gmel, du trenger ikk eå vente helt til neste helg.......vi vinner på onsdag!
Uansett, en veldig interessant diskusjon og veldig gode innlegg. Jeg har enorm stor respekt for den jobben TP har gjort i Stoke City. Han huskes som en av våre beste, om ikke den aller beste, manageren vi har hatt. Resultatene taler sitt. Og, han er en hyggelig, oppegående og samfunnsengasjert fyr, MEN, han MÅTTE gå etter sist sesong. Spillestilen hans var utrangert og vi ble avslørt gang på gang. Sammenligningen med Drillos er veldig god; nye og litt overraskende ting skaper resulateter - en god stund. Så blir man avslørt, motstanderene setter inn mottiltak og vips så er vi "ingenting". Flere likeheter mellom TP og Drillo er at de er tilhenger av en "steinalder fotball", som i og for seg ikke er det største problemet - DET er at de ikke evner eller ikke vil endre sin oppfatning av hvordan fotball skal spilles. Det må vel også sies at han bommet noe fryktelig med mange spillerkjøp. Ja, vi hadde en god start på sesongen i fjor, hadde litt marginer på høsten og reddet oss med det. Vinteren var fryktelig og det var langt mellom poengene. Jeg er HELT sikker på at vi hadde rykket ned inneværende sesong med TP som manager. Så hva med Mark Hughes? Heller ikke mitt førstevalg, fikk hakeslepp når han ble ansatt. Starten var lovende, men det må sies at det har gått over! Kampen på lørdag var fryktelig, vi var ingenting. Og vi har flere kamper som har vært langt under pari under MH sin ledelse. Hjemmekampen mot Norwich var så svak at jeg fortsatt blir fysisk uvel av å tenke på den. Det klart mest positive er at vi har vært tildels gode i noen bortekamper (West Ham, Fulham og United), mens tendensen i de siste bortekampene (Swansea og Everton) er skremmende! MH har ikke klart å sette nok preg på laget ennå, alt for mange "lik i lasten" får alt for mye spilletid. Jeg tror faktisk kun 2 av våre spillere ville godt rett inn på de fleste lag i PL, Begovic og N'Zonzi - de andre ville faktisk hatt problemer hos de fleste. Så, jeg vil gjerne gi MH en "tidsfrist" som heter 1. februar, har han ikke klart å sette sitt preg på laget med en god poengfangst frem til da og 3-4 nye spillere som går rett inn og forsterker laget - så er det "Hughes out"

. Og, vær så snill MH, når Nyttårsrakettene fyres av så er det på tide å handle, ikke vente til fem på tolv den 31. januar og gjøre alle feil som TP gjorde........
Nå banker vi Cardiff, Chelsea og Hull på rappen så er alt glemt