Sergi Roberto Carnicer

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Sergi Roberto Carnicer

Innlegg Torstein Norevik » 03 Jul 2013, 10:11

geddi skrev:
torage skrev:Nyhet som var fullstendig utenkelig å lese for bare noen få måneder siden :D La gå at han må bevise at han holder PL-nivå, men du verden så spennende... Plutselig har det blitt litt mer uforutsigbart, og jeg kan nesten ikke vente til hvem den neste signeringen blir.... :D :D

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/ ... d=10111609

Ryktene går om Sergio Roberto Carnicier, også fra Barca, 21 år og sentral midtbane.Dette er bare et rykte men det kommer fra ganske velinformert hold i Stoke-on-Trent. Kjenner ikke til karen annet enn det jeg leste i linken under.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sergi_Roberto

Her er en artikkel som fyrer opp under ryktene om at også Sergi Roberto Carnicer kan være et transfer-mål for Stoke..... :)

http://www.stoke.vitalfootball.co.uk/ar ... p?a=323695

Jeg må si jeg er utrolig glad for vår nye tilnærming på transfer-fronten. Etter mitt syn er dette veien å gå om Stoke skal ta steget videre, unge fremadstormende og sultne spillere, med masse utviklingspotensiale, og for en meget overkommelig pris. Heller enn å bruke masse pund-sedler på spillere som er over toppen og næmer seg slutten av karrieren.

Tenk at vi det siste halvåret har fått inn unge talentfulle spillere som Butland, Shea (som jeg fortsatt har stor tro på, ureffterdig å dømme han etter to innhopp like etter at han kom til klubben), Pieters, Muniesa og nå kanskje Sergi Roberto Carnicer, i stedet for arbeidsvillige, men akk så begrensede spillere som Delap, Sidibe, og Whitehead..... :ugeek:

Det er en utvikling som jeg er strålende fornøyd med. :D

P.S. Ser forresten at Marc Muniesa har vært og tvitret en del på Carnicer's twitter-konto, hva det enn måtte bety.... ;) Jeg er ikke særlig stø i spansk..... :lol:

Har virkelig fått troen på Hughes, etter at jeg var noe betenkt da hans navn ble nevnt første gang. ;) Men jeg tror også ansettelsen av Cartwright kan vise seg å være gull verdt. Tror han trekker i en del tråder her, og med sin bakgrunn som spiller-agent er nok han en kar som både har gode kontakter og som kjenner spiller-markedet veldig godt.... :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Sergi Roberto Carnicer

Innlegg Torstein Norevik » 25 Des 2014, 22:33

Kan det være at vi får en skikkelig julepresang fra Britannia før året omme ? :) I dagens engelske aviser ryktes det nemlig at vi er kommet langt i prosessen for å signere vår tredje spiller fra Barcelona. 22-åringen Sergi Roberto, som har vært kalt den nye Xavi, skal nemlig ha vært på Britannia for samtaler, og på Twitter er han avbildet på stadion sammen med sine tidligere lagkompiser Muniesa og Bojan. :)

Etter å ha spilt over 20 kamper for Barcelonas A-lag i forrige sesong - også i Champions League - skal Barcelona nå være villig til å la midtbanespilleren gå, etter at nye koster nå holder Roberto ute av førsteelleveren.

Jeg håper virkelig denne går inn. :D En spiller som har spilt såpass mye for Barcelonas A-lag for bare en sesong siden, og som står bokført med 14 U-kamper for Spania, vil utvilsomt ha kvaliteter vi kan trenge på midtfeltet. Og signeringene av Muniesa og Bojan bør så absolutt ha gitt mersmak når det gjelder signeringer av unge lovende Barca-spillere.... :D

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 26 Des 2014, 14:08

I følge LoudnProud er han bare på besøk hos vennen Muniesa , og kun det.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 26 Des 2014, 16:27

gmel skrev:I følge LoudnProud er han bare på besøk hos vennen Muniesa , og kun det.

Ok, da var det vel for godt til å være sant.... :cry:

Et godt eksempel på hvor fort rykter kan oppstå og spennende historier konstrueres, mens virkeligheten er av det helt banale slaget.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest