Richard Prestegård skrev:Det jeg føler bør være sikkert nå, er at Charlie Adam starter neste kamp mot Manchester United. Det hadde litt med taimingen i kveldens kamp, men han kommer inn og snur både publikum og spillerne til det bedre før Villa fant frem magien og Stoke resignerte. Adam kan være jokeren som snur dette i Stokes favør mener jeg!
-Tottal- skrev:jeg husker når det ble 0-7 hjemme mot Birmingham. På Victoria Ground. Vi lå midt på tabellen lenge, men raste ned som et korthus etter dette tapet. Den gang ble det nedrykk. Fra nivå to og ned til tre. Ikke bra. Jeg ser samme mønster nå. Skal - skal ikke sparke en Waliser ? Hmm - Jeg sier Nei. Og Voddfådd det ? Fordi samme mann som fikk klubben OPP, skal få lov til å redde klubben fra å rykke ned. MEN etter denne sesongen; en STOR ryddesjau
Morten T. skrev:Heller ikke Coates kan vel være helt uanfektet av "hylekoret" rundt temaet lenger, selv om Coates pr. i dag ikke hadde vært klubbens velgjører hvis ikke Puils hadde blitt manager i 2005. Og hvor hadde klubben vært da? Jeg tipper i grenselandet Championship/League One...
jørgen skrev:Morten T. skrev:Heller ikke Coates kan vel være helt uanfektet av "hylekoret" rundt temaet lenger, selv om Coates pr. i dag ikke hadde vært klubbens velgjører hvis ikke Puils hadde blitt manager i 2005. Og hvor hadde klubben vært da? Jeg tipper i grenselandet Championship/League One...
Jeg er så uendelig takknemlig for den innsatsen han har gjort de siste årene. Championship må være verdens jævligste liga å spille i, noe man kan se på lagene som rykker ned fra PL. Men TP (og PC) vil det beste for klubben, og nå ser det ut som om vi stagnerer med TP ved roret. Dårlige laguttak, taktiske disposisjoner og 1 milliard brukt på middelmådige spillere. Da må det gjøres endringer.
jørgen skrev:Vi skulle hatt en Di Canio som kunne boostet laget vårt i siste del av sesongen!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest