AAron Lennon...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

AAron Lennon...

Innlegg Morten T. » 16 Nov 2014, 18:55

...ble jo nevnt som en mulig overgang i det forrige vinduet. Nå nevnes han igjen:
http://www.sportsmole.co.uk/football/sp ... 88514.html

Han er vel okei, men jeg sitter ofte med en følelse at veldig mye av det han holder med på på banen fører til svært lite...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: AAron Lennon...

Innlegg gunny » 02 Jan 2015, 13:52

Nevnes igjen, men £7 mill er litt for drøyt etter mitt syn
http://www.espnfc.com/story/2224591/sto ... on-sources
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 04 Jan 2015, 02:42

Har vært en god ving med mye fart, men trur ikke han er i like god form som i sine tidligere år.
£7 virker som en ganske drøy pris, men det hadde kanskje vært greit med en låneavtale ut sesongen ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 15 Jan 2015, 13:59

Vi linkes igjen mot Lennon. I følge London Evening Standard, som The Sentinel her refererer til, ligger Stoke lengst fremme i løypa for å få 27-åringens signatur, i konkurranse med Crystal Palace, Hull og Sunderland.

Stoke prøvde visst nok også å låne Lennon i sommer, men det gikk i vasken. Et lån nå virker mindre aktuelt, fordi Tottenham først og fremst ønsker å selge, særlig med tanke på at Lennon bare har 18 måneder igjen av kontrakten. Prisantydningen skal ligge på rundt 7m pund.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Hvis Lennon kan finne tilbake til taktene fra noen sesonger siden så vil nok dette kunne være et bra kjøp. Saken er vel likevel at Lennon ikke på langt nær har vært like god de siste sesongene, og det er nok også grunnen til at han sliter med å få spilletid på White Hart Lane. Er usikker på om dette ville være en bra signering, særlig sett hen til at jeg vel synes prisen er litt stiv med tanke på det han (ikke) har levert de senere år..... :? Men han kan jo tenkes å få en rennesanse ved et klubbskifte, det er mange eksempler på det, men det hele virker likevel å inneholde en god porsjon "gambling" om han signeres.... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 15 Jan 2015, 15:46

Torstein Norevik skrev:Vi linkes igjen mot Lennon. I følge London Evening Standard, som The Sentinel her refererer til, ligger Stoke lengst fremme i løypa for å få 27-åringens signatur, i konkurranse med Crystal Palace, Hull og Sunderland.

Stoke prøvde visst nok også å låne Lennon i sommer, men det gikk i vasken. Et lån nå virker mindre aktuelt, fordi Tottenham først og fremst ønsker å selge, særlig med tanke på at Lennon bare har 18 måneder igjen av kontrakten. Prisantydningen skal ligge på rundt 7m pund.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Hvis Lennon kan finne tilbake til taktene fra noen sesonger siden så vil nok dette kunne være et bra kjøp. Saken er vel likevel at Lennon ikke på langt nær har vært like god de siste sesongene, og det er nok også grunnen til at han sliter med å få spilletid på White Hart Lane. Er usikker på om dette ville være en bra signering, særlig sett hen til at jeg vel synes prisen er litt stiv med tanke på det han (ikke) har levert de senere år..... :? Men han kan jo tenkes å få en rennesanse ved et klubbskifte, det er mange eksempler på det, men det hele virker likevel å inneholde en god porsjon "gambling" om han signeres.... :?

Enig.
For 3-4 sesonger siden så hadde en slik pris vært forståelig, men Lennon sin markedsverdi har definitivt tapt seg de siste årene.
Dette ville ha vært gambling og jeg er fryktelig usikker her. Jeg liker jo kjappe vinger med visse dribleferdigheter og jeg kan forstå at Hughes gjerne vil ha slike spillere i troppen, men det jeg har sett av Lennon de siste årene har ikke imponert meg.
Har et ambivalent syn rundt dette, men hadde noen pressa meg opp i et hjørne og avkrevd et svar så ville jeg nok ha falt ned på et nei.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 16 Jan 2015, 14:06

Slik eg har forstått det så skal kjøpesummen deles opp, noe etter antall kamper noe etter prestasjoner (ka det innebærer veit ikkje eg). Så det vil gå tid før alt er utbetalt, men om det er ein god signering er ein annet historie som bare tiden vil gi svar på.
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 31 Jan 2015, 15:14

Ryktene går om at han er lånt ut både her og der, men i følge Stoke LoudnProud har vi ikke gitt opp å få han ut sesongen.
Ellers så var både Scoles og Coates fraværende på en Stanley Matthews-middag i går, dette pga signering av en ny spiller, alt dette i følge LoudnProud ........
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 02 Feb 2015, 10:08

Vi nevnes ikke lenger i forbindelse med Lennon, kanskje likegodt.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 02 Feb 2015, 15:17

Vi har ikke gitt opp å få til en låneavtale hevder Sky
Stoke LoudnProud
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 02 Feb 2015, 19:41

Norsk Tipping har ham til 1.50 for å spille i blå drakt i Liverpool. Stoke til 3.20 !!
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest