Før Stoke-Swindon

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke-Swindon

Innlegg Morten T. » 26 Aug 2012, 16:55

Allerede på tirsdag smeller det i Ligacupen mot Swindon.
Her blir det nok reservene sin tur til å overbevise( Sørensen & co. ), men det skal bli spennende å se hvem som blir sendt utpå.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke-Swindon

Innlegg Morten T. » 27 Aug 2012, 14:48

Skal innrømme at jeg er rimelig blank på Swindon, selv om jeg så de i aksjon en gang da ingen ringere enn Jan Åge Fjørtoft spilte for klubben...
Jeg drar ikke kjensel på et eneste navn i spillergruppa, men den velkjente urokråka Paolo Di Canio er manager.
Swindon har startet sterkt i League One og er nr. 3 etter tre kamper og uten tap, men Stoke bør greie brasene her. Selv med sine nestbeste menn.

Denne kampen blir vel neppe overført i noe fora, så da blir det nok the good old-fashionway radio som gjelder. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke-Swindon

Innlegg JonC » 27 Aug 2012, 22:17

De er også nyopprykket fra League 2. Jeg så de i FA-Cup 3.runde borte mot Fulham 2.nyttårsdag 2010. Mange fra stallen den gang er skiftet ut inkl. manager Danny Wilson. Men de hadde god støtte i tilreisende supportere. Riktignok en kort tur fra Swindon til Putney Bridge, men det kan komme en del røde og hvite fra sør-vest. Og PdC er en luring. Stoke vinner hvis de vil, men det er jo ikke sikkert at de vil.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest