Glenn Whelan...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Glenn Whelan...

Innlegg Torstein Norevik » 31 Aug 2012, 16:36

potterhead skrev:Håper virkelig vi beholder Glenn ,kommer til å få en enormt løft ,nå som vi har fått Charlie Adam,kommer til å danne et mega bra radarpar sammen.

Beklager, men jeg har mista troen på Whelan. :? Altfor mange støttepasninger, og altfor liten fremdrift, og leverer sjelden mer enn helt på det jevne. Vi trenger midtbanespillere som presterer et par hakk over Whelan, om vi skal ta et steg videre. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Glenn Whelan...

Innlegg Svein Nilsen » 31 Aug 2012, 16:44

Hm, selg Whelan for £3 mil. Bra business. Vår sentrale midtbane blir Cameron og Adam - da blir vi et helt nytt (og mye bedre)lag! Vekk med verdensrekordforsøkene på pasninger bakover og sidelengs, inn med kreative pasninger fremover!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Glenn Whelan...

Innlegg potterhead » 31 Aug 2012, 17:34

Glenn,har ikke hatt noen og slå kombinasjoner med,forover det kommer med Adam,Glenn er Potters Svindal Larsen,men Whelan har fortsatt tid til å ut potensialet sitt,noe Svindal aldri rakk :D
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51

Re: Glenn Whelan...

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2012, 17:37

potterhead skrev:Glenn,har ikke hatt noen og slå kombinasjoner med,forover det kommer med Adam,Glenn er Potters Svindal Larsen,men Whelan har fortsatt tid til å ut potensialet sitt,noe Svindal aldri rakk :D

Glenn Whelan og Tommy Svindal Larsen - Guds gave til fotballen. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Glenn Whelan...

Innlegg O2Stokie » 01 Sep 2012, 12:21

Kan Wolves fortsatt kjøpe han fordi de er i Championship?
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Glenn Whelan...

Innlegg Oddvin » 01 Sep 2012, 13:57

O2Stokie skrev:Kan Wolves fortsatt kjøpe han fordi de er i Championship?

Kan ikkje kjøpe, men eg meiner de kan låne spillere ut september.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Glenn Whelan...

Innlegg Morten T. » 23 Jan 2014, 10:16

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Glenn Whelan...

Innlegg Torstein Norevik » 23 Jan 2014, 11:02

Morten T. skrev:Whelan til Norwich?:
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Jeg har ingenting imot at vi selger Whelan, da han etter mitt syn ikke er god nok for PL, og en av våre aller svakeste spillere som spiller regelmessig :?

En annen sak er det at jeg ikke ønsker at vi skal bruke 5m pund på Cattermole. En ok spiller (oppgradering sammenlignet med Whelan), men en bråkmaker både på og utenfor banen, og i tillegg har han slitt mye med skader. La oss heller kjøre N‘Zonzi, Adam og Ireland sentralt, og legg heller de 5m (+pengene fra et eventuelt Whelan-salg) inn i potten for en ny god spiss. 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Glenn Whelan...

Innlegg Morten T. » 23 Jan 2014, 12:41

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Whelan til Norwich?:
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Jeg har ingenting imot at vi selger Whelan, da han etter mitt syn ikke er god nok for PL, og en av våre aller svakeste spillere som spiller regelmessig :?

En annen sak er det at jeg ikke ønsker at vi skal bruke 5m pund på Cattermole. En ok spiller (oppgradering sammenlignet med Whelan), men en bråkmaker både på og utenfor banen, og i tillegg har han slitt mye med skader. La oss heller kjøre N‘Zonzi, Adam og Ireland sentralt, og legg heller de 5m (+pengene fra et eventuelt Whelan-salg) inn i potten for en ny god spiss. 8-)

Enig, selv om jeg mener at den jobben Whelan gjør defensivt er ganske så undervurdert. Han er dessverre for lite kreativ offensivt og har tekniske begrensninger, noe som åpenbarer seg når han blir satt under press og mister ballen ganske lett. Han er mye bedre hvis han spiller i en slags ankerrolle på midtbanen hvor han kan få tid og rom.

Han er en type spiller som periodevis har hatt noe på gang, men liksom aldri fått det helt til, på den annen side har vel Hughes sett at en klubb som f.eks. Liverpool ble ganske så svekka når de slapp den defensive midtbanespilleren Mascherano( uten sammenligning forøvrig ) og det kan godt tenkes at Stokes manager ser verdien av å ha slike spillertyper i klubben som kan gjøre "Det Usynlige Gravearbeidet".
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Glenn Whelan...

Innlegg Knut Ole » 27 Jan 2014, 21:45

Fremdeles rykter om Whelan til Norwich, i allefall om et kjøp eller to går i orden i det nærmeste. Whelan har vært viktig for Stoke, men alt har sin tid, og han er nok ikke framtidas mann. At Hughes etter hvert har gitt han tillitt som Pulis gjorde betyr nok at han har en viktig defensiv rolle i et team, selv om han ikke glitrer og glinser til enhver tid.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron