Føe Stoke- Arsenal.

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Føe Stoke- Arsenal.

Innlegg O2Stokie » 22 Okt 2011, 12:50

Da er det på tide og snu den dårlige borteformen, og hadde vel vært typisk om vi leverer en glimrende kamp for å tape med et lusent mål... Tipper vi kommer til å spille dårlig mot de dårlige lagene borte i år, og bra mot de gode.
Laget? Ikke så mange overraskelser her.
Bego
Wilkinson, Shawcross, Woodgate, Wilson
Pennant, Whelan, Delap, Etherington
Walters, Crouch
Benken: Sorro, Huth, Upson, Whitehead, Jerome, Jones, Shotton.
Hvis Pennant og Woody ikke blir klare, så håper jeg vi får se Shotton på høyre ving, og da blir det vel Upson i midten.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Re: Føe Stoke- Arsenal.

Innlegg -Tottal- » 22 Okt 2011, 13:27

O2Stokie skrev:Tipper vi kommer til å spille dårlig mot de dårlige lagene borte i år, og bra mot de gode.

Det er det inntrykket jeg også sitter med....vi skal på en måte være med å styre bortekampene mot antatt dårlige lag, noe som vi foreløpig ikke behersker...mot de som er soleklare hjemmefavoritter, kan vi ligge bakpå og forsvare oss som vi ofte er veldig dyktige til, og innemellom komme frem med giftige angrep.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 22 Okt 2011, 15:36

-Tottal- skrev:
O2Stokie skrev:Tipper vi kommer til å spille dårlig mot de dårlige lagene borte i år, og bra mot de gode.

Det er det inntrykket jeg også sitter med....vi skal på en måte være med å styre bortekampene mot antatt dårlige lag, noe som vi foreløpig ikke behersker...mot de som er soleklare hjemmefavoritter, kan vi ligge bakpå og forsvare oss som vi ofte er veldig dyktige til, og innemellom komme frem med giftige angrep.

Ser slik ut ja, med tap for Sunderland og Swansea, og poeng mot MU, CFC og LFC. I mitt hode tenker jeg slik at da blir det poeng mot Arslenal også.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 23 Okt 2011, 11:58

Kan ikke si jeg deler deres optimisme.

Regelen med Stoke, er at vi alltid kollapser etter å ha spilt en strålende match...

Håper at jeg tar skrekkelig feil i dag !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 23 Okt 2011, 12:09

Så får vi håpe jeg er sanndrømt :) Drømte at jeg kom hjem fra jobb (på en søndag??), slo på text-tv side 806 og der sto det Arsenal - Stoke 0-1 Slutt :)
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest