Kenwyne Jones

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Kenwyne Jones

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2011, 17:34

Syltynt rykte på at Jones er sett på Lofthus Road( QPR )!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 31 Aug 2011, 17:36

Da blir jeg sint.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2011, 18:19

Jeg bytter gjerne ut Jones med Crouch og/eller Bendtner.

Jones har potensial, men faller altfor ofte igjennom og leverer ikke ofte nok( som i sine tidligere klubber, dessverre ). Han er altfor, altfor avhengig av at Etherington og Pennant har en god dag på kontoret. Sunderland må ha ledd hele veien til banken med sine £8 millioner i lomma... :roll:
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 31 Aug 2011, 19:01

Morten T. skrev:Syltynt rykte på at Jones er sett på Lofthus Road( QPR )!

Tror nok at det ryktet er syltynt, ja ;) Kan vanskelig se at TP ønsker å kvitte seg med Jones allerede, spesielt etter å ha jaktet han i så lang tid før han fikk hentet han til Britannia. Og han gjorde seg på ingen måte bort i fjor, selv om han hadde en downperiode midtveis, bare Walters scoret mer for oss. Er nok ikke så skeptisk til Jones som du er Morten. Jeg ser et stort potensial i han, men som du sier, han er veldig avhengig av servering fra vingene. Han scorer jo nesten alle mål med hodet, etter innlegg fra kantene, men når han får de rette innleggene, så er han en konstant trussel inne i feltet. Er enig i at han er mye av og på, og må levere mer stabilt. Men han scoret 12-13 mål i fjor, selv om han var svak i midtre del av sesongen. Det betyr at han fort kan være kapabel til å putte rundt 20, dersom han greier å prestere mer stabilt over en lengre periode. Det er mulig at det er ønsketenkning, men tror jeg faktisk fortsatt på at vi kan få mye glede av Jones i tiden som kommer. 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2011, 19:38

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Syltynt rykte på at Jones er sett på Lofthus Road( QPR )!

Tror nok at det ryktet er syltynt, ja ;) Kan vanskelig se at TP ønsker å kvitte seg med Jones allerede, spesielt etter å ha jaktet han i så lang tid før han fikk hentet han til Britannia. Og han gjorde seg på ingen måte bort i fjor, selv om han hadde en downperiode midtveis, bare Walters scoret mer for oss. Er nok ikke så skeptisk til Jones som du er Morten. Jeg ser et stort potensial i han, men som du sier, han er veldig avhengig av servering fra vingene. Han scorer jo nesten alle mål med hodet, etter innlegg fra kantene, men når han får de rette innleggene, så er han en konstant trussel inne i feltet. Er enig i at han er mye av og på, og må levere mer stabilt. Men han scoret 12-13 mål i fjor, selv om han var svak i midtre del av sesongen. Det betyr at han fort kan være kapabel til å putte rundt 20, dersom han greier å prestere mer stabilt over en lengre periode. Det er mulig at det er ønsketenkning, men tror jeg faktisk fortsatt på at vi kan få mye glede av Jones i tiden som kommer. 8-)

Skjønner. Jeg er mer begeistra for spisser som også kan skape noe selv på topp. Type Fuller. ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 31 Aug 2011, 21:16

Jeg er også mest begeistret for Fuller, men har litt sans for Jones også. Gutta fra Karibien er jo noen herlige typer! Potensiale til Jones er stort, men han er dessverre litt for mye "av". Har fortsatt troen, og han kan også annet enn å heade - vi husker jo kremmerhuset mot Spurs sist sesong.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2011, 21:19

Svein Nilsen skrev: og han kan også annet enn å heade - vi husker jo kremmerhuset mot Spurs sist sesong.
Flash in the pan. ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2011, 21:22

Svein Nilsen skrev:Jeg er også mest begeistret for Fuller, men har litt sans for Jones også. Gutta fra Karibien er jo noen herlige typer! Potensiale til Jones er stort, men han er dessverre litt for mye "av". Har fortsatt troen, og han kan også annet enn å heade - vi husker jo kremmerhuset mot Spurs sist sesong.

Enig, jeg har også sans for duden...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2011, 21:27

Svein Nilsen skrev:Jeg er også mest begeistret for Fuller, men har litt sans for Jones også. Gutta fra Karibien er jo noen herlige typer! Potensiale til Jones er stort, men han er dessverre litt for mye "av".

Enig i at de er noen herlige typer og kule og laidback og alt det der. Jeg liker sjøl folk som ikke er strigla. Men som fotballspiller så er Jones for mye av. Det var derfor Bruce i Sunderland solgte ham og tjente vanvittig gode penger.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Des 2011, 14:55

Bomkjøpet Jones til Wolves i Januar?:
http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... uary-radar
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie