Sigurdsson/Holtby

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Sigurdsson/Holtby

Innlegg gunny » 15 Jan 2014, 16:03

Dobbeltbud på Gylfi Sigurdsson og Lewis Holtby??? Neppe realistisk at dette skjer, men men..
https://twitter.com/stokecity_fc/status ... 1028515840
gunny
Ivrig Stokie

Re: Sigurdsson/Holtby

Innlegg Torstein Norevik » 15 Jan 2014, 20:40

gunny skrev:Dobbeltbud på Gylfi Sigurdsson og Lewis Holtby??? Neppe realistisk at dette skjer, men men..

Det er von i hangande snøre... ;) Tviler vel også litt på sannhetsgehalten i disse ryktene, men tror nok begge ville gått rett inn i første-elleveren dersom det hadde vært tilfelle at vi prøver å signere de. Holtby har vel ytret ønske om at han vil vekk fra White Hart Lane, men det er vel helst en retur til Tyskland som det har vært snakk om i så måte...

Hadde disse kommet ombord, så ligger det vel kanskje i kortene at Adam hadde fått reise til Tyrkia.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 15 Jan 2014, 23:07

Torstein Norevik skrev:
gunny skrev:Dobbeltbud på Gylfi Sigurdsson og Lewis Holtby??? Neppe realistisk at dette skjer, men men..

Det er von i hangande snøre... ;) Tviler vel også litt på sannhetsgehalten i disse ryktene, men tror nok begge ville gått rett inn i første-elleveren dersom det hadde vært tilfelle at vi prøver å signere de. Holtby har vel ytret ønske om at han vil vekk fra White Hart Lane, men det er vel helst en retur til Tyskland som det har vært snakk om i så måte...

Hadde disse kommet ombord, så ligger det vel kanskje i kortene at Adam hadde fått reise til Tyrkia.... ;)

Hadde utvilsomt vært en knall-deal. Men så spørs det om twitter mld som denne meldingen = rykter med noe realisme i.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Jan 2014, 22:27

Går noen rykter nå om at Stoke skal signe en spiller fra Spurs i løpet av de nærmeste dagene.
Disse to + Aaron Lennon nevnes hyppigest. Danny Rose og til og med Adebayor nevnes også....

Rykter er rykter, så ta det for hva det er... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 17 Jan 2014, 23:21

Morten T. skrev:Går noen rykter nå om at Stoke skal signe en spiller fra Spurs i løpet av de nærmeste dagene.
Disse to + Aaron Lennon nevnes hyppigest. Danny Rose og til og med Adebayor nevnes også....

Aaron Lennon
Danny Rose
Gyllfi Sigurdsson
Lewis Holtby

Noen som vil presentere og vurdere de?
Noe for oss?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Jan 2014, 23:32

gmel skrev:
Morten T. skrev:Går noen rykter nå om at Stoke skal signe en spiller fra Spurs i løpet av de nærmeste dagene.

Aaron Lennon
Danny Rose
Gyllfi Sigurdsson
Lewis Holtby

Noe for oss?

Jeg ville nok ha valgt tyske Holtby. Ung og allerede god. Veldig, veldig spennende spiller.
Rose er en talentfull back, men gjør litt for mange blundere etter mitt syn og er variabel. Noe som høyst sannsynlig skyldes alderen, men han kan være noe for fremtiden.
Sigurdsson er jo god, men var klart bedre i Swansea. Jeg tror han trenger tillitt og spilletid( som de fleste andre fotballspillere ) for å nå toppnivået.
Lennon. Kan man la være å signere en mann med et sånt etternavn? :P
Spøk til side, han er kjapp, men jeg synes han var bedre før og han virker å være på retur. Allikevel tror jeg han er bedre enn alternativene Stoke har pr. dato
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 18 Jan 2014, 00:13

Morten T. skrev:
gmel skrev:

Aaron Lennon
Danny Rose
Gyllfi Sigurdsson
Lewis Holtby

Noe for oss?

Jeg ville nok ha valgt tyske Holtby. Ung og allerede god. Veldig, veldig spennende spiller.
Rose er en talentfull back, men gjør litt for mange blundere etter mitt syn og er variabel. Noe som høyst sannsynlig skyldes alderen, men han kan være noe for fremtiden.
Sigurdsson er jo god, men var klart bedre i Swansea. Jeg tror han trenger tillitt og spilletid( som de fleste andre fotballspillere ) for å nå toppnivået.
Lennon. Kan man la være å signere en mann med et sånt etternavn? :P
Spøk til side, han er kjapp, men jeg synes han var bedre før og han virker å være på retur. Allikevel tror jeg han er bedre enn alternativene Stoke har pr. dato

Takk for infoen!
Jeg følger lite med på de andre lagene, har blitt straffet med å få Stoke-resultat i fleisen, så når Stoke vises i opptak holder jeg meg borte fra VG Live! ,Stoke Forum, og Canal Digital. Gleder meg til i morgen, selv om det ser ut som kampen vises 22:30....
Skulle tro alle disse betyr en forsterkning .
Mon tro hvor mye Coates vil spandere denne gangen?
Så noe annet :
Hvordan påvirkes vi som tilhengere av en klubb av at laget skiftes ut?
Når favoritter forsvinner, og spillere vi ikke kan fordra kommer i vår drakt og vi må elske de?
Husker selv Mickey Thomas , jeg kalte han Rotta da han spilte på Manure, så kom han til oss.....
Nå er det bare to fra Stoke i troppen,........
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 18 Jan 2014, 00:33

gmel skrev:Så noe annet :
Hvordan påvirkes vi som tilhengere av en klubb av at laget skiftes ut?
Når favoritter forsvinner, og spillere vi ikke kan fordra kommer i vår drakt og vi må elske de?
Husker selv Mickey Thomas , jeg kalte han Rotta da han spilte på Manure, så kom han til oss.....
Nå er det bare to fra Stoke i troppen,........

Jeg tror sånne ting varierer fra supporter til supporter, være seg om det er spillere eller managere som skiftes ut.
Etter mitt syn er det noe av det som gjør fotballsporten så morsom. Ingen sitter egentlig med den hele og fulle sannhet og det er ganske fascinerende at alle som ser en kamp faktisk ser nøyaktig det samme, men kan oppfatte kampen og spillernes prestasjoner totalt forskjellig.

Men det er også fascinerende hvordan folk snur på en femøring i forhold til spillere. En fyr som Jermaine Pennant ble direkte hatet av Stokefansen da han spilte for andre klubber, og han har en spesiell personlighet( jeg tror det er få som får seg til å gå ned på kne å fri til dama når de besøker graven til broren til den samme dama(!) ). Men nå er veldig mye av det "glemt" eller feid under teppet. Han har en egen evne( som QPRs Joey Barton ) til å føkke det opp for seg selv og her er det siste "stuntet" hans: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... tmvUM_Kw5s

Men uansett: Spillere og managere kommer og går. Klubben består.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 18 Jan 2014, 16:15

Så er det noen som har sett Holtby sammen meg Scholes.......så ..........kanskje??
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 18 Jan 2014, 16:43

Han er på kampen i dag!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet