så et intervju med Pennant etter Birmingham kampen, hvor han sier han trives i England, å kunne tenkt seg en lengre kontrakt med Stoke. Hadde vært knall å fått signa Pennant på en 2-3 års deal
Jeg er enig i at 6 mill pund er i overkant, men med tanke på at både Collins og Whitehead kostet 5 mill pund, så er Pennant faktisk verdt det spør du meg. Stoke sin høyre side er 2 forskjellige lag med og uten Pennant. Dessuten så er alternativene ikke noe spesielt billigere (i England vel og merke).
Huseklepp kan vel kjøpes for 1,5 mill pund, har du vurdert det Pulis.........
Dette er da også mer i tråd med det som ble antydet av kjøpssum da leieavtalen ble inngått. Et konkret beløp av denne størrelse ble den gang nevnt i flere sammenhenger. Tror nemlig nokså sikkert at eventuell kjøpesum ble avtalt før Pennant kom til Stoke. Utfordringen er nok heller lønn, og det her Pulis/Coates ikke vil betale "silly money". Dette ordner seg nok
Sentinel antyder mellom 3 og 4 mill pund. Det som er gledelig er jo at spilleren selv veldig sterkt ønsker å bli værende! Drar dette ut en måned til slutten av januar/deadline og Pennant må tilbake til Spania denne perioden, er jeg redd formen hans kan falle. For å holde "go'en" i ham, er det etter min mening absolutt viktig at handelen blir gjort uten at spilleren må tur/retur Spania igjen.