Bjarne skrev:Beklager Pål, men Hughes fremstår som en sur grinebiter! Jeg har rett og slett problem med å like ham!
Tror faktisk det ligger en hel del der....

Hughes har vel en fremtoning som av mange nok oppleves både som sur og arrogant, med andre ord egenskaper som ikke pleier å være det beste utgangspunktet for å vinne venner.

I tillegg var det vel for et par sesonger siden også en episode der han nektet å ta Pulis i hånden etter en kamp, om jeg ikke husker helt feil. En blir ikke særlig populær i Stoke-kretser av slikt....
Jeg tror nok kanskje den massive motviljen mot Hughes ligger mer på det planet enn på det rent fotballfaglige. Han har et "kjent" navn, som muligens kan tiltrekke seg spillere. I tillegg har han vel en mer enn brukbar CV som manager, om man ser bort fra fiaskoen med QPR.
Jeg tror ikke Mark Hughes trenger å være noe dårlig valg. Og stikker vi fingeren i jorda er vi vel kanskje heller ikke så attraktive for potensielle manager-kandidater som vi kanskje liker å tro.... ?
Benitez var vel egentlig aldri interessert, det samme har vel egentlig kommet frem om Di Matteo også, og Martinez var vel utvilsomt langt mer interessert i Everton om han fikk muligheten der.
Også i forhold til spillergruppa vi har er nok egentlig Hughes et bra valg. Han er nok noe mer defensiv i tankegangen enn de andre som har vært nevnt, og derfor kanskje den som er nærmest Pulis, selv om han langt fra er så ekstrem i spillestilen som TP, men noe mer spillende stil. Det taler for reformasjon heller enn revolusjon, noe jeg tror er en riktigere vei å gå enn å snu opp/ned på hele spillestilen. Vi må gå gradvis.