Er Pulis den rette for Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg mfkpotter » 17 Feb 2012, 18:20

Helt enig med deg Svein, det hjelper ikke med mere penger for TP- Mannen klarer rett og slett ikke å forsterke laget noe mer.
Og flere spisser er det siste laget trenger, det laget skriker etter er sidebacker og midtbanespillere som kan håndtere en fotball - med beina.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Feb 2012, 22:34

Etherington mener at Pulis er den rette for Stoke, men å si noe annet ville vel ha vært en smule spesielt?:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7531565/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 27 Feb 2012, 14:29

Vi vinner men spiller atter en gang en dørgende kjedelig fotball. Selv ikke på hjemmebane mot Swansea greier vi å underholde og styre kampen. Den eneste beholdningen i denne kampen, som i så mange kamper tidligere i år, var poengene vi tok med oss. Ute i Europa har vi tidvis sett Stoke spille underholdende fotball i år, selv med et tilnærmet B-lag, men i PL spiller vi så kjedelig at man må være mer enn gjennomsnittlig fotballinteressert for ikke å sovne underveis.

Jeg har lenge vært tilhenger av Pulis, men vil ikke lenger være med på å frede denne fyren. Kanskje er det på tide å gå et skritt videre, og kanskje er det greit både for Pulis og Stoke med nye impulser og utfordringer nå. Tror ikke på et umiddelbart trenerskifte, men kanskje etter sesongsvalutningen. Benitez er ledig på markedet og bor vel i passende kjøreavstand fra Stoke, - andre er også ledige på markedet.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 01 Mar 2012, 10:09

Vær så snill Geir ikke Benitez. Hvis vi skal bli tidenes tversoverspillende lag kan vi ansette han. Liverpool har vel aldri spilt så kjedelig som under han og det sier ikke lite. Når det gjelder Pulis så er det nok liten tvil om at han får sitte så lenge han selv ønsker. Om det er riktig er vel ikke sikkert men samarbeidet mellom Pulis og Coates tror jeg er hovedgrunnen til den suksessen vi har hatt de siste 5 årene. Vi må ikke glemme at vi driver å bygger en toppklubb og da er det viktig at vi ikke går for fort fram. Vi har nok eksempler på de som har prøvd det. (Portsmouth, Leeds og nå Blackburn). Trenger vel ikke dvele lenge over resultatet for disse klubbene. Jeg er ellers helt enig i at vi sliter med å underholde men samtidig hater alle å komme til Britannia og alle hater klubben. Det bør vi ta som et kompliment. Tony Pulis vil aldri greie å løfte oss det siste hakket opp i toppen men spørsmålet er vel om vi noen gang vil komme dit uten en steinrik araber ved roret. Jeg tror ikke det automatisk vil bli noen suksess å ansette en såkalt meritert manager som vil spille på en annen måte. Se på Swansea de har klart seg greit i PL i år men gud bedre så kjedelig de spiller. Det er jo VM i støttepasninger hele tiden. Mot oss hadde de vel ballen i 60 % av tiden og skapte 2 sjanser på 90 min og hadde ikke et skudd på mål før det var godt en time. Man må nok opp på Barcelona nivå før sånn type fotball er morsom og dit kommer aldri vi.

Jeg tror vi fortsatt skal være tålmodig med Pulis så kommer nok tidspunktet vi skal bli noe mer spillende og da kanskje uten Pulis som manager
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 02 Mar 2012, 11:20

Pulis sier det ikke har vært noe problem mellom ham og Pennant, bare at Shotton er en bedre spiller P.D.D

http://uk.eurosport.yahoo.com/01032012/ ... -rift.html
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 02 Mar 2012, 15:06

Josef skrev:Pulis sier det ikke har vært noe problem mellom ham og Pennant, bare at Shotton er en bedre spiller P.D.D

http://uk.eurosport.yahoo.com/01032012/ ... -rift.html

Får håpe dette stemmer. Jeg er glad Pennant ikke har klippekort som mange andre på laget, men jeg mener han er en bedre offensiv spiller enn Shotton. For meg blir Pennant og Etherington essensielle for at vi skal kunne presse/skape sjanser kontinuerlig utover matchen. Shotton er i midlertid et glimrende alternativ, og jeg er glad for at han har gitt Pennant konkurranse.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 02 Mar 2012, 19:08

Vi bør stille med et lag som har begge samtidig. Pennant som ving, og Shotton som back. De beste backene er ofte de som er offensive, og ikke er redd for å skape ting fremover.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 12 Mar 2012, 12:07

Pulis holder det som evt. skjer innad i gruppa av disiplinære problemer der det skal løses: internt.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/17337176
http://www.thisisstaffordshire.co.uk/st ... story.html

Dette er et bra prinsipp av Pulis, synes jeg.

Fra meg får han også mange plusser i margen for følgende ord:
"I'm a little bit different. I'm not into Twitter or whatever they call it.

Way to go, Tony! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 17 Mar 2012, 17:06

At Tony Pulis holdt sitt løfte, var lojal og valgte Sørensen i fjorårets cup-finale, er et meget stor pluss i boka mi. Det behøves karakter som manager for å holde gjøre et slikt valg i en så viktig kamp.
Jeg tror heller ikke han forventer mer av andre, enn han gjør av seg selv for Stoke City. Og slik er vi nok heldig, at vi har en manager som ofrer seg selv 110 % for klubben, og som blir ofte litt mer en nogenlunde
frustrert over spillere og eventuellt stab som ikke viser samme hengivenhet. Vilje har tross alt vært oppskriften for at Stoke kan boltre seg litt i PL, Europa og Cup-spill de seneste årene.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 22 Mar 2012, 15:01

Ikke overraskende er også fotballfolket i UK enig med vår (flere av oss...) bekymring over TP's evner til å ta oss videre;

http://www.footballfancast.com/2012/03/ ... ithout-him
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest