Er Pulis den rette for Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg ToGra » 11 Jan 2012, 20:32

Morten T. skrev:Dette havner også på plussiden for Pulis:
http://www.express.co.uk/posts/view/294 ... ibute-game

Fin gest!

Håper bare ikke det blir mer enn en gjesteopptreden :?
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 12 Jan 2012, 00:38

ToGra skrev:
Morten T. skrev:Dette havner også på plussiden for Pulis:
http://www.express.co.uk/posts/view/294 ... ibute-game

Fin gest!

Håper bare ikke det blir mer enn en gjesteopptreden :?

Enig, men jeg tror heldigvis at det blir med den ene gangen.....i denne omgang ;) Tror ikke TP vil hoppe av det han har bygd opp/fortsatt holder på å bygge opp i Stoke, han/vi er fortsatt underveis :) Men....han er en manager av den gode gamle skolen, som nok sikkert vil synest at det vil være en stor ære å bli landslagsmanager for sitt hjemland, og ære være han for det :) Så jeg blir ikke overrasket om TP en dag blir manager for Wales, men personlig tror jeg ikke det blir de første par-tre årene.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 12 Jan 2012, 18:24

Dette er bare en gjesteopptreden, men poenget er at det er flott gjort av Pulis å tilby en slik tjeneste.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg ToGra » 12 Jan 2012, 19:49

Morten T. skrev:Dette er bare en gjesteopptreden, men poenget er at det er flott gjort av Pulis å tilby en slik tjeneste.

Ja, jeg er helt enig i det. Jeg synes i det hele tatt at han virker som en hedersmann og godt likt av alle (mange). Det undrer meg derfor litt når det kommer svært negative karakteristikker av han, i eksepsjonell grad uttrykt fra Gillinghams styreleder.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 12 Jan 2012, 20:51

Morten T. skrev:Dette er bare en gjesteopptreden, men poenget er at det er flott gjort av Pulis å tilby en slik tjeneste.

Helt enig ! :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 02 Feb 2012, 09:42

For nøyaktig 1 år siden så lanserte jeg Martin O`Neil som ny manager for Stoke, nå ser jeg at Sunderland fortsetter sin herjing i PL med Martin ved roret.
Han har nå ført laget fra nedrykk til 8 plass og passert Stoke på veien. Nå får vi se til lørdag om TP har noen trekk mot formlag nr 1 Sunderland.

Veldig synd at Coates ikke ansatte den godeste Martin mens han var ledig og lysten var der.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2012, 09:47

mfkpotter skrev:For nøyaktig 1 år siden så lanserte jeg Martin O`Neil som ny manager for Stoke, nå ser jeg at Sunderland fortsetter sin herjing i PL med Martin ved roret.
Han har nå ført laget fra nedrykk til 8 plass og passert Stoke på veien. Nå får vi se til lørdag om TP har noen trekk mot formlag nr 1 Sunderland.

Veldig synd at Coates ikke ansatte den godeste Martin mens han var ledig og lysten var der.

Pulis hadde jo faktisk bra tak på laget til O`Neill da han var i Aston Villa....
O`Neill er flink og han var absolutt superb som manager i Leicester, men gjorde det egentlig ikke spesielt bra i Aston Villa, innkjøp og ressurser tatt i betraktning.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 02 Feb 2012, 14:48

mfkpotter skrev:For nøyaktig 1 år siden så lanserte jeg Martin O`Neil som ny manager for Stoke, nå ser jeg at Sunderland fortsetter sin herjing i PL med Martin ved roret.

Jeg har også stor sans for Martin O`Neil. Han synes å ha svært god kompetanse som manager. AV opptreden dog et lite unntak, men den svære klubben er, kanskje av en eller annen grunn, ikke så enkel å føre helt til topp 4.
Jeg er ikke overrasket over at Sunderland nå har skutt fart og er redd de er et stykke over oss i mai måned. Men lørdag skal vi ta dem!! :twisted:
Ble forresten ikke spesielt imponert over kvaliteten da jeg så deler av cup-kampen mot Middlesbr. sist søndag, men det var et lokal-oppgjør med bikkjeslagsmål på midten.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2012, 15:57

Et problem med å bytte manager, som i hvertfall jeg synes er vesentlig, er at de samme spillerne jo fortsatt er der.

Pulis har brukt mange sesonger på å skru sammen et lag etter sitt eget hode og med tanke på den filosofien han selv innehar. Vil det være gitt at en annen manager plutselig vil få fyrer som Collins, Woodgate, Whitehead, Jones, Sidibe, Palacios, Delap, Diao, Wilkinson og resten av bulkegjengen til å skinne og å prestere optimalt i forhold til hvordan vedkommende vil at fotball skal spilles?
Jeg tror ikke det.

En ny manager ville ha måtte brukt tid på: 1. Kvitte seg med en god del spillere som ikke hadde passet inn i hans system( og det kunne blitt et problem fordi spillerne ruger på lange og gode kontrakter ) 2. Skaffe nye spillere som passer inn( det kunne også ha blitt et problem pga. pris, tilgjengelighet osv. )

Det siste er: Peter Coates kommer ikke til å gi Tony Pulis sparken. Det er jeg brennsikker på.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 07 Feb 2012, 10:19

I sagaen om Tony Pulis og om han er den rette for Stoke vil jeg si at mitt svar har vært ja i veldig lang tid, men de siste månedene tja og nå et klart NEI! Dette kan illustreres med dette innlegget som var i the Sentinel i går;

On the other hand, the Pulis brand of football is arguably the worst ever seen at Stoke City. Can any supporters point to a more dour and bland period in the clubs history than seen now under Tony Pulis? The point being made is not about league positions, but the brand of football on offer. To not produce hardly a worthy shot on goal at home in 90 minutes on more than one occasion indicates that the Pulis brand is far past its sell-by date.

Vedkommende påstår som riktig er at det er fotballen som spilles som er problemet, ikke tabellplasseringen. Vi kan vel igjen trekke paraleller til Wimbledon og Norge på 90-tallet. Men nå er den type fotball utrangert, synd at ikke Tony Pulis kan innse dette! Jeg lever godt med Stoke City på 8. eller 12. plass i Premier League, men med den fotballen som "spilles" vil det dessverre ikke vare lenge før vi er i League 1 igjen, sammen med Stevenage Borough og Exeter City - dessverre. Jeg vil så gjerne være positiv til TP, PC og alt som skjer rundt klubben - men innser dessverre at møkkafotballen som nå spilles vil ta oss tilbake til start på altfor kort tid. Det må tas grep NÅ, eller så kan faktisk nedrykk i mai bli et faktum!!!!
Sorry - det bare måtte ut :(
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest