Inn/ ut

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Inn/ ut

Innlegg jørgen » 31 Aug 2012, 19:15

KJ har kostet oss (grovt regnet med overgangssum, sign on fee og lønn) 14 mill pund over 2 sesonger. I bytte har vi fått 10 mål fordelt på 55 PL kamper.

OPS :shock:
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2012, 19:21

jørgen skrev:KJ har kostet oss (grovt regnet med overgangssum, sign on fee og lønn) 14 mill pund over 2 sesonger. I bytte har vi fått 10 mål fordelt på 55 PL kamper.

Ja, jeg er dessverre helt enig. KJ hadde jeg store forhåpninger til, men har skuffet totalt...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 31 Aug 2012, 19:25

Husker både Chelsea og Liverpool var interessert i han ca ett år før han kom til oss. Skulle ønske de snappet han opp da...
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2012, 19:26

jørgen skrev:KJ har kostet oss (grovt regnet med overgangssum, sign on fee og lønn) 14 mill pund over 2 sesonger. I bytte har vi fått 10 mål fordelt på 55 PL kamper.

En flopp rett og slett.
Det mest sjokkerende er egentlig hvor mange sjanser han har fått og hvor lang tid det har gått før enkelte supportere har sett hvor dårlig han er...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 31 Aug 2012, 19:47

På samme nivå som Füller og andre scoringskåte spisser vi har hatt etter at det ble opprykk PL ? (Scoringsrate i forhold til spilletid)
KJ er IKKE grunnen til at Stoke City FC har blitt et jævlig kjedelig og forutsigbart lag. Vi slåss for U på bortebane og er fornøyd med U hjemme mot antatt bedre motstand. Er det OK ? Tony Pulis skal ha ROS for at vi er i øverste divisjon, det har blitt en FA-Cup finale (etter 5-0 i semi) og SCFC har vist seg med respekt i Europa Liga, men nå er tiden inne for å etablere seg på Top 10 i PL IMO. Gi F i FA-Cup. Første prio burde være å gi full gass for å bli et sterkt PL lag. Er det da plass i første ellever for spillere som Wilco (elsker innsatsen, men ferdighetene blir neppe bedre med årene), Whelan, Pala (en flopp, det er bare å innse), Jones (som faktisk ikke har all skyld i all elendighet som kan skje for denne klubben), Whitehead osv osv. Det er ekstremt mange spillere som er en blanding av nivå 1 og II i stallen. Slipp disse fri, selg dem til høystbydende, og bruk penger på KVALITET. En Playmaker på Midten. En som kan gjøre spissene og vinger gode, er det viktigste. Da kan det bli gøy å se Stoke City igjen. Det jeg har sett denne sesongen er nesten som å se maling tørke, Jævlig kjedelig og små tegn til forandringer. Hvis det faktisk er riktig at Charlie Adam er kjøpt inn å laget, er det lov å bli optimistisk. Steike. Vi er Stoke. Og vi gir oss aldri.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2012, 19:50

-Tottal- skrev:

På samme nivå som Füller og andre scoringskåte spisser vi har hatt etter at det ble opprykk PL ? (Scoringsrate i forhold til spilletid)
KJ er IKKE grunnen til at Stoke City FC har blitt et jævlig kjedelig og forutsigbart lag. Vi slåss for U på bortebane og er fornøyd med U hjemme mot antatt bedre motstand. Er det OK ? Tony Pulis skal ha ROS for at vi er i øverste divisjon, det har blitt en FA-Cup finale (etter 5-0 i semi) og SCFC har vist seg med respekt i Europa Liga, men nå er tiden inne for å etablere seg på Top 10 i PL IMO. Gi F i FA-Cup. Første prio burde være å gi full gass for å bli et sterkt PL lag. Er det da plass i første ellever for spillere som Wilco (elsker innsatsen, men ferdighetene blir neppe bedre med årene), Whelan, Pala (en flopp, det er bare å innse), Jones (som faktisk ikke har all skyld i all elendighet som kan skje for denne klubben), Whitehead osv osv. Det er ekstremt mange spillere som er en blanding av nivå 1 og II i stallen. Slipp disse fri, selg dem til høystbydende, og bruk penger på KVALITET. En Playmaker på Midten. En som kan gjøre spissene og vinger gode, er det viktigste. Da kan det bli gøy å se Stoke City igjen. Det jeg har sett denne sesongen er nesten som å se maling tørke, Jævlig kjedelig og små tegn til forandringer. Hvis det faktisk er riktig at Charlie Adam er kjøpt inn å laget, er det lov å bli optimistisk. Steike. Vi er Stoke. Og vi gir oss aldri.

hør hør...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2012, 19:56

-Tottal- skrev:

Fuller er en mye mer komplett fotballspiller enn Jones. Jones er dårlig teknisk, lat, en dårlig avslutter og en dårlig pasningslegger. Han er god i lufta - hvis han vil. Og da nesten BARE på innlegg fra vingene.

Han er selvfølgelig ikke årsaken alene til at Stoke taper kamper, men han er så definitivt et bomkjøp. De som har fulgt med på engelsk fotball en stund visste jo at Jones var akkurat slik i Sunderland også. Fansen der oppe var glad for å bli kvitt han og ble lettere sjokkert over at Stoke la 8(!) millioner pund på bordet...

Jeg innrømmer det, jeg trodde Michael Tonge skulle bli en hit i Stoke( jeg hadde sett han spille fantastisk for Sheffield United ). Jeg tok feil. Når skal Kenwyne Jones-fansen innrømme at de tok feil i forhold til at den mannen var en bra signering?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 31 Aug 2012, 19:59

-Tottal- skrev:

Jeg sier ikke at KJ skal påta seg skylden for våre prestasjoner, men at han har vært en dårlig investering. Det er mye annet man får for den summen, og KJ visste vi alle hadde store sprik i prestasjonsnivået.

Men vi må endre måten vi spiller på, det er det ingen tvil om! Skjer det noe mer denne sesongen? VI får vente å se.
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 31 Aug 2012, 20:16

KJ ble vår toppscorer i sesongen 2010/11. Ikke så mye å skryte av egentlig, siden ingen av våre spisser klarte å få tosifret med gåll etter sesongslutt. Det er riktig at han er veldig avhengig av silkepasninger, men det har jo vært en viktig del av Stoke sin oppskrift for å faktisk gålle mot motstander siden opprykk og det å faktisk bli nr 2 i Championship. Innlegg, kjemping og å få mulighet til å tuppe ballen mot motstanders nettmasker. Eller - å ha en spiller som kan bryte seg nok igjennom slik at det er mulig å heade ballen i mål. KJ er flink på det sistnevnte, begrenset som spiller, men syntes det blir feil å drive heksejakt enkelte spillere. Det har blitt MANGE som er overbetale og har kommet over til klubben for et nesten latterlig høyt beløp. Noen spillere passer inn, andre ikke....merkelig nok så kan enkelte blomstre til de grader i en klubb, for deretter visne totalt etter en overgang.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 31 Aug 2012, 20:21

Morten T. skrev:
-Tottal- skrev:

Fuller er en mye mer komplett fotballspiller enn Jones. Jones er dårlig teknisk, lat, en dårlig avslutter og en dårlig pasningslegger. Han er god i lufta - hvis han vil. Og da nesten BARE på innlegg fra vingene.

Han er selvfølgelig ikke årsaken alene til at Stoke taper kamper, men han er så definitivt et bomkjøp. De som har fulgt med på engelsk fotball en stund visste jo at Jones var akkurat slik i Sunderland også. Fansen der oppe var glad for å bli kvitt han og ble lettere sjokkert over at Stoke la 8(!) millioner pund på bordet...

Jeg innrømmer det, jeg trodde Michael Tonge skulle bli en hit i Stoke( jeg hadde sett han spille fantastisk for Sheffield United ). Jeg tok feil. Når skal Kenwyne Jones-fansen innrømme at de tok feil i forhold til at den mannen var en bra signering?

Tonge var faktisk en veldig bra signering. En mysterium og kjempetabbe av Pulis å ikke benytte dette inkjøpet. Må være noe innside og ukjent groms mellom sjef og spiller som hindrer at har har fått tillit.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest