Jermaine Pennant

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Jermaine Pennant

Innlegg gmel » 25 Jan 2014, 12:56

Han takker fansen for støtten og er "klar for et nytt kapittel"
The Sentinel

Det er vi og.......
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Jermaine Pennant

Innlegg TrondG » 25 Jan 2014, 13:34

Fjollete type, men til tross for Pennants ujevne prestasjoner hos klubben har han tilføyd mye bra også. Bare de 3 poengene han sikret oss mot West Ham borte i høst er verdt de lønnskronene han har mottat igjennom dette halve året. Riktig nok bør man da trekke fra de to poengene han "tapte" for oss hjemme mot Everton. :roll:

Jeg ønsker han hvertfall masse lykke til videre. :)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Jermaine Pennant

Innlegg -Tottal- » 25 Jan 2014, 15:39

Lars Frode skrev:Tror dette var det beste for begge parter. Pennant kunne blitt en meget god spiller for oss, men jeg tror at han ikke har "attituden" som skal til for å bli en veldig god spiller i premier league.


Det finnes en del eksempler på spillere som har en ganske destruktiv livsstil og roter seg opp i mye som har lite med fotball å gjøre.
Noen av disse har et så godt fotballtalent, at de klarer å kombinere dette og samtidig prestere på banen.

Pennant er nok mer blandt de som somler bort sine evner, og aldri får vist sitt egentlige potensiale. Har hatt en fin periode i begynnelsen for Stoke City,
men rotet det bort på masse utenomsportslig tull og har aldri klart å komme tilbake på samme nivå. Synd, for han kunne hatt en veldig fin fremtid i klubben.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Jermaine Pennant

Innlegg geddi » 25 Jan 2014, 16:04

TrondG skrev:Fjollete type, men til tross for Pennants ujevne prestasjoner hos klubben har han tilføyd mye bra også. Bare de 3 poengene han sikret oss mot West Ham borte i høst er verdt de lønnskronene han har mottat igjennom dette halve året. Riktig nok bør man da trekke fra de to poengene han "tapte" for oss hjemme mot Everton. :roll:

Jeg ønsker han hvertfall masse lykke til videre. :)



Og to av de tre poengene han skaffet der kastet han ut vinduet igjen på overtid mot Evetton...... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 219
Registrert: 21 Apr 2012, 13:03

Re: Jermaine Pennant

Innlegg Torstein Norevik » 09 Jun 2014, 12:53

Sensasjonelt rykte i Daily Mirror i dag, om at Rafael Benitez skal være interessert i å gjenforenes med sin tidligere elev, Jermaine Pennant. :o

Napoli står i fare for å miste sin høyrekant Lorenzo Indigne, som Arsenal skal være veldig interessert i, og Benitez skal se Pennant som en mulig erstatter. Benitez skal visstnok fortsatt ha troen på Pennant, om urokråka skulle få hodet på rett plass. :?

Kanskje et godt eksempel på at man ikke skal tro på alt som står i avisene, for dette ser - i mine øyne - nokså usannsynlig ut. Men Daily Mirror presenterer det i alle fall som et rykte. Så spørs det om virkeligheten igjen kan overgå fantasien, slik den vitterlig av og til gjør.... 8-)

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... er-3663197
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jermaine Pennant

Innlegg Morten T. » 09 Jun 2014, 13:27

Torstein Norevik skrev:Sensasjonelt rykte i Daily Mirror i dag, om at Rafael Benitez skal være interessert i å gjenforenes med sin tidligere elev, Jermaine Pennant. :o

Napoli står i fare for å miste sin høyrekant Lorenzo Indigne, som Arsenal skal være veldig interessert i, og Benitez skal se Pennant som en mulig erstatter. Benitez skal visstnok fortsatt ha troen på Pennant, om urokråka skulle få hodet på rett plass. :?

Kanskje et godt eksempel på at man ikke skal tro på alt som står i avisene, for dette ser - i mine øyne - nokså usannsynlig ut. Men Daily Mirror presenterer det i alle fall som et rykte. Så spørs det om virkeligheten igjen kan overgå fantasien, slik den vitterlig av og til gjør.... 8-)

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... er-3663197

Dette er en vits.
Napoli er en europeisk toppklubb og Pennant er i høyden en middels Championship-spiller.
Og HVIS det er sant....vel, da er det en av de snåleste avtalene i internasjonal toppfotball som er inngått på mange, mange år. Napoli er jo fødestedet for pizza og jeg tror nok at Pennant ville fått rikelig med tid til å sjekke ut den høye kvaliteten på akkurat den matretten hvis han havner der. Ingen dårlig greie det heller, spør du meg, men så ser jo jeg på italiensk mat som verdens suverent beste også da... :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jermaine Pennant

Innlegg Morten T. » 29 Aug 2014, 17:07

Gjenforenes klubbløse Pennant og Legenden i Millwall?.
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jermaine Pennant

Innlegg Torstein Norevik » 18 Feb 2015, 14:54

Pennant fornekter seg ikke. Denne gangen gikk det utover Millwall, hvor Pennant ikke møtte til trening som avtalt, med sikte på en korttidsavtale ut sesongen.

Grunnen skal visstnok være at han nå vil prøve seg i Wigan i stedet.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... lwall.html

Pennant fremstår mer og mer som selv å være sin verste motspiller..... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jermaine Pennant

Innlegg Kjell Ola » 15 Aug 2017, 08:58

Eg sat på eit fly og las litt i the Sun (ja sjølvaste Sun) for nokre dagar sidan. Der hadde dei gjort eit intervju med Pennant. Han spelar nå på 7. nivå for eit lag som heiter Billericay Town i Bostik Premier League. Det var for så vidt ikkje ei sjokkerande opplysning, men avisa meinte han tente £3.000 - i VEKA, på 7. nivå :shock: ! Er det mogleg?? Klubben har visstnok også signert tidlegare Wolves-spelar Kevin Foley.

Pennant scora i ein kamp mot West Ham U der Billericay vann 3-1 med 4.582 tilskodarar på AGP Arena.

Nesten like sjokkerande var det å lese at rotehovudet Pennant skulle satse på ei karriere som manager etter at spelarkarriera var over. Men han hadde visstnok lagt alt tullet bak seg og var seriøs på satsinga som manager. Det stod også litt om denne Porscha han hadde gløymt i Spania og han var visstnok misforstått (der også). Han visste at bilen stod der, men fekk aldri tid til å hente den. Da ein kamerat av han henta bilen, måtte han betale €450 i parkering :lol: .
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Jermaine Pennant

Innlegg gmel » 12 Jan 2019, 20:04

Har lest (og leser) en del bøker av eller om tidliger helter, som Higginbotham, Hudson og Terry Conroy. Nå har jeg lagt fram «Mental» , boka til Pennant. Virkelig lesberdig, men også trist å høre hvordan han ødela talentet sitt på «piker vin og sang».
Forteller også endel om forholdene internt i Stoke. Etter Pennant røk uklar med Pulis var det Scholes som ville ha han tilbake og Hughes godtok dette for å holde seg inne med ledelsen. Men etter en liten stund var det ut i kulden igjen....

Kjøpes på Amazone....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Forrige

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron