Thibauld Verlinden...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Thibauld Verlinden...

Innlegg Morten T. » 27 Aug 2015, 09:57

... fra Belgia og Standard Liege, har signert for Stoke.:
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Thibauld Verlinden...

Innlegg vegar56 » 27 Aug 2015, 13:46

16 år gammelt fremtidsprospekt.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Thibauld Verlinden...

Innlegg Morten T. » 27 Aug 2015, 14:12

vegar56 skrev:16 år gammelt fremtidsprospekt.

Jepp.
Det blir spennende å se om Stoke klarer å avle opp noe på Akademiet selv de neste årene eller om det er Barcelona & co. som skal ta seg av den jobben.

Korriger meg hvis jeg tar feil, men de tre siste som har kommet fra Akademiet og fått A-kamper er vel Wilkinson, Shotton og Shenton? Alle tre er lokale gutter, selv om det faktumet ikke betyr noe særlig nå for tida. To av de er borte og tredjemann trenger nok enda en del tid før han evt. slår ut i full blomst
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Thibauld Verlinden...

Innlegg Richard Prestegård » 28 Aug 2015, 10:25

Morten T. skrev:
vegar56 skrev:16 år gammelt fremtidsprospekt.

Jepp.
Det blir spennende å se om Stoke klarer å avle opp noe på Akademiet selv de neste årene eller om det er Barcelona & co. som skal ta seg av den jobben.

Korriger meg hvis jeg tar feil, men de tre siste som har kommet fra Akademiet og fått A-kamper er vel Wilkinson, Shotton og Shenton? Alle tre er lokale gutter, selv om det faktumet ikke betyr noe særlig nå for tida. To av de er borte og tredjemann trenger nok enda en del tid før han evt. slår ut i full blomst


For ikke å snakke om stortalentet Louis Moult, som fikk vel en 5-10 minutter borte mot Burnley for noe år tilbake :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Thibauld Verlinden...

Innlegg onside » 03 Jan 2018, 20:20

Verlinden får et halvt års opphold i tysk 2. Bundesliga med utlån til St.Pauli - som kjent er den klubben vi skal ha talentutvikling med...
fra Sentinel:
Promising Stoke City winger Thibaud Verlinden is set to join St Pauli on loan for the second half of the season.
The 18-year-old has flown out to Spain today to join the Bundesliga II club’s winter break training camp.
A six-month deal has been agreed in principle and the paperwork should be completed shortly. St Pauli are back in action on January 25 with a trip to Dynamo.

Lånet bekreftet i dag 18 januar at er han spiller for St.Pauli ut sesongen.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Thibauld Verlinden...

Innlegg Morten T. » 02 Sep 2019, 14:38

Verlinden på lån til skakkjørte Bolton.:
https://www.bwfc.co.uk/news/2019/septem ... an-winger/

Javel...?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Thibauld Verlinden...

Innlegg onside » 02 Sep 2019, 17:02

Morten T. skrev:Verlinden på lån til skakkjørte Bolton.:
https://www.bwfc.co.uk/news/2019/septem ... an-winger/

Javel...?

Javel?

Mye bedre at han hjelper Bolton enn å spille U23 kamper, NJ har jo veldig tydelig ikke behov for han ;)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Thibauld Verlinden...

Innlegg Torstein Norevik » 02 Sep 2019, 20:34

Viste lovende takter da han fikk prøve seg forrige sesong, men har knapt fått sjansen denne sesongen. Heller ikke Campbell har det, til tross for å ha vært vår mest målfarlige spiller i pre-season. Og Edwards, en av våre aller beste spillere forrige sesong, er inn og ut av laget, i konkurranse med Smith som ikke har imponert overvettes.

Hvor blir det av Jones’ løfter om å gi ungdommen sjansen ? Av de mange spillerne han hentet inn i sommer var kun 3 under 25 år, og 3 var over 30. Jeg mener at vi kunne hatt bruk for Verlinden selv, og derfor synest jeg det er merkelig å sende han på lån. Han burde heller fått muligheten til å fortsette den fine utviklingen han viste forrige sesong. Spesielt rart at han sendes til Bolton, som har stått på kanten av stupet og hatt resultater deretter. Det kan bli tøft, og det er vanskelig å se at dette er egnet til å styrke selvtilliten hans og gi han et løft, noe som formodentlig er noe av målet med et slikt låneopphold.

Men ettersom han er en av de få kreative spillerne vi har, sendes han selvsagt bort, og han er jo ikke den første heller. Ser ikke ut til at Jones mener det er behov for kreative spillere i Stoke. :twisted:

Nei, jeg forstår mindre og mindre av Jones disposisjoner og hvilke tanker han har bak det han gjør...

Og det er visst ikke bare jeg som undrer meg. De tidligere spillerne Liam Lawrence og Carl Dickinson har i kveld gitt uttrykk for det mye av det samme på Twitter.

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... on-3277773
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Thibauld Verlinden...

Innlegg onside » 03 Sep 2019, 07:36

Torstein Norevik skrev:Og det er visst ikke bare jeg som undrer meg. De tidligere spillerne Liam Lawrence og Carl Dickinson har i kveld gitt uttrykk for det mye av det samme på Twitter.

Neida Torstein, det er ikke bare du, Liam & Carl som undrere dere. Du skal vite at alle som har et hjerte som banker litt for Stoke har skjønt at det NJ driver med er så dårlig og at det tyder på at han enten "ikke vil" eller "ikke kan" vinne kamper for Stoke. Han tar så mange dårlige avgjørelser.... egentlig på alle plan. Han er så dårlig at han innrømmer det også. Det er så pinlig at jeg blir flau.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Thibauld Verlinden...

Innlegg Svein Nilsen » 03 Sep 2019, 18:52

onside skrev:
Torstein Norevik skrev:Og det er visst ikke bare jeg som undrer meg. De tidligere spillerne Liam Lawrence og Carl Dickinson har i kveld gitt uttrykk for det mye av det samme på Twitter.

Neida Torstein, det er ikke bare du, Liam & Carl som undrere dere. Du skal vite at alle som har et hjerte som banker litt for Stoke har skjønt at det NJ driver med er så dårlig og at det tyder på at han enten "ikke vil" eller "ikke kan" vinne kamper for Stoke. Han tar så mange dårlige avgjørelser.... egentlig på alle plan. Han er så dårlig at han innrømmer det også. Det er så pinlig at jeg blir flau.


Dette er jo pinlig! Natta Jones begynner å bli en parodi av en manager og graver sin egen grav. Makan til dårlig dømmekraft. Sender kanskje vår eneste spiller som har fart, dribleferdigheter og en brukbar innleggsfot til en klubb i full krise, enda større krise enn der han kommer fra! Rydder NJ nå enda bedre plass på ventrekanten til supertalentet James McClean?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester

cron