Og en flott scoring var det!!
www.youtube.com/embed/o_GoG0TDbpA
geddi skrev:Mortens siste innlegg her satte tankene litt i sving og et par konspirasjonsteorier jeg egentlig ikke har belegg for i det hele tatt, dukket opp i hodet mitt.
Alle kjenner jo til at Rosenborgs spillere i det siste har sluppet unna med mye og ryktene har begynyt å gå igjen om Rosenborgs forhold til fotballforbundet. Denne konspirasjonstanken førte med seg en annen slik tanke. Og tanken er: Om det var Manchester United som hadde ønsket seg Agduelo, hadde han da hatt arbeidstillatelse i dag?
Morten T. skrev:geddi skrev:Mortens siste innlegg her satte tankene litt i sving og et par konspirasjonsteorier jeg egentlig ikke har belegg for i det hele tatt, dukket opp i hodet mitt.
Alle kjenner jo til at Rosenborgs spillere i det siste har sluppet unna med mye og ryktene har begynyt å gå igjen om Rosenborgs forhold til fotballforbundet. Denne konspirasjonstanken førte med seg en annen slik tanke. Og tanken er: Om det var Manchester United som hadde ønsket seg Agduelo, hadde han da hatt arbeidstillatelse i dag?
Nå er jeg vanligvis ikke noen stor fan av konspirasjonsteorier bortsett fra hvis jeg vil ha meg en god latter, men i dette tilfelle tror jeg allikevel at jeg vil svare et rungende JA( i forhold til ManU ). Jeg tror de ville gjort som de aller fleste som innehar en maktposisjon gjør hvis de er nødt for det: nærmere bestemt å (mis)bruke seg av den.
Rosenborgs forhold til NFF kjenner jeg ikke til, men hvis du tenker på den saken med han derre dansken på fylla i Køben så er vel det uansett et forhold mellom klubb(arbeidsgiver) og spiller(arbeidstager) og ikke noe NFF har noe med, eller...?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester