Stoke - Aston Villa

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg JonC » 06 Apr 2013, 16:47

bjørn123 skrev:
JonC skrev:Da er det jo bare å slå tilbake for alle oss som foretrekker Crouch på topp. Jones er mannen for de store anledninger som dette. :shock:

Du og Morten , mener du??

Det holder for meg..
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 06 Apr 2013, 16:48

Vi kommer dessverre ikke til å klare å jage inn 2 mål i 2 omg.

Beklager folkens... Nå aner jeg ikke hva vi skal gjøre ...

Og beklager alt sure oppgulp og pessimisme fra min side, men når orker jeg ikke mer...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 06 Apr 2013, 16:49

Trist som f..... A. Behn
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 06 Apr 2013, 16:50

Flaut, pinlig, elendig, ræva! INGEN offensiv samhandling. Ingen ettertrykk. Ingen guts. Ingen son evner noe som helst. Vi er apatiske, både de på banen og vi hjemme i sofaen! Jeg har ALDRI sett et så dårlig fotballag som det jeg ser av Stoke i dag. At dette er spillere som hever lønn for å spille fotball er helt utrolig. Noen sier at det er kjedelig å se maling tørke, nei DETTE er kjedelig! Fy faen!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 06 Apr 2013, 16:50

Hva skal man si? Hva skal TP si i pausen? Come on lads! Fra nå av og utover vil INGEN spillere med snev av klasse signere for denne klubben så lenge vi spiller et den planen TP setter opp. Hva i huleste foregår på treningsfeltet egentlig?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 06 Apr 2013, 16:52

JonC skrev:Hva skal man si? Hva skal TP si i pausen? Come on lads! Fra nå av og utover vil INGEN spillere med snev av klasse signere for denne klubben så lenge vi spiller et den planen TP setter opp. Hva i huleste foregår på treningsfeltet egentlig?

TP har resignert selv, og aner ikke hva han skal gjøre.

Han fremstår ikke som en leder, et tårn, som har tillit i spillergruppen.. Derfor løper spillerne rundt, uten mål og mening..

Står dette resultatet seg, rykker vi ned..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 06 Apr 2013, 16:55

Dette er triste saker. Typisk at vi klarer å presse og bite fra oss i 4- 5 min. for så å nærmest falle helt sammen.
Vet faen meg ikke hva som er løsningen her. Vi blir alt for stereotype. Men Shotton på vingen (selv om han ikke har vært blant de verste) sier det jo bare litt hva vi sliter med. Vi mangler totalt fart og kreativitet fremme. Da hjelper det ikke å sette inn Crouch med sine styltebein og skilpaddefart. Nei, ser svart på dette her
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 06 Apr 2013, 17:01

Det virker som om det vi ser av Stoke i dag kommer overraskende på mange, det vi ser av ligaens desidert dårligste lag i dag er sånn Stoke har spilt hele det siste året.
TP kan ikke, evner ikke og skjønner absolutt ikke hvordan han skal snu det. Laget er ikke nærheten av å score mål og spiller totalt uten mål og mening.

Det som er skremmende er å se hvordan laget er skrudd sammen og hvordan de spiller fotball, tenk at TP har svidd av en milliard på å vise frem dette laget.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 06 Apr 2013, 17:03

mfkpotter skrev:Det virker som om det vi ser av Stoke i dag kommer overraskende på mange, det vi ser av ligaens desidert dårligste lag i dag er sånn Stoke har spilt hele det siste året.
TP kan ikke, evner ikke og skjønner absolutt ikke hvordan han skal snu det. Laget er ikke nærheten av å score mål og spiller totalt uten mål og mening.

Det som er skremmende er å se hvordan laget er skrudd sammen og hvordan de spiller fotball, tenk at TP har svidd av en milliard på å vise frem dette laget.

Spot on !!!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 06 Apr 2013, 17:04

Da er det igang igjen, kan vi fremstå som et mer sultent lag, eller vil vi rykke ned? Det bestemmer de 11 på banen, samt han med capsen på sidelinjen!!
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest