Morten T. skrev:Syltynt rykte på at Jones er sett på Lofthus Road( QPR )!
Torstein Norevik skrev:Morten T. skrev:Syltynt rykte på at Jones er sett på Lofthus Road( QPR )!
Tror nok at det ryktet er syltynt, jaKan vanskelig se at TP ønsker å kvitte seg med Jones allerede, spesielt etter å ha jaktet han i så lang tid før han fikk hentet han til Britannia. Og han gjorde seg på ingen måte bort i fjor, selv om han hadde en downperiode midtveis, bare Walters scoret mer for oss. Er nok ikke så skeptisk til Jones som du er Morten. Jeg ser et stort potensial i han, men som du sier, han er veldig avhengig av servering fra vingene. Han scorer jo nesten alle mål med hodet, etter innlegg fra kantene, men når han får de rette innleggene, så er han en konstant trussel inne i feltet. Er enig i at han er mye av og på, og må levere mer stabilt. Men han scoret 12-13 mål i fjor, selv om han var svak i midtre del av sesongen. Det betyr at han fort kan være kapabel til å putte rundt 20, dersom han greier å prestere mer stabilt over en lengre periode. Det er mulig at det er ønsketenkning, men tror jeg faktisk fortsatt på at vi kan få mye glede av Jones i tiden som kommer.
Flash in the pan.Svein Nilsen skrev: og han kan også annet enn å heade - vi husker jo kremmerhuset mot Spurs sist sesong.
Svein Nilsen skrev:Jeg er også mest begeistret for Fuller, men har litt sans for Jones også. Gutta fra Karibien er jo noen herlige typer! Potensiale til Jones er stort, men han er dessverre litt for mye "av". Har fortsatt troen, og han kan også annet enn å heade - vi husker jo kremmerhuset mot Spurs sist sesong.
Svein Nilsen skrev:Jeg er også mest begeistret for Fuller, men har litt sans for Jones også. Gutta fra Karibien er jo noen herlige typer! Potensiale til Jones er stort, men han er dessverre litt for mye "av".
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest