Jeg så nettopp i The Sentinel at Stoke har kastet øynene sine på Håvard Nortveit. Vil han være en forsterkning på midtbanen vår eller er klubben litt ute på viddene med denne interessen?
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... z2ys8WhV00
gmel skrev:Nei nei nei!
Ingen norske!
La de spille i Tippeligaen !
gmel skrev:Jada , jeg vet det![]()
Men vi må ha inn noen som er bedre enn de vi har, og da er det vel knapt andre enn Langemann Hangeland som holder mål.
Kjell Ola skrev:gmel skrev:Jada , jeg vet det![]()
Men vi må ha inn noen som er bedre enn de vi har, og da er det vel knapt andre enn Langemann Hangeland som holder mål.
Eg meiner at heller ikkje Hangeland, slik han har stått fram denne sesongen, vil styrke Stoke. Kapteinen vår er betre, Huth er betre, eg lurar jammen på om ikkje Wilson er betre også. Ja, kanskje Muniesa også?? Hangeland har i alle fall ikkje imponert meg i det siste. Men ein god spelar i norsk målestokk!!
Morten T. skrev:De gangene jeg har sett han for Norge så har han vært ganske svak, men de gangene jeg har sett han i Bundesliga har han vært ganske god.
Ikke den værste som kan hentes inn, men ikke helt fra øverste hylle heller.
geddi skrev:Morten T. skrev:De gangene jeg har sett han for Norge så har han vært ganske svak, men de gangene jeg har sett han i Bundesliga har han vært ganske god.
Ikke den værste som kan hentes inn, men ikke helt fra øverste hylle heller.
Fordelen med en som Nortveit fremfor en som Hanggeland er stort sett alderen. Nortveit har potensial til å bli mye bedre med rett oppfølging mens Hangeland vel er på retur. Alderen tynger vel litt etter hvert vil jeg tro.
Men ikke misforstå, jeg er fremdeles skeptisk til Nortveit, men alderen og nivået han spiller på tatt i betraktning, så vil han klare en overgang bedre enn de fleste andre norske jeg kommer på i farten.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest