Ben Marshall

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Ben Marshall

Innlegg Richard Prestegård » 22 Nov 2011, 14:05

I mine øyne blir det feil å selge Marshall hvis vi beholder spillere som Soares, Tonge, Davies og Arismendi som åpenbart ikke får flere sjanser i Stoke-drakta. Da ser jeg heller at en ung og fremadstormende Marshall får bli i klubben.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ben Marshall

Innlegg Torstein Norevik » 22 Nov 2011, 17:58

Richard Prestegård skrev:I mine øyne blir det feil å selge Marshall hvis vi beholder spillere som Soares, Tonge, Davies og Arismendi som åpenbart ikke får flere sjanser i Stoke-drakta. Da ser jeg heller at en ung og fremadstormende Marshall får bli i klubben.

Kunne ikke si meg mer enig. Marshall virker i øyeblikket som den mest spennende av ungdommene i klubben, og den som virker å være nærmest å få prøve seg i førstelagssammenheng. Han har gjort sine saker meget bra ved låneoppholdene, og er vel i tillegg ving/kan spille ving, en posisjon hvor det ellers er tynt besatt bak Ethers/Pennant. Han må beholdes (i alle fall foreløpig til vi får se den videre utviklingen) og så får vi heller bli kvitt fyllmassen du nevner, kanskje med unntak av Arismendi, som jeg tror er den av de andre du nevner med størst potensiale. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ben Marshall

Innlegg Richard Prestegård » 22 Nov 2011, 18:19

Torstein Norevik skrev:
Richard Prestegård skrev:I mine øyne blir det feil å selge Marshall hvis vi beholder spillere som Soares, Tonge, Davies og Arismendi som åpenbart ikke får flere sjanser i Stoke-drakta. Da ser jeg heller at en ung og fremadstormende Marshall får bli i klubben.

Kunne ikke si meg mer enig. Marshall virker i øyeblikket som den mest spennende av ungdommene i klubben, og den som virker å være nærmest å få prøve seg i førstelagssammenheng. Han har gjort sine saker meget bra ved låneoppholdene, og er vel i tillegg ving/kan spille ving, en posisjon hvor det ellers er tynt besatt bak Ethers/Pennant. Han må beholdes (i alle fall foreløpig til vi får se den videre utviklingen) og så får vi heller bli kvitt fyllmassen du nevner, kanskje med unntak av Arismendi, som jeg tror er den av de andre du nevner med størst potensiale. ;)


Men Arismendi er blitt 23 år, så hvor lenge skal vi kunne han et talent med potensial? Da tenker jeg på hvis han ikke får flere sjanser i klubben enn et innhopp i EL i ny og ne. Han har også en rimelig feit ukelønn på rundt 100 000 kroner :o
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ben Marshall

Innlegg Morten T. » 11 Des 2011, 14:03

Marshall er nå også i søkelyswt til Huddersfield.:
http://www.thestar.co.uk/sport/football ... _1_4049508
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ben Marshall

Innlegg Morten T. » 28 Des 2011, 12:21

Marshall skriver høyst sannsynlig under for tre nye år.:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7398782/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ben Marshall

Innlegg Richard Prestegård » 29 Des 2011, 01:06

Morten T. skrev:Marshall skriver høyst sannsynlig under for tre nye år.:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7398782/


Og det er i så fall gode nyheter. Her tror jeg vi har et bra talent!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ben Marshall

Innlegg Morten T. » 08 Jan 2012, 14:31

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ben Marshall

Innlegg Morten T. » 17 Jan 2012, 13:30

Ikke umulig at denne gutten forsvinner til sommeren.:
http://www.express.co.uk/posts/view/296 ... quit-Stoke
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ben Marshall

Innlegg Torstein Norevik » 18 Jan 2012, 00:41

Morten T. skrev:Ikke umulig at denne gutten forsvinner til sommeren.:
http://www.express.co.uk/posts/view/296 ... quit-Stoke

Synd om han forsvinner. Han har fått meget gode skussmål under sitt låneopphold i Sheffield Wednesday (og under tidligere låneopphold også). Ser også at han var kampens store spiller da reservene smadret Walsall 7-0, unggutten scoret da to selv og var involvert i to av de andre målene. Vet ikke hvorfor han ikke vil forlenge, men det er muligens et økonomisk spørsmål ? Synest TP og Co. skal strekke seg ganske langt for å beholde han, for i øyeblikket virker han som den mest spennende av ungguttene i klubben.... :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ben Marshall

Innlegg Svein Nilsen » 18 Jan 2012, 13:11

Jeg har tidligere påpekt at unge Marshall er et spennende prospekt. Han har vel nå rundet 20 og bør være klar for større oppgaver, jeg tror nemlig han er god nok. Han var kampens store spiller på et blodtoppa Stoke lag mot Walsall reservene. Med andre ord bedre enn Jones og Jermoe blant annet! Sett han på benken mot WBA og sett ham innpå de siste 20 når Ethers har gjort sitt! Gi han en bedre avtale så signerer han en langtidskontrakt og vi sparer 5-6 millioner pund på kjøp av en middelmådig kantspiller.......
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 130 gjester

cron