Begovic mot Hart?

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Begovic mot Hart?

Innlegg geddi » 26 Nov 2013, 12:12

Ser ryktene har oppstått om at Pellegrini vil gjøre et fremstøt mot Begovic i januarvinduet og er villig til å tilby Joe Hart på en låneavtale pluss £15 mill for å få ham i tillegg til at City vil betale ukelønnen hans på £110.000 i perioden. Er dette en god handel for oss? Hart var jo en god keeper, men har hatt endel blemmer i det siste og kan være på hell selv om han fortsatt står i mål for England.
Hva sier folket om en slik byttehandel?
Hadde de sagt £5 mill pluss Hart permanent så hadde ihvertfall forslaget vært mye bedre men fortsatt skeptisk.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... oe-2850657
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Re: Begovic mot Hart?

Innlegg -Tottal- » 27 Nov 2013, 12:24

......skeptisk......
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 27 Nov 2013, 16:13

Har ingen som helst tro på at dette er sant. HVIS det var sant så er det selvfølgelig en gullgruve for oss. Begovic forsvinner senest til sommeren uansett og Hart er fortsatt en VELDIG god keeper. Sannsynligvis like god som Begovic. Et par feil i innledningen på sesongen rokker ikke ved det. Han storspiller jo for England og er første keeper på et lag som skal til Brasil-VM. Har vi Hart frem til sommeren (uten å betale lønna!) og £15.000.000 i cash fra Begovic salg til bruk til 2-3 nye spillere så kan vi le hele veien til banken. Og fra i sommer bør jo Butland være klar for større oppgaver........ Når det er sagt, jeg vil aller helst beholde Asmir i mange år til :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 28 Nov 2013, 20:59

Bego best.....
For min del rangerer jeg Bego på toppen, over alt, til alle tider.
(Vanskelig å måle mot slow motion fra 60-70-tallet....)
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest