Veldig omstendelig kampen igjennom og ingen kreativitet på den siste tredjedelen av banen. Allikevel er det manglende aggressivitet som skuffer meg mest. Det var tidvis et problem også i fjor og de gangene Stoke er svake denne sesongen så er det nettopp mangel på intensitet/aggressivitet som er hovedproblemet. Det er IKKE Mark Hughes sin feil og det var IKKE Pulis sin feil, nei ansvaret for å være motiverte og fokuserte til kamp ligger hos kvalmende høyt gasjerte spillere.
Det Hughes bør og kan rette på er å variere spillet mye mer. I dag lå bare Norwich og ventet på Stoke og snørte igjen sekken når Stoke trillet ball inn i de samme rommene gang på gang på gang på gang....
Å kombinere ballbesittelse med mer direkte spill og lange baller mot etablert forsvar er å foretrekke og vil gjøre det vanskeligere for en motstander å komme med mottrekk.
Jeg synes ingen fortjener pluss i dag og Wilson( åh huttetu! ), Adam, Walters, Jones og Pennant var spesielt ille. Begovic virka ustødig for andre kamp på rad og burde ha reddet målet i mot.
Jeg er ikke brennsikker, men jeg tror vi ligger dårligere an poengmessig nå enn vi gjorde på samme tid i fjor. Det er allikevel alt for tidlig å felle noen bastant dom ene eller andre veien og jeg håper dette var en glipp, men det var litt skummelt å se hvor enkelt Norwich nøytraliserte Stoke og fikk de til å fremstå svært så svake...