Før Chelsea- Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Chelsea- Stoke

Innlegg O2Stokie » 20 Sep 2012, 21:36

Da er jeg snart klar for Londontur, gleder meg som en unge å endelig skulle få oppleve Stoke på bortebane, med billett blant Stokesupporter'ne! Kongebra... Har med meg en fetter som er Stockport County fan?!! Tipper han får et lag å følge i PL etter denne kampen :D
Laget da karer?
Bego
Edu (tror Pulis overrasker her), Shawcross, Huth, Wilson
Walters, Cameron, N'Zonzi, Adam, Kightly
Crouch
Skulle Cameron starte på høyre back, tror jeg Whitehead tar hans plass på midtbanen.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Re: Før Chelsea- Stoke

Innlegg Morten T. » 20 Sep 2012, 21:54

Jeg( og min ikke fullt så fotballinteresserte bedre halvdel ) stiller også på denne og på bortetribunen( Upper Tier ).
Håpet er vel i utgangspunktet tynt, men får vi med oss en pinne herifra så vil jeg være mer enn fornøyd.
Jeg håper vi kan tørre å presse dem litt høyt oppe i banen som vi gjorde mot Man C, Det kan muligens sjokke dem litt... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Chelsea- Stoke

Innlegg jørgen » 20 Sep 2012, 23:21

O2Stokie skrev:Da er jeg snart klar for Londontur, gleder meg som en unge å endelig skulle få oppleve Stoke på bortebane, med billett blant Stokesupporter'ne! Kongebra... Har med meg en fetter som er Stockport County fan?!! Tipper han får et lag å følge i PL etter denne kampen :D
Laget da karer?
Bego
Edu (tror Pulis overrasker her), Shawcross, Huth, Wilson
Walters, Cameron, N'Zonzi, Adam, Kightly
Crouch
Skulle Cameron starte på høyre back, tror jeg Whitehead tar hans plass på midtbanen.

Jeg er rimelig sikker på at du kan bytte ut Edu med Cameron på backen, og heller sette inn Whelan på midten. Han var god mot City og jeg tror han passer bedre inn med 3 sentrale. I tillegg klarer jeg ikke se helt hvordan TP kaster Edu inn borte mot Chelsea.

Håper på full gass fra avspark, og 3 massive poeng :D
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: rukia og 1 gjest