1. Hva betreffer Coates/Pulis-relasjonen er jeg enig( den er sterk ), men Coates har MAKT til å gjøre noe med det og det er å gi Pulis sparken. Hvorfor retter ikke de som er ivrigst på å sparke Pulis all sin vrede mot Peter Coates? Han har jo ikke skjønt et fnugg av hva dette handler om, hvis vi skal gi de argeste kritikerne rett. Peter Coates bør rett og slett være den aller, aller største syndebukken i denne gjengens øyne.
2. Her tror jeg du misforsto litt. Jeg mente ikke at noen skulle komme frem å lovprise etter en seier eller etter en rekke på ti kamper uten tap. Jeg mente: Hvorfor var de argeste kritikerne av Pulis fraværende og musestille i November/Desember i fjor da klubben unngikk tap i ti kamper på rad? Hvorfor sto ikke de samme kritikerne fram etter HVER ENESTE kamp som ble vunnet/spilt uavgjort i samme periode og høvlet ned innsatsen til Pulis? Legg merke til det ved neste korsvei, Torstein. Kritikerne er i praksis fullstendig fraværende når klubben opplever medgang, men popper opp når klubben sliter en periode( vi er fortsatt nr. 10 i serien ).
Jeg synes det er lite konsekvent og verdien av slike ytringer er egentlig begrensete, fordi de fremstår mer som sutring enn noe annet.