klar for Southampton. Overgangssummen ligger på rundt 4 millioner pund.

http://www.skysports.com/football/news/ ... n-from-qpr

Synd, jeg tror han kunne ha vært en bra tilvekst for oss. For den prisen, som nok er sterkt preget av at han kunne ha forsvunnet gratis til sommeren, kan han vise seg å være et scoop for Southampton. Vi snakker tross alt om en spiller som har scoret jevnt og trutt de siste sesongene, vært blant toppscorerne både i PL og Championship til tross for at klubben hans har gjort det heller svakt, og som har vært innkalt til landskamp for England, selv om han riktig nok ennå har til gode å få sin landslagsdebut.

Det er nok mange ting som spiller inn når en fotballspiller skal skifte klubb. I tillegg til at Southampton er en bra klubb, skal man jo heller ikke se bort fra at det kan ha spilt en rolle at avstanden mellom Southampton til London ikke er lenger enn at han kanskje slipper å flytte.

Hva vet jeg ? Han er i alle fall tapt for oss, og det synest i alle fall jeg er synd :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Charlie Austin

Innlegg Morten T. » 16 Jan 2016, 19:12

Det er et stykke fra London til Southampton, Torstein, så jeg tror det blir rekvirert flyttebil etterhvert. ;)

Men enig, han er en god spiss og scoret bra med mål for et akterutseilt bånnlag l PL da QPR spilte der. Hadde ikke vært meg i mot om han hadde blitt snappa opp av Stoke og han er jo også bare 26 år, men nå er jo den muligheten borte. Jeg tror Southampton har gjort et bra kjøp her.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Charlie Austin

Innlegg Torstein Norevik » 16 Jan 2016, 21:14

Morten T. skrev:Det er et stykke fra London til Southampton, Torstein, så jeg tror det blir rekvirert flyttebil etterhvert. ;)

Du har nok helt rett, Morten. 1t og 47 minutter med bil langs M3, ifølge informert hold, kanskje litt avhengig av hvem som kjører... ;)
Må nok innrømme at jeg ikke er så fryktelig godt kjent nede på Englands sydkyst, og trodde at Southampton var adskillig nærmere London enn det faktisk er, i alle fall innenfor en times avstand... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Charlie Austin

Innlegg onside » 27 Jan 2019, 21:41

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Det er et stykke fra London til Southampton, Torstein, så jeg tror det blir rekvirert flyttebil etterhvert. ;)

Du har nok helt rett, Morten. 1t og 47 minutter med bil langs M3, ifølge informert hold, kanskje litt avhengig av hvem som kjører... ;)
Må nok innrømme at jeg ikke er så fryktelig godt kjent nede på Englands sydkyst, og trodde at Southampton var adskillig nærmere London enn det faktisk er, i alle fall innenfor en times avstand... ;)

Vi lenkes igjen til Austin, men som allerede nevnt av herrene Norevik og T - M3 blir vel litt for langt nå også.... ;)
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... es-2471797
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron