Robert Huth

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 12 Okt 2011, 17:22

mfkpotter skrev:Med Huth ute i kulden, og et eller annet mellom han og Pulis, så tror jeg absolutt at dette kan være aktuelt... Dessverre..

Fryktelig synd om han skulle forsvinne i januar. For det første synes jeg kombinasjonen Huth/Shawcross er vel så sterk som kombinasjonene Woodgate/Shawcross og Upson/Shawcross. For det andre representerer hverken Woodgate eller Upson fremtiden, så om Huth forsvinner betyr det at TP må på markedet etter i hvert fall en og sannsynligvis to nye kvalitetsstoppere i løpet av de nærmeste par sesongene. Men om Huth ikke figurerer i TP's fremtidsplaner kan jo det forklare den veldige interessen TP viste for Scott Dann i sommer. Synest Huth var vår desidert beste spiller i fjor, og synes det er trist at han får så få sjanser av TP nå, og i så fall kun i feil posisjon på backplass. Begynner å lukte litt Tuncay av dette, en av våre aller beste spillere (etter mitt syn), men som aldri fikk noen skikkelig sjanse av TP til å få spilt seg inn over tid. Jeg har stor respekt for det TP har oppnådd med Stoke, det er skikkelig imponerende, men sliter likevel av og til med å følge tankegangen hans på enkelte områder, som taktikk og spillervalg. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 06 Nov 2011, 14:13

Hvis dette ryktet er riktig, så er det godt nytt :)

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/St ... 27768.html

Spent på om han får spille i dag, om Shawcross ikke skulle bli klar. Men er redd for at det kan bli Upson/Woodgate i så fall..... :?
Skulle gjerne hatt Huth inn igjen i midtforsvaret. Har ikke blitt fryktelig imponert over Woodgate så langt.....
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Robert Huth

Innlegg Morten T. » 06 Des 2011, 10:45

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 06 Des 2011, 19:57

Morten T. skrev:Huth vil forlenge med Stoke.:
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/St ... 39489.html

Strålende nyheter ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Robert Huth

Innlegg Josef » 12 Apr 2012, 10:05

Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Robert Huth

Innlegg Morten T. » 12 Apr 2012, 10:56


Ja Takk! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Robert Huth

Innlegg TrondG » 12 Apr 2012, 12:51

Virker som at man trives i Stoke-on-Trent. Fantastisk!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Robert Huth

Innlegg Morten T. » 20 Mai 2012, 20:10

Everton skal være interessert i å hente Huth.:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -Huth.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 22 Mai 2012, 22:23

Trist om Huth skulle forsvinne fordi Stoke kniper igjen pengesekken. Jeg vet ikke hva Huth krever i lønn, men det ser ut til at Stoke ikke er villig til å øke lønna i det hele tatt, men vil ha tyskeren til å fortsette på samme betingelser som før.

Jeg mener at Huth er blant de som har fortjent bedre betingelser i sin nye kontrakt, for han er en av de som virkelig har levert varene. Årests spiller i Stoke i fjor, og PL's mestscorende forsvarsspiller da. Og en ny god sesong i år. Skal man følge logikken i at Huth ikke tilbys bedre betingelser i den nye kontrakten, enn de han allerede har, ja, da skulle ganske mange av Stoke's spillere hatt en betydelig lønnsreduksjon etter denne sesongen ;) Jeg synest det gir et veldig uheldig signal at ikke Huth's solide innsats verdsettes mer, og jeg kan godt forstå om han blir sur....

Vel må dette sees som et forhandlingsutspill fra Stokes side, og de er trolig villig til å øke lønna hans noe, når alt kommer til alt. Men et slikt utspill gir likevel et uheldig signal i forhold til det å føle seg verdsatt av klubben for den flotte jobben han har levert..... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 12 Jun 2012, 19:55

Strålende nyhet fra Britannia, Huth har signert ny kontrakt frem til sommeren 2016 :D

http://www.teamtalk.com/stoke-city/7809 ... Stoke-deal
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron