Er Pulis den rette for Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg Lilledino » 05 Apr 2013, 23:00

Ole Gunnar er nevnt som en mulig erstatter...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 05 Apr 2013, 23:16

Den siste uken har jeg lest at Parsons, sjefsspeider i klubben, ikke liker måte vi spiller på og at han har anbefalt spillere som Ben Arfa, Tiote og Demba Ba. TP har ikke vært enig, sett bort ifra Ba. Litt komisk hvordan man kan være så etterpåklok. Vil det bety at jeg kunne vært speider i og med at jeg anbefalte Moussa Sissoko før han gikk til Newcastle? Eller at jeg sendte mail til Stoke og anbefalte Falcao da han spilte i River og hadde en utkjøpsklausul på 4 mill pund da vi rykket opp? Litt som fotballtipping; would have, could have, should have ;)
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 06 Apr 2013, 11:22

Tja, denne mannen er nok langt mer intelligent og oppegående enn det kritikerne skal ha det til. Her gir han et særdeles bra intervju som riktignok ikke er i kjapp-kjapp-tabloid-formen til Facebook eller Twitter, men som derimot er interessant og viser oss at vi har å gjøre med en sosialt bevisst fyr og et tilsynelatende godt menneske:
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... blems.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 06 Apr 2013, 11:44

Morten T. skrev:Tja, denne mannen er nok langt mer intelligent og oppegående enn det kritikerne skal ha det til. Her gir han et særdeles bra intervju som riktignok ikke er i kjapp-kjapp-tabloid-formen til Facebook eller Twitter, men som derimot er interessant og viser oss at vi har å gjøre med en sosialt bevisst fyr og et tilsynelatende godt menneske:
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... blems.html

....."liker" (eller hva det heter i tabloid media). Unner oss alle inkl. Pulis tre viktige (understatement) poeng i dag. En viktig oppskrift vil være trøkk på pedalen og full gass/innsats/energi. Tørre å veksle presset høyt og lavt, vinne andreballer og blø inne i boksen ders.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 06 Apr 2013, 15:57

TP er en meget reflektert og hyggelig fyr (tok en øl med han for noen år siden), men som manager går det trått, dessverre!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 06 Apr 2013, 18:01

TP out !!!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 06 Apr 2013, 18:16

To store tankskip kan se at de vil kollidere på 2 timer. Dette fordi de ikke klarer å svinge, eller endre kurs på denne tiden.

Det samme ser jeg med Stoke nå. TP har ikke sett at vi kolliderer på lang tid, og han har ikke hatt evner til å snu kursen i tide, før kollisjonen.

Han styrer oss rett ned, og selv om det er tilsynelatende tid for å endre, er det for sent. Vi er rett på kollisjonskursenm ned til CCC. At det ikke er mulig å ta grep, endre eller iverksette aksjoner er tragisk...

NÅ MÅ det endring til....Men, det ser dessverre ut som om det er for sent..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg steinar » 07 Apr 2013, 18:56

Det blir tydeligere og tydeligere at TP ikke er den rette for Stoke, han har riktignok hatt noen greie sesonger i PL, men etter disse 5 sesongene har han ikke greid å bygge et lag som er godt nok for Pl . TP har fått endel penger og har ikke greid å handle inn og skape et godt nok team. Vi så det tydelig igår mot Villa at Walters og Jones krangla åpenlyst, det er ikke bra når slikt kan foregå under kamp. Det samme har jeg sett i QPR tidligere i vinter og vi kan jo se hvordan det går med dem. Nei Pulis har ikke greid å skape noe de siste årene. Over og ut med ham etter denne sesongen
steinar
Newbie

Innlegg jørgen » 07 Apr 2013, 19:55

Jeg kan innrømme at jeg aldri ønsket Pulis ut i januar, men nå som vi gjør det så dårlig prøver jeg å finne feilene. De andre mange!

Tony Pulis:
- benytter seg ikke av unge spillere, selv om de (av mange) blir sett på som unge talenter.
- gir spillere klippekort, tross elendig form
- kaster inn håndkle på bortebane før kampen har startet
- skylder alltid på uflaks hvis vi ikke vinner
- lar Walters ta straffesparkene våre
- bruker spillere ute av posisjon
- slipper var eneste backup i midtforsvaret i januar
- venter for lenge med byttene
- bytter ut feil spiller
- bruker alt for mye på overganger i forhold til hva man sitter igjen med
- fryser ut spillere han har kommet litt på kant med, selv om de trengs i laget
- fortsetter med vår primitive spillestil
- utforsker ikke det utenlandske overgangsmarkedet
- har aldri en backup-plan dersom vi sliter

Jeg lar han få bli resten av sesongen. Vi trenger ikke en panikkløsning nå, men heller litt tid til å finne ut av hva klubben ønsker. Ryktene sier forresten at det skal holdes en pressekonferanse i morgen ettermiddag :o
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 08 Apr 2013, 01:30

jørgen skrev:Jeg kan innrømme at jeg aldri ønsket Pulis ut i januar, men nå som vi gjør det så dårlig prøver jeg å finne feilene. De andre mange!

Tony Pulis:
- benytter seg ikke av unge spillere, selv om de (av mange) blir sett på som unge talenter.
- gir spillere klippekort, tross elendig form
- kaster inn håndkle på bortebane før kampen har startet
- skylder alltid på uflaks hvis vi ikke vinner
- lar Walters ta straffesparkene våre
- bruker spillere ute av posisjon
- slipper var eneste backup i midtforsvaret i januar
- venter for lenge med byttene
- bytter ut feil spiller
- bruker alt for mye på overganger i forhold til hva man sitter igjen med
- fryser ut spillere han har kommet litt på kant med, selv om de trengs i laget
- fortsetter med vår primitive spillestil
- utforsker ikke det utenlandske overgangsmarkedet
- har aldri en backup-plan dersom vi sliter

Jeg lar han få bli resten av sesongen. Vi trenger ikke en panikkløsning nå, men heller litt tid til å finne ut av hva klubben ønsker. Ryktene sier forresten at det skal holdes en pressekonferanse i morgen ettermiddag :o

Så enig!!! Bra skrevet:-)
monken
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest