Transfervinduet

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Transfervinduet

Innlegg Morten T. » 30 Jan 2012, 22:25

Svein Nilsen skrev:Jeg er helt sikker på at vi henter en back og en sentral midtbanespiller..............eller kanskje ikke helt sikker, bare sikker, eller nesten sikker eller ved nærmere ettertanke; jeg drømmer om det :D

Bra Svein! Det er vel noe som heter at de klokeste menneskene er de som er konstant usikre på at de har rett... ;)

Mitt heiteste tips før morgendagen:
Keeper: Ingen
Back: Liam Ridgewell, Birmingham
Stopper: Ingen
Sentral midtbane: Niko Krajncar, Tottenham
Ving: Wilfred Zaha, Crystal Palace
Spiss: Jermaine Defoe, Tottenham( lån )

Jeg tror egentlig at INGEN kommer inn, men hvis en eller annen i de nevnte posisjoner kommer inn så tipper jeg det blir en av disse spillerne.

Noen andre "stalltips"? ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 30 Jan 2012, 22:44

I tidligere transfervinduer har Pulis som regel gått høyt ut og varslet god tid i forveien at mange spillere skal både inn og ut, og som oftest har det skjedd fint lite før i de aller siste timene og minuttene ... I mellomtiden har andre klubber blitt oppmerksomme på de spillerne vi har jaget og noen ganger har de blitt snappet opp rett foran øynene til Pulis. De spillerne vi har signert har vi kanskje betalt ekstra for, nettopp fordi vi har gått tidlig ut og også fått andre klubber oppmerksomme på spillerne. Kanskje er det derfor en ny taktikk ute og går dette gang, og kanskje er det meningen å ligge lavt for så å være offensiv helt på slutten. Vel, - jeg håper i allefall på en kreativ midtbanespiller, noe mer guts på topp og at vi beholder forsvarsrekka vår.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2012, 10:08

Snaue 15 timer igjen og det mest håndfaste nå er at Ben Marshall ser ut til å forsvinne til Leicester og Danny Collins til Southampton, men ingen rapporter på innkjøp.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 31 Jan 2012, 13:36

Spent på om vi hiver oss rundt og snapper Zaha under nesen på Bolton, som har kommet med et reelt bud til CP?
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2012, 17:48

Drøye 8 timer igjen, men lite som skjer. Som forventet. Kanskje skjer det noe helt på tampen?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 31 Jan 2012, 23:54

67 min igjen, og INGEN ferske rykter engang er ute om nye spillere inn.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 01 Feb 2012, 00:18

Det har dukket flere overganger opp av hatten flere plasser i dag, bl.a Louis Saha fra Everton til Spurs. Selv om begge var i aksjon i kveld. Håper nå på en skikkelig god spiller inn i løpet av 40-45 min.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2012, 01:10

Ingen inn?
Da ble det som forventet.
Kjappe backer og balltrillende midtbanespillere kommer nok ALDRI på handlelista til TP....
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 01 Feb 2012, 09:17

Tragisk! Dette er tjenesteforsømmelse av TP og PC. Vi har en syltynn stall og mangler kvalitet på flere viktige plasser. I tillegg har vi et tøft kampprogram. Utrolig skuffende :evil:
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 01 Feb 2012, 09:26

Enig at det er skuffende uten forsterkninger. Dette KAN gjøre at vi kan gå på en smell, men jeg regner med disse gutta har kontroll :shock: eller :?:
Det kom likevel ikke som noe sjokk da jeg åpnet nettverket i dag og fant at vi ikke kan trykke noen nye drakter med nye navn. Håpet i det lengste at vi skulle få en ny nr. 9, men dengang ei :cry:. Samtidig er det disse 2 på midten som vi har ropt etter i lang tid. Vi må sakte men sikkert endre stil, få inn kreative spillere. Da må samtidig TP endre kurs, og erkjenne at slik vi spiller nå, ikke går lenger.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest