Er Pulis den rette for Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg monken » 17 Mar 2013, 19:47

No e det på tide å takke mr Pulis for jobben han har gjort for the Potters...vi treng friskt blod i alle ledd, fra manager te spillere!!!!!
monken
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Mar 2013, 20:27

monken skrev:No e det på tide å takke mr Pulis for jobben han har gjort for the Potters...vi treng friskt blod i alle ledd, fra manager te spillere!!!!!

Og mannen du da bør rette all ditt sinne mot HVIS ønsket ditt ikke blir oppfylt, er Stoke City Football Club sin 79 år gamle eier: Peter Coates. Han sitter nemlig med makt til å gjennomføre forandringene du etterlyser.

Coates trenger neppe å ta hensyn til oppsigelsesvern eller arbeidsmiljølov, så hvorfor handler han ikke bare og gir Pulis fyken, tror du?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 17 Mar 2013, 21:05

Morten T. skrev:
monken skrev:No e det på tide å takke mr Pulis for jobben han har gjort for the Potters...vi treng friskt blod i alle ledd, fra manager te spillere!!!!!

Og mannen du da bør rette all ditt sinne mot HVIS ønsket ditt ikke blir oppfylt, er Stoke City Football Club sin 79 år gamle eier: Peter Coates. Han sitter nemlig med makt til å gjennomføre forandringene du etterlyser.

Coates trenger neppe å ta hensyn til oppsigelsesvern eller arbeidsmiljølov, så hvorfor handler han ikke bare og gir Pulis fyken, tror du?

Morten: att du er mr altrettbedrevitende inn her er ok. DETTE er min og flere sin mening, å min mening står æ for.
Stoke har handla for maaaange mill pund i de siste åran...kanskje ikke så rart at flere ønske litt mere resultat. Vi e ikke akkurat PL mest atraktive lag å sjå på, ikke mest scorrende e vi heller ikke.....det er heller ikke min jobb å fortelle mr Coates hvem som bør komme inn, kanskje derfor at vi har folk i Stoke som tar sæ av slike jobber, å æ mene at den ikke har vært tilfredsstillende. Penger har vi. Men skulle vi bli nr 10, eller 14, bra det, men det e vel ikke forbudt å ønsk sæ litt mer atraktiv fotball.
monken
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Mar 2013, 21:31

monken skrev:
Morten T. skrev:

Morten: att du er mr altrettbedrevitende inn her er ok. DETTE er min og flere sin mening, å min mening står æ for.
Stoke har handla for maaaange mill pund i de siste åran...kanskje ikke så rart at flere ønske litt mere resultat. Vi e ikke akkurat PL mest atraktive lag å sjå på, ikke mest scorrende e vi heller ikke.....det er heller ikke min jobb å fortelle mr Coates hvem som bør komme inn, kanskje derfor at vi har folk i Stoke som tar sæ av slike jobber, å æ mene at den ikke har vært tilfredsstillende. Penger har vi. Men skulle vi bli nr 10, eller 14, bra det, men det e vel ikke forbudt å ønsk sæ litt mer atraktiv fotball.

Sukk... :roll:
"mr altrettbedrevitende"???
Janteloven i fri dressur...vel,vel nok om det. Slike utsagn biter ikke på meg og slår forhåpentligvis heller tilbake på avsender(ne).
Hva med å bare døpe hele forumet om til "Monologforum", så slipper man den derre leie uenigheten og oppnår da istedenfor at ens egne meninger kan stå fullstendig uimotsagt...?

Men for å repetere nok en gang og i tillegg spørre:

Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Mar 2013, 21:42

monken skrev:det er heller ikke min jobb å fortelle mr Coates hvem som bør komme inn, kanskje derfor at vi har folk i Stoke som tar sæ av slike jobber, å æ mene at den ikke har vært tilfredsstillende.

Ok, hvilke folk i Stoke er det som har en slik jobb som tar seg av det å kommuinisere til Coates hva han bør gjøre i forhold til beslutningen om ansettelsesforholdet til manageren?
Coates eier jo klubben og kan vel i praksis ansette og sparke hvem han vil?
Så hvorfor hører han ikke på sånne som deg( og flere andre ) og skjærer igjennom? Det er bare en telefon og et mulig sluttvederlag unna å bli en realitet, HVIS Peter Coates vil at klubben han eier skal ta en ny kurs...

Han må jo være en skroting og en besserwisser av uante dimensjoner( nesten på nivå med meg selv ) hvis han ikke greier å få ut finger`n snart.

Eller hva?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 17 Mar 2013, 21:50

Morten T. skrev:
monken skrev:det er heller ikke min jobb å fortelle mr Coates hvem som bør komme inn, kanskje derfor at vi har folk i Stoke som tar sæ av slike jobber, å æ mene at den ikke har vært tilfredsstillende.

Ok, hvilke folk i Stoke er det som har en slik jobb som tar seg av det å kommuinisere til Coates hva han bør gjøre i forhold til beslutningen om ansettelsesforholdet til manageren?
Coates eier jo klubben og kan vel i praksis ansette og sparke hvem han vil?
Så hvorfor hører han ikke på sånne som deg( og flere andre ) og skjærer igjennom? Det er bare en telefon og et mulig sluttvederlag unna å bli en realitet, HVIS Peter Coates vil at klubben han eier skal ta en ny kurs...

Han må jo være en skroting og en besserwisser av uante dimensjoner( nesten på nivå med meg selv ) hvis han ikke greier å få ut finger`n snart.

Eller hva?

Bare for å svar på hovedinnlegget: "Er Pulis den rette for Stoke".....Morten, mitt svar er nei!!!!!!!!!!
monken
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 17 Mar 2013, 22:05

Dette er i utgangspunktet et lett spørsmål, svaret er også veldig enkelt NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.

Stoke kommer nærmere og nærmere nedrykk for hver dag som går.
Synd at TP mest sannsynlig blir værende selv om Stoke meget fortjent rykker ned denne sesongen.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Mar 2013, 22:14

mfkpotter skrev:Dette er i utgangspunktet et lett spørsmål, svaret er også veldig enkelt NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.

Stoke kommer nærmere og nærmere nedrykk for hver dag som går.
Synd at TP mest sannsynlig blir værende selv om Stoke meget fortjent rykker ned denne sesongen.

Du tror de rykker ned, Rune?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 17 Mar 2013, 22:31

Helt ærlig Morten, JA.

Sånn som ståa er er nå, så ser jeg ikke at Stoke får mer enn 38 poeng. Det ser ut til at det ikke vil holde til ny kontrakt.

De fire bortekampene ender opp med 0 poeng.

De fire hjemmekampene tror jeg ender opp med 4 poeng. Det blir tap mot United, Spurs og uavgjort mot Villa. Den ene seiren kommer hjemme mot Norwich.

Det blir 38 poeng, og jeg er usikker på om det holder.

Jeg ser dessverre ingen lys i enden av tunnelen som TP kjører sitt tog i for øyeblikket.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Mar 2013, 22:44

mfkpotter skrev:Helt ærlig Morten, JA.

Sånn som ståa er er nå, så ser jeg ikke at Stoke får mer enn 38 poeng. Det ser ut til at det ikke vil holde til ny kontrakt.

De fire bortekampene ender opp med 0 poeng.

De fire hjemmekampene tror jeg ender opp med 4 poeng. Det blir tap mot United, Spurs og uavgjort mot Villa. Den ene seiren kommer hjemme mot Norwich.

Det blir 38 poeng, og jeg er usikker på om det holder.

Jeg ser dessverre ingen lys i enden av tunnelen som TP kjører sitt tog i for øyeblikket.

OK, det er et fair synspunkt, men jeg er uenig( og jeg vet at du er i stand til å håndtere akkurat det, i motsetning til enkelte andre... :roll: :mrgreen: )
Jeg tror Stoke greier seg igjen med grei margin, men jeg blir ikke helt fornøyd hvis ikke klubben ender blant de ti og det tror jeg ikke klubben gjør. Jeg tror de ender opp mellom nr. 12 og 14 slik ståa er nå.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest