TrondG skrev:Jones starter, altså? Dristig mtp. skaden vel?
Aldri i verden om Pulis lar Jones starte uten å være 100 % (i denne cupen) !!
TrondG skrev:Jones starter, altså? Dristig mtp. skaden vel?
Morten T. skrev:Jeg gikk fra 1.laget til 4. laget på guttenivå i Skeid i løpet av en og samme sesong, og det er vel hakket værre enn Kitson? Men det skal jo legges til at jeg fant ut at det var greit å legge opp etter den spesielle opplevelsen.JonC skrev: Kitson er reserve (her også). Hvor langt går det an å synke?
JonC skrev:Morten T. skrev:Jeg gikk fra 1.laget til 4. laget på guttenivå i Skeid i løpet av en og samme sesong, og det er vel hakket værre enn Kitson? Men det skal jo legges til at jeg fant ut at det var greit å legge opp etter den spesielle opplevelsen.JonC skrev: Kitson er reserve (her også). Hvor langt går det an å synke?
Men så hadde ikke du en prislapp på £ 5,5 mill hengende over deg. Du ble vel sikkert verdsatt sånn ca som en kebab på hjørnet kan jeg tenke meg
Nå tar du i...JonC skrev:Morten T. skrev:Jeg gikk fra 1.laget til 4. laget på guttenivå i Skeid i løpet av en og samme sesong, og det er vel hakket værre enn Kitson? Men det skal jo legges til at jeg fant ut at det var greit å legge opp etter den spesielle opplevelsen.JonC skrev: Kitson er reserve (her også). Hvor langt går det an å synke?
Men så hadde ikke du en prislapp på £ 5,5 mill hengende over deg. Du ble vel sikkert verdsatt sånn ca som en kebab på hjørnet kan jeg tenke meg
Knut Ole skrev:Akkurat hjemme.... herlig nyhet med 1-0 og en lagoppstilling som virker hensiktsmessig.
Noen som vet hvordan Fuller + Jones har fugert der framme?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest