Jordan Rhodes

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Jordan Rhodes

Innlegg Svein Nilsen » 07 Jan 2012, 16:35

....er ikke linket til Stoke, ennå! Visstnok var 8 PL klubber å så den 21-år gamle skotten som i går kveld scoret 5 ganger da Huddersfield knuste Wycombe 6-0, på bortebane i League 1. Han har scoret 31 mål på de siste 23 kampene, helt fantastisk selv om det er i League 1. Han MÅ det da være verdt å satse på! Vi får han sikkert for 5 mil pund og skaffer pengene til veie ved å selge Jones for den samme summen til QPR. Come on Stoke 8-) 8-) 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Jordan Rhodes

Innlegg Lilledino » 11 Jan 2012, 19:12

Det er noen som snakker om ham på Face... At han er i dialog...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Jordan Rhodes

Innlegg Lilledino » 11 Jan 2012, 19:20

Løse rykter er at han er på treningsfeltet til Stoke...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Jordan Rhodes

Innlegg Torstein Norevik » 12 Jan 2012, 00:45

Lilledino skrev:Løse rykter er at han er på treningsfeltet til Stoke...

Det er et av de mest spennende ryktene jeg har hørt på lenge. Mannen scorer jo i bøtte og spann, riktig nok på nivå 3, men likevel....og han er vel bare 21 år etter det jeg har sett. Det er mange storspillere/storscorere som har kommet fra lavere divisjoner, for så å gjøre suksess også på høyeste nivå... Personlig synest jeg han virker langt mer spennende enn Uchebo... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jordan Rhodes

Innlegg Morten T. » 12 Jan 2012, 18:19

Torstein Norevik skrev:
Lilledino skrev:Løse rykter er at han er på treningsfeltet til Stoke...

Det er et av de mest spennende ryktene jeg har hørt på lenge. Mannen scorer jo i bøtte og spann, riktig nok på nivå 3, men likevel....og han er vel bare 21 år etter det jeg har sett. Det er mange storspillere/storscorere som har kommet fra lavere divisjoner, for så å gjøre suksess også på høyeste nivå... Personlig synest jeg han virker langt mer spennende enn Uchebo... 8-)

Mark Stein er et godt eksempel. Herja for Stoke på nivå 3 på begynnelsen av 90-tallet, dro til Chelsea og gjorde det samme på det øverste nivået( selv om han falt av etterhvert ).
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jordan Rhodes

Innlegg Richard Prestegård » 04 Apr 2012, 09:04

Nå scoret Jordan Rhodes to mål igjen mot Leyton Orient tirsdag kveld, og er nå oppe i hele 35(!) mål på 40 kamper. Ja, det er i League One, men han har faktisk scoret 71 mål på 117 kamper for Huddersfield. Han er også bare 22 år! Dette må da være en spiller som Stoke burde være interessert i å hente. Han kan umulig være så veldig dyr og krever sannsynligvis ikke så mye lønn. Jeg mener det er verdt å ta sjansen på å kjøpe han!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Jordan Rhodes

Innlegg Torstein Norevik » 30 Mai 2013, 14:19

Nye rykter på at vi er blant klubbene som er interessert i Rhodes.

Virker som en spennende spiller, ung og med skikkelig målteft. Denne bør vi følge opp og kanskje slå til på, om prisen er overkommelig..... ;)

http://www.tribalfootball.com/articles/ ... nding_page
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron