Steven N`Zonzi...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg gunny » 29 Apr 2014, 12:37

Torstein Norevik skrev:Steven N' Zonzi skal stå høyt oppe på ønskelisten hos sin tidligere sjef, Tony Pulis. :?

Pulis skal - i følge Daily Mirror - også ha bedt sine overordnede på Selhurst Park om et transferbudsjett på 30m pund til sommeren, med sikte på en betydelig overhaling av spillergruppen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ce-3471221

Mye penger, men Pulis har nok en høy stjerne i Sør-London nå, etter den fantastiske forvandlingen han har gjort med Crystal Palace etter at han overtok ;)

For egen del mener jeg at vi bør beholde N'Zonzi. Jeg har til tider vært litt lei av sytingen hans, men han virker mer "happy" nå enn på lenge. Han er utvilsomt blant våre aller beste midtbanespillere, kanskje den beste, selv om jeg til tider synes at han kanskje sinker spillet vårt litt. Synes likevel også det er blitt langt bedre, og at han er blitt litt mer "offensiv" i spillestilen i den senere tid. ;)

The Sentinel melder for øvrig i dag at både Cameron Jerome og Michael Kightly kan være på vei til å forlate Stoke til sommeren, selv om det i samme åndedrag også nevnes at det er ting som tyder på at Jerome ikke inngår i Pulis fremtidsplaner for London-klubben.... 8-) Vi får se hva som skjer.... ;)


N'Zonzi sin spillestil passer vel bedre til Hughes enn Pulis så denne var litt overraskende. Spilleren var vel også noe misfornøyd med tingenes tilstand under Pulis siste halvdel forrie sesong..? Er enig med deg at han er blant vår alles beste spillere og bør beholde ham!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg gmel » 29 Apr 2014, 13:41

Ja......går han så går jeg og........neida ;)
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg TrondG » 16 Mai 2014, 12:22

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... onths.html

Og der - uken etter at han uttalte i media at han var fornøyd i Stoke - har vingle-Steven i følge Telegraph tilsynelatende levert sin overgangssøknad til Scholes. Noe skurrer her. Enten lyver mediene, eller så er Nzonzi totalt på bærtur og bør sparkes ut av Stoke-on-Trent ved første mulighet.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg gunny » 16 Mai 2014, 12:38

Tipper det er en agent som tenker penger!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg Morten T. » 17 Jun 2014, 10:31

Er det egentlig noen vits i å beholde denne fyren lenger?
Han ville bort etter forrige sesong også og da var det jo flere som forklarte dette med at han var misfornøyd med tidvis utskjelte og mislikte Pulis, men nå ser det ut til at han er av samme mening på tross av ny manager og det mange hevder er et radikalt stilskifte...

Jeg synes det er greit å selge han når han( eller faren hans? ) så tydelig har gitt inntrykk av flere ganger, og da uavhengig av spillestil, manager etc., at han vil bort. Ja, han er en god spiller but you have to draw the line somewhere og jeg anser det meningsløst at Stoke sesong etter sesong skal bruke tid og energi på å "overtale" han til å bli værende.
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg geddi » 17 Jun 2014, 11:27

Det jeg synes er litt merkelig er at en som er 25-26 år gammel må la faren sin snakke for seg. Han burde vel være voksen nok til å kunne snakke for seg sjøl.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 219
Registrert: 21 Apr 2012, 13:03

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg -Tottal- » 17 Jun 2014, 11:39

La han gå. Vi har for øyeblikket mange bedre midtbanespillere etter min mening.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg Lars Frode » 17 Jun 2014, 13:47

Enig med Morten her.., hvis dette stemmer bør vi kvitte oss med han. Ingen er I tvil om at Steven er en meget god spiller, men hvis han skal levere transfersøknad hver eneste sommer, bør vi selge nå.
Lars Frode
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 459
Registrert: 03 Nov 2011, 19:20
Bosted: Ålgård

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg Morten T. » 29 Jul 2014, 08:09

Rykter, men hvis det er noe i dem så setter det vel de gamle påstandene om skjær i sjøen mellom N`Zonzi og Pulis i et helt nytt lys?:
http://hereisthecity.com/en-gb/2014/07/ ... favourite/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg Lilledino » 13 Aug 2014, 18:24

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 116 gjester

cron