Ben Marshall

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Ben Marshall

Innlegg Richard Prestegård » 30 Jan 2012, 21:10

Jeg kan ikke fatte at dette er mulig. Marshall kan da umulig kreve så mye i lønn at han overgår noen av disse fringe-playersene vi har. Tonge, Soares og Davies er ute og noe av lønna deres blir betalt av klubbene de er utlånt til. I sommer går kontrakten deres ut og da er vi kvitt deres lønn. Marshall skal da aldri i verden ha like mye lønn som de tre tilsammen. Det gjør dette helt uforståelig for meg!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ben Marshall

Innlegg mfkpotter » 30 Jan 2012, 21:18

Richard Prestegård skrev:Jeg kan ikke fatte at dette er mulig. Marshall kan da umulig kreve så mye i lønn at han overgår noen av disse fringe-playersene vi har. Tonge, Soares og Davies er ute og noe av lønna deres blir betalt av klubbene de er utlånt til. I sommer går kontrakten deres ut og da er vi kvitt deres lønn. Marshall skal da aldri i verden ha like mye lønn som de tre tilsammen. Det gjør dette helt uforståelig for meg!


Jeg tror ikke det er lønna som er problemet her, jeg tror at unge Marshall vil til en klubb hvor han får muligheten til å spille 1 lags fotball. Kanskje han også ser at spillestilen til TP ikke er hans førstevalg.
Han vil nok tjene mer i Stoke med å skrive ny kontrakt der , men som sagt jeg tror det går på det sportslige. Dessverre........
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Ben Marshall

Innlegg Torstein Norevik » 30 Jan 2012, 21:42

mfkpotter skrev:
Richard Prestegård skrev:Jeg kan ikke fatte at dette er mulig. Marshall kan da umulig kreve så mye i lønn at han overgår noen av disse fringe-playersene vi har. Tonge, Soares og Davies er ute og noe av lønna deres blir betalt av klubbene de er utlånt til. I sommer går kontrakten deres ut og da er vi kvitt deres lønn. Marshall skal da aldri i verden ha like mye lønn som de tre tilsammen. Det gjør dette helt uforståelig for meg!


Jeg tror ikke det er lønna som er problemet her, jeg tror at unge Marshall vil til en klubb hvor han får muligheten til å spille 1 lags fotball. Kanskje han også ser at spillestilen til TP ikke er hans førstevalg.
Han vil nok tjene mer i Stoke med å skrive ny kontrakt der , men som sagt jeg tror det går på det sportslige. Dessverre........

Jeg tror du har rett. Stoke har signalisert at klubben ønsker å beholde han, og selv om jeg ikke vet hvilken lønn Marshall krever, så tror jeg nok neppe at denne ville være så høy at dette ble uspiselig for klubben for en såpass lovende spiller, som har høstet mange lovord der han har vært på lån. Jeg tror også at dette handler om at Marshall ikke vil forlenge fordi han vurderer det som mer riktig for karrieren å bygge seg opp gjennom regelmessig Championship-spill, enn å friste tilværelsen på Stokes reservelag eller i beste fall reservebenk. For det er ingenting som tyder på at TP har planer om en snarlig førstelagsdebut for unggutten, med vinger som Etherington og Pennant (selv om sistnevnte i øyeblikket er litt ute i kulden). Marshall har ikke en gang vært plassert på benken så langt, så veien til førstelaget synes lang. Man kan si mye godt om TP, og jeg er blant de som synest han har gjort en god jobb, men han kunne med fordel ha vært litt mer åpen når det gjelder å gi ungdommen en sjans, og ikke bare satse på gamle travere med bøttevis av erfaring, men som har lite annet.... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ben Marshall

Innlegg Morten T. » 30 Jan 2012, 22:11

Pulis snakka vel om for et par år siden at målet var å bygge opp en ungdomssatsing etter modell fra Manchester United, hvor spillerne skulle gå gjennom klubbens eget system for å bli ferdigslipte. Jeg ser ikke så mye tegn til den satsinga foreløpig, men allerede den gangen var jeg skeptisk. Pulis har helt klart en forkjærlighet for rutinerte folk, det er egentlig bare å se på hva som har blitt henta inn de siste årene( Etherington, Upson, Woodgate, Pennant, Crouch, Jones, Beattie, Tuncay, Huth, Sørensen, Griffin, Kitson, Diao, Ab. Faye, Carew, Delap osv. ),

MEN

han har også gitt noen "unge" sjansen: Shawcross, Shotton, Begovic er de tre jeg kommer på i farten. Og det er ikke så mange. Wilkinson( som vel er 27-28 år nå ) bør vel også med på en sånn liste

Jeg tror Pulis "safer" med å bruke de eldre, for da vet han hva han får. På sett og vis kan jeg forstå det, fordi mye har handlet om å overleve i PL, men problemet med en slik politikk er at etablerte spillere koster mye i innkjøp og lønn, og har kort "levetid". Pulis er veldig fokusert på å nå 40 poeng, og jeg tror han ville ha sluppet til noen flere unggutter hvis/når laget kommer dit, men på den annen side er jeg usikker fordi mannen har hatt en tendens til å gi et knippe spillere klippekort uansett hva de har prestert.

Vanskelig avveining i en klubb som for tida har meget, meget god råd. Fordi de ikke tvinges til å satse ungt( slik som f.eks. flere norske klubber har blitt tvunget til de siste årene ).
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ben Marshall

Innlegg Richard Prestegård » 31 Jan 2012, 10:10

Budet skal være en million pund, og Marshall skal visstnok være i Leicester nå for å bli enige om de personlige betingelsene.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ben Marshall

Innlegg Simen » 31 Jan 2012, 13:30

Richard Prestegård skrev:Budet skal være en million pund, og Marshall skal visstnok være i Leicester nå for å bli enige om de personlige betingelsene.


Sky Sports understands Stoke winger Ben Marshall has agreed his move to Leicester City.

Ser ut som vi mister unggutten Marshall ja.
Simen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 314
Registrert: 06 Aug 2010, 18:29
Bosted: Rakkestad

Re: Ben Marshall

Innlegg O2Stokie » 31 Jan 2012, 13:46

Får vi en mill for han er det bra butikk. Tror ikke han er i nærheten bra nok for en etablert PL klubb som vår, til sammenligning har vi hatt følere ute for Zaha, som tross alt presterer på et hakk høyere nivå enn League one.... Lista vår når det gjelder spillere har nok steget et par hakk de siste to årene, og bra er det! Lykke til Ben, championship er nok plassen for deg.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Ben Marshall

Innlegg Svein Nilsen » 31 Jan 2012, 15:02

Helt uenig! Zaha trenger vi vel ikke? Marshall er den mest spennende kantspilleren vi har hatt på årtier. Det største talentet siden Chamberlain....... Lykkes han i Leicester, og de ikke rykker opp, blir han solgt for 5-6 millioner pund i neste vindu..........
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Ben Marshall

Innlegg Svein Nilsen » 31 Jan 2012, 15:11

Eh....misset vel nå på Saha (som vi ikke trenger...) og Zaha som vel er samme type spiller som Marshall. Marshall har vært outstanding i Carlisle og Wednesday og konge i siste B-kamp for oss. 20 år gammel og et supertalent - han trenger vi!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Ben Marshall

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2012, 17:12

Det ser ut til at Marshall har blitt solgt for £ 1 mill. ???
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16812592.stm
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 123 gjester