Jakup Kosecki

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Jakup Kosecki

Innlegg gmel » 31 Mar 2014, 20:14

Vi er visstnok interessert i to polakker, Karoline Linetty, 19, er den andre. Han spiller for Poznan.
Kosecki, 23, er i Legia Warszawa .
Sommeren nærmer seg!
LoudnProud
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Re: Jakup Kosecki

Innlegg Torstein Norevik » 31 Mar 2014, 22:18

gmel skrev:Vi er visstnok interessert i to polakker, Karoline Linetty, 19, er den andre. Han spiller for Poznan.
Kosecki, 23, er i Legia Warszawa .
Sommeren nærmer seg!
LoudnProud

Kosecki hadde jeg ikke hørt om, men jeg ser at han står bokført med en håndfull landskamper for Polen, etter landslagsdebuten i fjor, så han er nok en bra spiller.
Karol Linetty hadde jeg derimot hørt om tidligere og han er vel betraktet som en av Polens virkelige "hot prospects", og omtalt som "Polens fremtidige Luka Modric". ;)

Engelske aviser skrev i november at David Moyes skal være veldig hypp på å bringe Linetty til Old Trafford, og han er også i søkelyset hos en rekke andre klubber, så vi skal ikke se bort fra at vi kan få sterk konkurranse om 19-åringens signatur.... :?

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... es-2671564
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Jakup Kosecki

Innlegg Morten T. » 31 Mar 2014, 22:59

Ingen tvil om at man kan finne gull i ligaer som Polen, Tsjekkia, Slovakia, Kroatia,Serbia. Har selv sett en del på tsjekkisk og slovakisk fotball en del år og det finnes en god del spillere med særdeles gode basisferdigheter og tekniske ferdigheter, men det mangler en del på andre områder selv om man jo har spillere som Hamsik( sannsynligvis en av Europas 10-25 beste spillere ) Rosicky, Cech og til dels Skrtel. I det hele tatt er Sentral-Europa en interessant plass å lete etter gode spillere til en relativt grei pris.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest