Morten T. skrev:mfkpotter skrev:Dagens kamp mot Wigan viser nøyaktig Stoke sitt nivå, Tony Pulis er den dårligste manageren noensinne på bortebane i PL.
Det er ikke første gang vi ser en så til de grader ræva kamp fra Stoke, og TP har fortsatt ikke lært en dritt av de første 3 årene i PL.
Med 10 poeng til direkte nedrykk, så er ingenting avklart med tanke på akkurat dette.
Er Tony Pulis den rette for Stoke? NEI NEI OG ATTER NEI.......
Jeg synes du skylder litt for ofte på Pulis hver gang det går galt og da blir det litt "ulv,ulv" over det hele.
Okei, Pulis gjør selvfølgelig feil og kan forbedre det offensive, men i dag var det Huth som slapp mannen sin på den første og Wilkinson som gjorde en real blemme på den andre.
Kan Pulis lastes for det? Jeg mener nei.
Spillerne må også ta ansvar og i dag gjorde de fleste av dem en veldig slett jobb. Spillere som Huth, Wilkinson, Whelan, Pennant, Whitehead, Crouch, Etherington og Jerome var virkelig elendige i dag. Jeg mener at man fritar disse fra altifor mye ansvar for elendigheten hvis man velger å dytte all skyld over på manageren.
At en spiller gjør personlige feil er ikke TP sin skyld, men når et et lag spiller så til de grader elendig fotball kamp etter kamp, ja da er det ingen andre enn TP sin skyld.
Nå er det spilt 31 liga kamper, og helt seriøst så har Stoke spilt 3-4 gode kamper. Laget er meget heldig som har 38 poeng, og vil mest sannsynlig sette ny bunnrekord i PL poengmesig.
Det store vanvidd er at dette skjer etter at manageren har brukt flere hundre millioner kroner på spillerkjøp.
Stoke har tatt steg tilbake dette året sammenlignet med tidligere sesonger, og spillet er om mulig dårligere i år enn noen gang tidligere.
Når en manager etter så mange år ikke makter å forbedre seg, spesielt med de midlene som er brukt, ja da finnes det ingen fremtid med TP som manager.
Jeg har ment veldig lenge at TP må bort, og det vil jeg mene så lenge Stoke spiller sånn fotball som de gjør for øyeblikket.
Jeg vet også Morten at PC mest sannsynlig aldri vil sparke sin venn TP, jeg lever allikevel i håpet at han også til slutt vil bli tvunget til det.