Transfer deadline

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Transfer deadline

Innlegg Torleif » 29 Aug 2010, 14:56

Det begynner å nærme seg deadline nå. Og hva er statusen så langt? Walters og Jones er bra de, men vi må ha inn nye spillere ellers så er jeg redd for at vi rykker ned. Slik jeg ser det, så er det et must å få inn noe nytt sentralt på midten som kan sende en ball fra seg med adresse! Videre, så har vi igrunn ingen backer som holder PL standard. Samme om Wilkinson er en lokal lad og vise versa, så har han ingenting i PL å gjøre. Han har overhodet ikke teknikk. OG det var trist å se han mot Chelsea. DE andre er som vi alle vet midtstoppere og det sier sitt. Når det gjelder den sentrale midtbanen, så er det heller ikke godt nok. Delap og Whelan er for trege og har ingen fremdrift.
Vi er linket til et hav av spillere, men lite har skjedd så langt og nå begynner det å haste. Kanskje har Pulis og co kontroll på situasjonen, men jeg er langt fra sikker.Når det gjelder backer, så er vi vel ikke linket til noen spesielle. På midten florerer det mange navn,bla Wilson,Jenas, Noble, Bentley og nå også Kommons. Når det gjelder Wilson, så er etter rykter å lese kommet inn ett bud på 5 mill fra Fulham på han også. Så ingenting virker sikkert.
Vi er linket Rodallega (en som jeg har sansen for) og Jerome,Dette er spisser og det er i og for seg greit nok. Rodallega kan nok brukes som breddeholder også. Jerome er vel på en måte et ferdig produkt for spillestilen våres, men etter hva jeg har hørt nå, så er han med i kampen i dag mot Liverpool .Uansett, så blir det noen spennende siste dager.Jeg mener at det er så lite som skal til, for at vi fra å være en dumpekandidat kan faktisk være med i øvre halvdel å kjempe. Så jeg får håpe det er noe i det som en del Stoke supportere sier " in Pulis we trust". Ikke vet jeg!!!!
Men det jeg vet, er at Transfer deadline er nå skremmende nær.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Transfer deadline

Innlegg jørgen » 29 Aug 2010, 15:01

Latest News.

1. Would like to sign C.Cole from WestHam.

2. Still in talks with Portsmouth reference Wilson.

3. Could be a player exchange with Birmingham for Jerome.

4. Could be a loan player from Man City, needs a little bit of work to sort out a player that could go there.

5. Still could be a shock reference player leaving

6. Could walk away from any deals with Wigan.

7. Could be a player exchange with a Championship player

8. Very hopeful that a Spurs player will sign for Stoke, very very close.

9. Could still do a deal with Man Utd (loan player).

10. In talks with agents reference several other players.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Transfer deadline

Innlegg Morten T. » 29 Aug 2010, 15:11

Jeg håper virkelig på Gibson fra ManU først og fremst.
Cole synes jeg ikke vi skal bruke penger på nå. Vi trenger en annen type spiss nå. En som scorer...
Fra Tottenham er det nok enten Kranjcar eller Jermaine Jenas og da tipper jeg Huth eller Shawcross går motsatt vei.

Tuncay er vel også på vei ut?

Igjen er klubben sein på labben i vinduet, men det spillet har Pulis og Coates bedrevet i årevis. Med vekslende hell...

Tviler på at Kris Commons vil få en hjertelig mottagelse på Britannia. Han blir sett på som en sviker av mange av de som har hengt med en stund.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Transfer deadline

Innlegg Torleif » 29 Aug 2010, 15:18

Jeg så latest news selv, men jeg unnlot å ta det med. Når det gjelder punkt nr 8, så er det Jenas og etter ryktene å bedømme så er det nå 99,9% sikkert at han blir Stoke spiller. Men jeg er ikke sikker før han holder Stoke drakten i hendene med et stort glis :D
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Transfer deadline

Innlegg Knut Ole » 29 Aug 2010, 19:34

Signerer vi Jenas stiller jeg også med et stort glis :D
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Transfer deadline

Innlegg Knut Ole » 29 Aug 2010, 19:36

..............og veldig gjerne Gibson i tillegg
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Transfer deadline

Innlegg Stoke - HamKam » 29 Aug 2010, 21:06

Knut Ole skrev:Signerer vi Jenas stiller jeg også med et stort glis :D


Begynner vel å bli en stund siden Jenas presterte noe som helst på toppnivå. Tviler på at han høyer nivået hos Stoke !
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Transfer deadline

Innlegg Torleif » 30 Aug 2010, 09:12

Satser på 2 signeringer i dag. Eidur og Wilson :D
Så kommer de andre i morgen. Det er lov å være litt optimist, selv om det er mandag morgen ;)
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Transfer deadline

Innlegg Morten T. » 30 Aug 2010, 09:14

Torleif skrev:Satser på 2 signeringer i dag. Eidur og Wilson :D
Så kommer de andre i morgen. Det er lov å være litt optimist, selv om det er mandag morgen ;)

Hvis Eidur kommer, så blir det ganske sikkert på lån.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Transfer deadline

Innlegg Morten T. » 30 Aug 2010, 19:04

Ganske nøyaktig 24 timer igjen av vinduet.
Hva skjer under capsen til Pulis det neste døgnet? Vil han fange storfisk, eller vil han beklage seg over regelverket for innkjøp av spillere( som er likt for absolutt ALLE klubber ) nok en gang?

Me får sjå.......
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron