Ny hjemmeside og forum

Forum i ny hjemmeside

Re: Ny hjemmeside og forum

Innlegg EspenE » 19 Sep 2021, 20:46

Jeg ser at det kan virke forlokkende å ha forum som en mer integrert del av hjemmesiden, for å kunne øke samhandlinga (og her sklir det fort over i buzzword-bingo som det alltid gjør) mellom sidene, forumet, medlemmene og styret.
Problemet er bare at foreløpig så er det nye forumet ikke up to scratch. Det er altfor barebones og enkelt.

Man heller ikke får med historien, som i skrivende stund er massiv:
Fra sida: Antall innlegg: 69427 • Antall emner: 3169 • Antall medlemmer: 758)
Antall medlemmer er voldsomt overdrevet (har 2 selv pga mistet passord :lol: ), og det er nok ikke mer enn 25-30 aktive brukere, men likevel. 70.000 poster er ganske mye tekst.

Forumet virker også å være i fullt vigør, ihvertfall under kampene. (28 poster fordelt på 6 brukere i Derby-Stoke-tråden)

Nye medlemmer kommer også til: • Forumets nyeste medlem: Bob Hoggett (4.sept 2021)

Jeg tenker nok at det ble sett på som vanskelig (evt. kostbart?) å få med det gamle forumet over til den nye plattformen, men så lenge forumet er en "standalone" del av domenet "stoke.no" er det ikke noe problem å drifte forumet.
Det jeg ikke kan se er hvilken versjon forumet kjører på, om det er oppdatert, og om det derfor finnes :twisted: sikkerhetshull som burde vært patchet? Det er litt bekymringsverdig at det står "Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. " i footeren på sidene. Kjører vi 14 år gammel software her? :lol: Jeg vet jo at software'n phpBB er i live og blir jevnlig oppdatert, men om det er gjort noe med forum.stoke.no de siste åra vet jeg ikke.

Det beste var om noen(TM) møtte opp på årsmøtet og stilte noen spørsmål. Jeg er dessverre opptatt selv, men det må da være noen som kan stille noen spørsmål og høre hva styret faktisk har tenkt. Jeg har ingen tro på vond vilje, men av og til gjøres det feil. Vi må bare se til å få avgjørelsen omgjort
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Ny hjemmeside og forum

Innlegg Morten T. » 19 Sep 2021, 22:49

EspenE skrev:Jeg ser at det kan virke forlokkende å ha forum som en mer integrert del av hjemmesiden, for å kunne øke samhandlinga (og her sklir det fort over i buzzword-bingo som det alltid gjør) mellom sidene, forumet, medlemmene og styret.
Problemet er bare at foreløpig så er det nye forumet ikke up to scratch. Det er altfor barebones og enkelt.

Man heller ikke får med historien, som i skrivende stund er massiv:
Fra sida: Antall innlegg: 69427 • Antall emner: 3169 • Antall medlemmer: 758)
Antall medlemmer er voldsomt overdrevet (har 2 selv pga mistet passord :lol: ), og det er nok ikke mer enn 25-30 aktive brukere, men likevel. 70.000 poster er ganske mye tekst.

Forumet virker også å være i fullt vigør, ihvertfall under kampene. (28 poster fordelt på 6 brukere i Derby-Stoke-tråden)

Nye medlemmer kommer også til: • Forumets nyeste medlem: Bob Hoggett (4.sept 2021)

Jeg tenker nok at det ble sett på som vanskelig (evt. kostbart?) å få med det gamle forumet over til den nye plattformen, men så lenge forumet er en "standalone" del av domenet "stoke.no" er det ikke noe problem å drifte forumet.
Det jeg ikke kan se er hvilken versjon forumet kjører på, om det er oppdatert, og om det derfor finnes :twisted: sikkerhetshull som burde vært patchet? Det er litt bekymringsverdig at det står "Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. " i footeren på sidene. Kjører vi 14 år gammel software her? :lol: Jeg vet jo at software'n phpBB er i live og blir jevnlig oppdatert, men om det er gjort noe med forum.stoke.no de siste åra vet jeg ikke.

Det beste var om noen(TM) møtte opp på årsmøtet og stilte noen spørsmål. Jeg er dessverre opptatt selv, men det må da være noen som kan stille noen spørsmål og høre hva styret faktisk har tenkt. Jeg har ingen tro på vond vilje, men av og til gjøres det feil. Vi må bare se til å få avgjørelsen omgjort

Bra Espen.
Det virker som om Svein Nilsen er på ballen, så håper og tror jo at alt ender på rett side etterhvert…

Jeg er ikke sikker, men tviler sterkt på at forumet her noensinne har blitt oppdatert eller ivaretatt i særlig grad. Fokuset var større rundt forumet før da dette på mange måter var den eneste kanalen( i tillegg til nettsiden ) for supportere som behersker bokmål eller nynorsk mer eller mindre bra. Etter at Zuckerberg sin forretningsidé ble etablert som alternativ så falt også interessen og viljen rundt akkurat dette med å ivareta forumet, ja sågar styrke det som en viktig og, ikke minst, brukerstyrt digital arena. Jeg er ingen anarkist, men jeg liker likefullt ideen om et fora som ikke bindes opp av en offisiell kanal som styrer og former informasjonen som gjøres tilgjengelig. Et forum blir en slags motvekt til dette, men også et substitutt.

Du nevner også antall innlegg, medlemmer osv. her, men vil også tillegge at en god del faktisk er inne her og bare leser innleggene også. Det er bare å se på antall sidevisninger( selv om det også her må plukkes bort noe som følge av spam ). Et eksempel her kan være tråden "POTTERS NEWS" som ble etablert i 2013. Den er pr. dato oppe i 111 168 visninger. Tråden under, "Nytt Forum" har etter ganske nøyaktig èn måned oppnådd 1024 visninger. De gangene jeg( og noen til ) har valgt å kjøre mer eller mindre konstante oppdateringer om hva som skjer på "Deadline Day" fra mårra til kveld, så opplever jeg at ganske mange følger med fra sidelinjen og det samme skjer på liveoppdateringer hva kommer til matcher.
Jeg mener jo at slike ting, til en viss grad, kan være med på å fortelle oss at forumet har sin eksistensberettigelse. Sett i lys av at SCSBN nesten fullstendig har neglisjert å promotere forumet, etter at det ble foretatt en beslutning om at også de unge trengte en plattform( facebook ) å boltre seg på, så synes jeg dette er ganske bra. Om det ble nettopp slik at facebook ble en ny kul og hipp plass for folk i starten av livsløpet vites dog ikke og er en annen sak....

Jeg modererte, som nevnt før, en stund her, men bare enkle ting som å slette spam og fjerne brukerne bak tilbud om snuskete filmer, betting, kredittkort og lignende rør. Jeg har dog aldri sensurert eller slettet andres ytringer( utenom spammene ) fordi jeg mener at lista skal legges høyt( uansett hvor rablende gal en ytring er ) og fordi vi ( heldigvis ) i veldig stor grad har sluppet unna rasisme, diskriminering, trusler o.l. Men dette med oppdateringer o.l. tror jeg ingen har tatt seg av.

Jeg er likevel ikke helt sikker på at dette forumet faktisk blir bevart. Så vidt jeg ser er det bare deg, meg selv, onside og muligens(?) Svein Nilsen som aktivt har ytret ønske om å bevare dette forumet. Det er utrolig bra at vi gjør det synes jeg og det er bare for oss å klappe oss selv på ryggen, men engasjementet og interessen rundt en evt. bevaring av forumet virker ikke spesielt stor. Det må jeg jo bare erkjenne. Ja, med mindre andre har valgt andre kanaler å ytre sin motstand i da?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ny hjemmeside og forum

Innlegg EspenE » 20 Sep 2021, 13:24

Tja, kanskje det kunne vært en idé om vi flagga denne tråden i neste kamptråd, siden det er mange som er innom der, bare for å få folk til å plinge inn meninga si. Det er mange som ikke har hørt om dette, eller som kanskje ikke "tør" si noe, i frykt for å skape misnøye eller virke som man klager på jobben styret gjør. For det er ikke meninga, meninga er bare å få beholde forumet.

Bruk av Facebook eller ikke er jo en større samfunnsdiskusjon - hvem skal kunne styre hva som blir sett og sagt, og er facebook verre enn Schibsted/Amedia og sånt.

Jeg mener uansett at ingenting er bedre enn brukerstyrte forumer - av og for de som vil gjøre noe gøy/interessant. Det funker så lenge det ikke er penger involvert. Penger korrumperer alt.

Som sagt, jeg kan være med å drifte hvis det er behov for det, men jeg orker ikke moderere, da blir jeg bare skuffa og vonbråten over menneskeheten...
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Ny hjemmeside og forum

Innlegg Morten T. » 20 Sep 2021, 14:26

EspenE skrev:Tja, kanskje det kunne vært en idé om vi flagga denne tråden i neste kamptråd, siden det er mange som er innom der, bare for å få folk til å plinge inn meninga si. Det er mange som ikke har hørt om dette, eller som kanskje ikke "tør" si noe, i frykt for å skape misnøye eller virke som man klager på jobben styret gjør. For det er ikke meninga, meninga er bare å få beholde forumet.

Nei, dette er ikke en klage på styret og jobben de gjør på generell basis. Nå kjenner jeg riktignok ikke så mange av de som holder på nå for tida, men fra min tid da jeg sjøl satt i styret
så har jeg ikke noe annet enn ros å gi til de som engasjerte seg på forskjellige felt i supporterklubben. Det var frivillighet på sitt beste og jeg vet at mange timer ble lagt ned av de som involverte seg den gangen og det er neppe store forskjeller i 2021 heller. Men som du skriver her så er meninga bak å beholde forumet, ja kanskje til og med styrke forumets posisjon også. Så dette går mer på konkret sak og uenighet, ikke på generell innsats. Uenighet er helt greit og bringer verden framover gitt at man er villig til å ta en diskusjon om uenigheten.

Som sagt, jeg kan være med å drifte hvis det er behov for det, men jeg orker ikke moderere, da blir jeg bare skuffa og vonbråten over menneskeheten...

Jeg er allerede sånn passe skuffa og indignert over menneskeheten, og har et snev av nihilisme iboende i meg, så jeg kan sikkert med relativ letthet moderere litt dann og vann. Ja, hvis det er ønskelig da.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ny hjemmeside og forum

Innlegg Oddvin » 20 Sep 2021, 20:47

Eg er nok ein av dei som leser fleire innlegg enn eg skriver sjøl. For min del ønsker eg at det gamle forum består slik det er nå.
Eg sliter med å følge med så tett som eg ønsker, og da er det kjekt å lese det som dere ivrigste finner og diskuterer. Det er mykje gode historier og diskusjoner som ville forsvunnet om dette forumet skulle legges vekk. Har vel noen innlegg fra tidligere sjøl som kanskje noen hadde glede av i sin tid.
Eg har tenkt å stille på årsmøtet og vil stille meg bak saken om å opprettholde forumet, men er nok ikkje ein kandidat til noen form for drift av forumet. Håper derimot at eg treffer mange gamle og nye venner som kan ta ein prat over et par pints (eller halvlitere som det sikkert heter i Oslo), og glede meg over ein Stoke kamp i lag med fansen.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Ny hjemmeside og forum

Innlegg Morten T. » 21 Sep 2021, 12:52

Oddvin skrev:Eg er nok ein av dei som leser fleire innlegg enn eg skriver sjøl. For min del ønsker eg at det gamle forum består slik det er nå.
Eg sliter med å følge med så tett som eg ønsker, og da er det kjekt å lese det som dere ivrigste finner og diskuterer. Det er mykje gode historier og diskusjoner som ville forsvunnet om dette forumet skulle legges vekk. Har vel noen innlegg fra tidligere sjøl som kanskje noen hadde glede av i sin tid.
Eg har tenkt å stille på årsmøtet og vil stille meg bak saken om å opprettholde forumet, men er nok ikkje ein kandidat til noen form for drift av forumet. Håper derimot at eg treffer mange gamle og nye venner som kan ta ein prat over et par pints (eller halvlitere som det sikkert heter i Oslo), og glede meg over ein Stoke kamp i lag med fansen.


Det er bra, Oddvin. ;)
Husker deg som en fyr som er meget god på quiz( som vi vel var 6-7 nerder som holdt på med for noen år tilbake ) og for 2-3 møter i Stoke-on-Trent. Kanskje vi kan rulle i gang noe sånt som quiz igjen hvis forumet her bevares?

Du får ha god tur til Oslo og knekke noen halvlitere eller begere( Det er de to ordene jeg som kommer her i fra bruker, men godt mulig at det finnes flere varianter her i Oslo i det språklige spennet mellom gategutter og Frognerfruer). Jeg har ikke mulighet denne helga, dessverre.
Anbefaler deg å ta en rolig tur langs havna hvis du får tid. En god del såkalte "suppestasjoner" også( Les.: mulighet for ølpauser og en matbit underveis ), men sikkert mye annet som kan gjøres også.
Litt mer info her: https://www.visitoslo.com/no/artikler/havnepromenaden/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ny hjemmeside og forum

Innlegg Torstein Norevik » 23 Sep 2021, 11:15

Jeg er enig med dere som er skeptiske til det nye forumet. Av det jeg har sett så langt så virker - for meg - det eksisterende forumet lang mer oversiktlig og gjennomført enn det nye. Og ikke minst synest jeg det er veldig trist om vi skulle miste all historikken, i form av mange veldig bra innlegg som er skrevet her på forumet opp gjennom årene.

Synest også at det er trist at forumet da vil miste flere ivrige og dyktige debattanter, som har varslet at de ikke blir med over, noe jeg har forståelse for. Jeg må si at også jeg for egen del ikke er veldig motivert for nye innlegg på det nye forumet, og kommer nok heller ikke til å bli med over. Det er ikke fordi jeg er imot endringer i seg selv, men jeg synest at begrunnelsen for en endring skal være at dette er en forbedring, noe jeg ikke kan se at det nye forumet er.

Håper styret - og andre - som gjør en fantastisk jobb for oss medlemmer, vil ta ad notam den motstanden som har reist seg mot det nye forumet, og notere seg at mange medlemmer ønsker videreført det eksisterende. I så måte synest jeg ditt innlegg, Svein, er prisverdig, der du peker på nettopp viktigheten av å notere seg at det er betydelig motstand blant medlemmene mot det nye forumet.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ny hjemmeside og forum

Innlegg Morten T. » 23 Sep 2021, 11:54

Torstein Norevik skrev:Jeg er enig med dere som er skeptiske til det nye forumet. Av det jeg har sett så langt så virker - for meg - det eksisterende forumet lang mer oversiktlig og gjennomført enn det nye. Og ikke minst synest jeg det er veldig trist om vi skulle miste all historikken, i form av mange veldig bra innlegg som er skrevet her på forumet opp gjennom årene.

Synest også at det er trist at forumet da vil miste flere ivrige og dyktige debattanter, som har varslet at de ikke blir med over, noe jeg har forståelse for. Jeg må si at også jeg for egen del ikke er veldig motivert for nye innlegg på det nye forumet, og kommer nok heller ikke til å bli med over. Det er ikke fordi jeg er imot endringer i seg selv, men jeg synest at begrunnelsen for en endring skal være at dette er en forbedring, noe jeg ikke kan se at det nye forumet er.

Håper styret - og andre - som gjør en fantastisk jobb for oss medlemmer, vil ta ad notam den motstanden som har reist seg mot det nye forumet, og notere seg at mange medlemmer ønsker videreført det eksisterende. I så måte synest jeg ditt innlegg, Svein, er prisverdig, der du peker på nettopp viktigheten av å notere seg at det er betydelig motstand blant medlemmene mot det nye forumet.

Bra Torstein! :)
Du er jo selv en av de aller beste debattantene her inne og skriver og ordlegger deg usedvanlig bra( jeg har en liten mistanke om at du fikk toppkarakter i faget norsk på skolen ;) ), så det vil være synd hvis heller ikke du er motivert for å fortsette inn i det nye "forumet".

Jeg er heller ikke mot endringer. Endringer er en del av det å leve, men ikke alle endringer er nødvendigvis av det gode, eller er nødvendig, heller. Endringer står seg dessuten bedre hvis de er forankret hos de som på en eller annen måte blir berørt av dem og det virker ikke denne endringen å gjøre. Som nevnt før så har jeg ment en stund at forumet har blitt nedprioritert som satsningsområde og jeg tviler sterkt på at utfallet hadde blitt det samme hvis det motsatte hadde vært tilfelle.

Ikke så mye info om hvorfor det virker å være så viktig å lage et nytt forum eller å legge ned dette heller, men jeg ville faktisk ha hatt forståelse for det hvis det f.eks. hadde vært et økonomisk aspekt her. At det f.eks. er superbillig å drifte det nye( noe det, litt flåsete sagt, virker som det er pr. dato ) og svindyrt å beholde dette. Slike ting kjenner ikke jeg til, men det ville vært interessant å få vite.

Dessuten, nå har jo Espen meldt seg og sier han kan være med på å drifte, mens jeg sikkert kan være med( sammen med 1-2 til forhåpentligvis ) å moderere, men dette er altså gitt at dette forumet fortsetter.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ny hjemmeside og forum

Innlegg Rune » 23 Sep 2021, 20:28

Hei igjen forlkens

Den 1.okt går vi over til det nye forumet. Se egen sak på hjemmesiden fra Runar ift bakgrunn for at vi bytter.
Den gamle løsningen er et usikret område, som ingen har ansvar for. Det kan rett og slett kollapse, og vi kan da ikke gjøre noe med det. I den nye nettløsningen har vi server, backup - og videre utviklingsmuligheter. NYE Forum er en oppgradering - og en ytterligere prioritet av fansens eget område. Vi tar med oss dette videre i en sikrere utgave. Fullt integrert.

Håper flere kommer over og bidrar til å skape det nye formumet.
mvh
Rune
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: Ny hjemmeside og forum

Innlegg Morten T. » 23 Sep 2021, 21:38

Rune skrev:Hei igjen forlkens

Den 1.okt går vi over til det nye forumet. Se egen sak på hjemmesiden fra Runar ift bakgrunn for at vi bytter.
Den gamle løsningen er et usikret område, som ingen har ansvar for. Det kan rett og slett kollapse, og vi kan da ikke gjøre noe med det. I den nye nettløsningen har vi server, backup - og videre utviklingsmuligheter. NYE Forum er en oppgradering - og en ytterligere prioritet av fansens eget område. Vi tar med oss dette videre i en sikrere utgave. Fullt integrert.

Håper flere kommer over og bidrar til å skape det nye formumet.
mvh
Rune

OK. Det var synd, men heller ikke spesielt overraskende at det ble utfallet. De som foretrekker facbook og som så godt som aldri har brukt eller bruker seg av forumer vant dette, ikke overraskende det heller, til slutt. :mrgreen:
Forumet har jo ikke blitt ivaretatt, satset på eller prioritert i det hele tatt i årenes løp og var hovedgrunnen blant 2-3 andre grunner til at jeg valgte å ikke være medlem av SCSBN lenger. Årsaken som legges frem her som begrunnelse fremstår for meg som ordkløyveri dessverre, men forklaringen er om ikke annet fint pakket inn i glanset papir da, og med en «positiv» og «fremtidsrettet» schwung over seg som sikkert kan overbevise noen og enhver om at det er realitetene. Det er mange floskler der, som f.eks. «Vi må videre»( hvorfor må vi det? ) , « Den gamle løsningen som man når via stoke.no er et usikret område, som ingen har ansvar for.»( hvorfor har ingen i SCSBN tatt det ansvaret i årenes løp? ), « Det kan rett og slett kollapse, og vi kan da ikke gjøre noe med det.»( Hvordan kunne det gå så langt som at det snakkes om kollaps? Hvor mange år har har denne siden vært i fare for å kollapse? Står facebook-siden til SCSBN også i fare for å kollapse eller har sikkerheten blitt prioritert og ivaretatt der? Kunne disse sidene ha eksistert videre hvis styret ikke hadde lagt alt de hadde i potten med lønn og gode greier, og hatt absolutt all fokus i årevis på facebook og nettside, men hatt bare bittelitt fokus på debattforumet også? ) « Men det er vel ikke gamle tråder, men fremtidige diskusjoner som er poenget»( Er det virkelig poenget og bare det og hvorfor er akkurat det poenget? ) « Men i et forum er det jo det gode innholdet som er aller viktigst, uansett.»( Hvis dette hadde vært sant, hvorfor har da forumet blitt sterkt nedprioritert i mange år og hvorfor har ikke flere enn et par-tre stykker fra styre stell i årenes løp benyttet seg av muligheten til å være med å produsere nettopp dette «gode innholdet» på nettopp disse forumsidene? ) osv, osv, osv….
Dette forumet kunne selvfølgelig ha blitt bevart - hvis viljen og interessen hadde vært til stede. Men der ryker forumet og historien altså likevel. Twelwe years down the pan…eller bokbål om du vil.

12 år med et drøyt tidsbruk og genuin interesse for noen av oss. Det håper jeg, tross alt, at noen har satt pris på. Jeg har jo ment hele veien at forumet her har vært en fin-fin kilde til kunnskap, info, debatt og som møteplass( bedre enn den offisielle nettsiden til SCSBN og langt, langt, langt bedre enn facebook), men klarte aldri å nå i gjennom med det synspunktet, hverken da jeg satt i styret eller i etterkant. Sånn er det. For meg var alltid kvalitet og innhold viktigst, det var mitt parameter. Ikke fokuset på staffasje og medlemstall, og måle ut i fra det.

Jeg er brukbart flink hva kommer til å ordlegge meg, argumentere for mitt syn og å skrive, men erkjenner at andre igjen er flinkere, mer overbevisende og klarer å legge fram budskapet sitt( uavhengig av om budskapet er rett eller feil ) på en mer jovial, overbevisende og tillitsvekkende måte. Sånn er det bare og det kan man jo alltids ta med seg videre og kanskje også lære litt av på godt og vondt…

Da sier jeg nok en gang takk for følget, og denne gang antar jeg det vil være for godt, og en spesiell takk på vei ut døra til Espen, onside, Oddvin, Kjell Ola og Torstein Norevik som, om ikke akkurat «talte Roma midt i mot», så i hvertfall sa i fra. Det står det respekt av og flertallet har heller ikke alltid rett, så klapp dere selv på skulderen og masse Ressspekt!!!, som vi sier her på Oslo Øst. ;)

Synd at vi ikke ble hørt her, jeg er ikke akkurat sjokkert over det, men sånn er livet noen ganger og da er det bare å ta konsekvensen av det, børste av seg støv og gønne på et annet sted. Det er ikke akkurat verdens undergang dette her, bare kjipt og veldig, veldig forutsigbart for de av oss som har fulgt utviklinga over tid. Jeg er litt skuffet over beslutningstagerne her, det innrømmer jeg glatt. Få, om noen, av de som står bak har benyttet forumet aktivt i årenes løp så det er kanskje ikke helt uventet, men jeg stusser egentlig ganske mye over at de som faktisk har benyttet forumet med relativt høy frekvens ikke klarte å få til noe her, eller evt. ble hørt. Med mindre det faktisk var sånn at alle bak beslutningen var rørende og harmonisk enig da?

Et forum skal være 100% brukerstyrt for at det skal være et godt forum. Om det nye «forumet» blir slik gjenstår jo å se, men lykke til med det. Ikke sikkert at alle synes den faktoren er viktig heller, for alt jeg vet.

Ønsker Supporterklubben i Norge lykke til på ferden videre og takker for meg. Supporter av Stoke City Football Club er man, og forblir man jo, selvfølgelig i høyeste grad uansett og likevel.

Over og ut og Up The Mighty Potters! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Nytt forum i ny hjemmeside

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron