Ny hjemmeside publiseres onsdag 14. september!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Ny hjemmeside publiseres onsdag 14. september!

Innlegg Richard Prestegård » 07 Sep 2011, 15:34

Etter mange timers arbeid med overføring av tekst, innleggelse av bilder, endring av design og retting av pixler og annet smårusk, er SCSCoN stolte av å kunne presentere datoen for den nye hjemmesiden! Vi har satt oss som mål å ha den nye hjemmesiden klar til publisering onsdag 14. september 2011! Når på dagen dette skjer, er vi enda ikke enige om, men vi satser på at den nye hjemmesiden vil være klar til bruk på formiddagen en gang. I forbindelse med den nye hjemmesiden, er det et par praktiske ting dere må passe på.

Vi kommer til å få et nytt, bedre og mer sikkert forum som en del av pakken for den nye hjemmesiden. Men forumet vil derfor være stengt i 2-4 dager mens vi overfører all tidligere data fra det gamle til det nye forumet. Dette gjør at forumet vil være stengt under kampen mot Liverpool, men vi håper dette ikke by på så mange ubeleiligheter for dere. I forhold til tippekonkurransen, ber vi dere om å sende inn dette til Morten Tveter på mail, morten(AT)stoke(DOT)no

Den nåværende hjemmesiden vil være oppe helt til den nye hjemmesiden er klar, men vil så være stengt en liten periode onsdag 14. september i forbindelse med overføringen av domenet. Dette kommer forhåpentligvis ikke til å være så altfor lenge! Til da vil hjemmesiden ikke oppdateres fullt så mye som vanlig grunnet arbeidet med den nye hjemmesiden.

SCSCoN beklager ulempene dette medfører, men garanterer et stort smil og begeistrert rop når dere ser den nye hjemmesiden. Den kommer til å bli knallbra! En stor takk rettes derfor til Svein Iversen og resten av hans mannskap på NorWeb for en fantastisk innsats og stor hjelp med den nye hjemmesiden!

Skulle det være noe dere lurer på, kan jeg, Richard Prestegård, kontaktes på +47 41 81 18 24 eller richard(AT)stoke(DOT)no

KEEP ON TRUCKING MIGHTY POTTERS!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Re: Ny hjemmeside publiseres onsdag 14. september!

Innlegg Morten T. » 07 Sep 2011, 22:20

Richard har gjort en fantastisk innsats og flott jobb rundt dette og i den jobben han gjør året rundt for SCSCoN også. Det fortjener du massivt med ros for i full offentlighet også! :) ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 09 Sep 2011, 09:47

Er veldig spent på dette! Dette blir en bra helg/uke. Seier på lørdag (det skjer!), valgseier for Høyre (Har du stemt, Morten? ;) ) og ny hjemmeside!

Godt jobbet Richard!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 16 Sep 2011, 13:40

TrondG skrev:Er veldig spent på dette! Dette blir en bra helg/uke. Seier på lørdag (det skjer!), valgseier for Høyre (Har du stemt, Morten? ;) ) og ny hjemmeside!

Godt jobbet Richard!

Er også fornøyd med sidene og Richard har jobba flott med dette. Han var forøvrig også helt suveren i studio med Fjørtoft & co. på Viasat i går. :D

Valget var greit nok. Jeg stemmer uansett utifra ideologisk overbevisning og ikke populisme. Det mest positive var helt klart at en viss gjeng med tvilsom retorikk opplevde en voldsom tilbakegang. For Oslos og landets del er det bra og gir håp! Håper H nå kan finne sammen med V. En slik løsning er ikke ideel, men kan leves med. ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 17 Sep 2011, 14:29

Strålende side !!!
Fresh og flott, og enkel å navigere i !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 17 Sep 2011, 17:08

Gratulerer med en ny flott hjemmeside. Jeg er imponert over den dugnadsjobben dere i styret gjør!!
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Carsten » 17 Sep 2011, 18:38

Hej

Er fuldstændig enig, det er en SUPERFLOT side i har lavet ;)

Carsten
Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Sep 2011, 19:16

Carsten skrev:Hej

Er fuldstændig enig, det er en SUPERFLOT side i har lavet ;)

Carsten

Hei Carsten,

Hvordan er det i Danmark? Har dere en egen side der som vi evt. kan linke til? For alt jeg vet kan du jo bo i Norge og ikke helt ha oversikten hva som skjer i hjemlandet, men kanskje du vet uansett?

Forøvrig hyggelig at svensker og dansker er med og bidrar på disse sidene. :)

Vil du melde deg inn i SCSCoN så er det fullt mulig også( hvis du ikke allerede er det? ). Koster kr.400,- pr. år for medlemmer bosatt utenfor Norge. Da får du de samme tilbudene som øvrige medlemmer og medlemsblad tilsendt pr. post fire ganger i året.

Off-topic: Jeg har selv litt familie i Århus og har hatt mange fine sommere på Mols. Hvor kommer du fra i Det Yndige Land? ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 17 Sep 2011, 23:27

Flott hjemmeside, virkelig bra! Og Richard gjorde en utrolig flott figur sammen med Fjøøøøørtoft. :) Gode tider for Stoke dette her.

Morten; Høyre samarbeider med alle borgerlige partier, men jeg ser absolutt hva du mener.. ;) Høyre fikk 32 % på Askøy hvor jeg bor, foran Arbeiderpartiet på 30 %. Jeg er strålende fornøyd!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg TomS » 18 Sep 2011, 09:51

Vel blåst. Veldig fin side og den oser proff. Det er veldig bra for sånne som meg (free rider), som bare er bruker. Tusen hjertelig takk for all innsats som legges ned i siden/klubben.
Brukerens avatar
TomS
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest