Transfervinduet

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Transfervinduet

Innlegg Knut Ole » 26 Jan 2012, 14:28

Morten T. skrev:Coates tror at det neppe blir noe nytt inn for Stoke i dette vinduet.:
http://www.thisisstaffordshire.co.uk/st ... story.html

En 8. plass i serien og fortsatt med i to cuper gjør vel muligens at mannen er mett og fornøyd?

Litt skuffende, men ikke overraskende.
Ønske om en fresh og offensiv back + spillende sentral midtbanemann svinner nok i denne runden (også). :?
Tror du har et poeng Morten; Coates er fornøyd med årets resultater. Har ikke nedrykkspresset hengende på seg og så langt gode cup prestasjoner.
Spørs om investoren heller vil vente til sommeren med å bruke + 100 millioner NOK, hvis ikke det dukker opp en god anledning i tolvte time, dvs. kl. 24.00?? den 31.januar. Når er fristen eksakt?
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 26 Jan 2012, 15:38

Vet noen når de nye overgangsreglene (man kan kun bruke så så mye av overskuddet på overganger osv) trer i kraft? Vi må jo handle inn før dette skjer!!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 26 Jan 2012, 23:33

Men Pulis er ikke helt sikker på at det blir tørke i dette vinduet.:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7458354/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2012, 21:14

Snaue 52 timer igjen av vinduet. Med tanke på at Stoke spiller på tirsdag så bør vel mye av det som skal skje, evt skje i morgen?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 29 Jan 2012, 21:43

Morten T. skrev:Snaue 52 timer igjen av vinduet. Med tanke på at Stoke spiller på tirsdag så bør vel mye av det som skal skje, evt skje i morgen?

Det er nok helt riktig, Morten. Skal noe skje på tirsdag må vel det eventuelt være avsluttende kontraktsforhandlinger og medisinske tester, som TP nok ikke har noe med å gjøre. Men da må nok TP ha gitt sitt "GO" i løpet av morgendagen for at det skal være aktuelt. Og så langt er det jo absolutt ingenting som tyder på at det er nye spillere på vei inn.....dessverre :?
Og da slipper vel heller ikke TP nye spillere ut av porten. Med Tonge, Soares, Moult og Cuvelier ute på lån og Pugh borte, og med et tøft kampprogram fremover våren, tror jeg nok TP vurderer det slik at han vil trenge de spillerne som er igjen i stallen...... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 30 Jan 2012, 16:05

Timene før vinduet stenger er alltid like herlige.. Her er siste nytt fra Stoke-on-Trent:

"Scholes just arrived at the Training Ground, Dave Watson just gone out who normally brings the players in. . . . . Mmmmmm interesting"
(@StokeLoudProud)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Jan 2012, 17:05

TrondG skrev:Timene før vinduet stenger er alltid like herlige.. Her er siste nytt fra Stoke-on-Trent:

"Scholes just arrived at the Training Ground, Dave Watson just gone out who normally brings the players in. . . . . Mmmmmm interesting"
(@StokeLoudProud)

Jeg har ikke samme "buzz" som jeg pleier å ha rett før stengetid. Jeg tror rett og slett at det ikke kommer til å skje noe som helst denne gangen.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 30 Jan 2012, 17:47

Morten T. skrev:
TrondG skrev:Timene før vinduet stenger er alltid like herlige.. Her er siste nytt fra Stoke-on-Trent:

(@StokeLoudProud)

Jeg har ikke samme "buzz" som jeg pleier å ha rett før stengetid. Jeg tror rett og slett at det ikke kommer til å skje noe som helst denne gangen.

Kunne ikke vært mer enig! Vanligvis sitter jeg hele dager foran dataen og søker i google "stoke transfer" etter nyligste artikler! Men dette overgangsvinduet har vært så rolig at jeg egentlig ikke har innsett at vi kan handle spillere. Synd at vi trolig mister at av våre største talenter, og heller spiller med Shotton som ving.....
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 30 Jan 2012, 17:52

Skjønner godt hva dere mener, og jeg er ikke på langt nær like spent som ved forrige vindu. Likevel har jeg på følelsen at noe kan skje i morgen.. Forhåpentligvis ;)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 30 Jan 2012, 21:58

Jeg er helt sikker på at vi henter en back og en sentral midtbanespiller..............eller kanskje ikke helt sikker, bare sikker, eller nesten sikker eller ved nærmere ettertanke; jeg drømmer om det :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest