Mario Balotelli

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Mario Balotelli

Innlegg gmel » 25 Jan 2015, 15:12

6 Town Radio hevder at MB har hatt en times møte med Rodgers, og at han er aktuell for utlån til Stoke med opsjon på kjøp.
Hva sier dere, er dette mannen vi venter på?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Re: Mario Balotelli

Innlegg vegar56 » 25 Jan 2015, 16:48

gmel skrev:6 Town Radio hevder at MB har hatt en times møte med Rodgers, og at han er aktuell for utlån til Stoke med opsjon på kjøp.
Hva sier dere, er dette mannen vi venter på?

Nei.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Jan 2015, 17:04

Han har jo potensialet, men så er det dette med å håndtere personligheten hans da...
Ballotelli og Arnautovic er jo gode busser og fant på mye bøll sammen i Inter. Det kunne ha vært interessant med de to sammen igjen...

Jeg er vel 50/50 her.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 25 Jan 2015, 17:51

Men det må vel bli noe kluss med lønna, eller?
Dessuten betyr det nok at Langemann forsvinner nå, greit nok, han mangler 10%, og de kommer neppe nå helt på tampen av karrieren.....
Kanskje Walters , Adam og Huth forsvinner...Plutselig er har vi et nytt lag, men Balotelli er en fyr som tar mye plass, håper det ikke blir noe av.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Jan 2015, 18:16

gmel skrev:Men det må vel bli noe kluss med lønna, eller?
Dessuten betyr det nok at Langemann forsvinner nå, greit nok, han mangler 10%, og de kommer neppe nå helt på tampen av karrieren.....
Kanskje Walters , Adam og Huth forsvinner...Plutselig er har vi et nytt lag, men Balotelli er en fyr som tar mye plass, håper det ikke blir noe av.

Adam og Huth spiller jo uansett ikke og Walters er vel en av de få hakkekyllingene som er igjen nå og som det virker som om flertallet synes hadde vært greit om forsvant. Crouch virker å bli værende utifra det jeg har lest den siste måneden.

Balotelli har en spesiell personlighet. Han er en såkalt "day-to-day-person" og det betyr for eksempel at hvis han har lyst på en bil, så kjøper han en bil - NÅ!
Han ville nok ha tatt en del plass, ja og spørsmålet må bli hva det hadde gjort med gruppa. Broren til Mario( Enoch ) var jo på prøvespill i Stoke for et par år siden, så vidt jeg husker. Kanskje han har anbefalt klubben?

Stoke er jo ikke helt fremmed hva kommer til å trekke til seg spillere med en personlighet som er noe utafor A4-segmentet. Her kan nevnes navn som Pennant, Shea og Arnautovic i nyere tid
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 26 Jan 2015, 00:30

Ser ikke for meg at Balotelli hadde gått til Stoke, men jeg hadde heller ikke takket nei. Han har vanvittig gode ferdigheter, men er som nevnt ekstremt ustabil i prestasjonene, og har jo vært kanskje PLs største flopp i år hittil. Men, med en prestasjonsbasert lønn (i den grad det er mulig), rett coaching og backing fra trenerteamet og i tospann med Arnautovic ser jeg for meg at han kunne ha lykkes her. Hadde vært artig.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 26 Jan 2015, 15:38

Nei takk!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 26 Jan 2015, 19:38

Nei
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Lars Frode » 26 Jan 2015, 19:59

Nei,nei,nei og atter nei... Hvorfor skulle vi hente denne bråkmakeren? Det han har vist i Liverpool forsvarer ikke en plass på reservelaget vårt engang....
Lars Frode
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 20 Des 2015, 10:37

Nå er disse ryktene varme igjen www.hitc.com

Nei takk.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Ryktebørsen