Transfer deadline

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Transfer deadline

Innlegg Richard Prestegård » 31 Aug 2010, 22:04

Breaking News!!!

Kitson og Lawrence klare for Pompey

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 92,00.html
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Transfer deadline

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2010, 22:05

Richard Prestegård skrev:Hva skjedde egentlig med Kitson? Forsvant han?

Portsmouth.
Quitterill har gjort gode dealer med sin gamle klubb den siste tida...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Transfer deadline

Innlegg Stoke - HamKam » 31 Aug 2010, 22:54

Richard Prestegård skrev:Hva skjedde egentlig med Kitson? Forsvant han?

Pompey
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Transfer deadline

Innlegg O2Stokie » 31 Aug 2010, 23:49

For en dag dette har vært. Har hatt det dødstravelt på jobb og ikke hatt tid til å følge noe særlig med på hva som har skjedd, men har prøvd å ha et halvt øye på skjermen. Gudjohnsen er en god tilvekst, og vi har fått førstevalget til TP, KJ, så han er en god forbedring ift Beattie/ Kitson. Pennant gir oss det vi mangler på høyre, fart og teknikk. Han spillte tross alt 27 kamper for Zaragoza i La Liga i fjor. Wilson må jeg ærlig talt innrømme å aldri ha hørt om før vi ble koblet til han, og da var han plutselig en veldig bra spiller... lukter litt C- liste av ham. Jenas, Noble var på A- lista og Kovac på B- lista. Litt usikker på om vi har mistet det viktigste kjøpet, nemlig en god sentral midtbanespiller. Diao... vel, stallfyll.
Alt i alt fornøyd, men Rodallega, Jenas og N'Zogbia hadde vært bedre. Uansett så er Gudjohnsen og Pennant bra navn som nok vil heve et par øyenbryn. Vi beveger oss i riktig retining, sakte men sikkert, så jeg ønsker ikke klage.
Godt fornøyd med at Tuncay fortsatt er her.
Meeen, hvor ble det av de 20 mill. som TP hadde til rådighet? Han har ikke brukt mye av dem.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Transfer deadline

Innlegg pål - lillehammer » 01 Sep 2010, 08:48

Jeg er litt sånn middels fornøyd. Synes vi beveger oss litt i retning av å hente litt avdanka spillere eller spillere som har prestasjonspila pekende nedover.

Pennant er jeg usikker på. Han har vel ikke prestert alverden de siste sesongene men har et potensiale.
Gudhjonson er jeg veldig usikker på. Når var det han presterte sist?? Var det mot oss i fjor eller Island mot Norge forrige gang?? Han er en veldig erfaren spiller som har spilt på et veldig høyt nivå og det er jo positivt. Men han skyver Tuncay ut på sidelinjen og han er definitivt bedre. Men håper gode gamle Eidur gjør mine spådommer til skamme.
Wilson tror jeg kan være en bra signering.
Diao forbigår jeg i stillhet.

Det er jo så moderne med terningkast når det skal vurderes det ene og det andre og jeg gir oss en sterk 3 er for jobben i dette overgangsvinduet.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Transfer deadline

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2010, 09:13

pål - lillehammer skrev:Jeg er litt sånn middels fornøyd. Synes vi beveger oss litt i retning av å hente litt avdanka spillere eller spillere som har prestasjonspila pekende nedover.

Pennant er jeg usikker på. Han har vel ikke prestert alverden de siste sesongene men har et potensiale.
Gudhjonson er jeg veldig usikker på. Når var det han presterte sist?? Var det mot oss i fjor eller Island mot Norge forrige gang?? Han er en veldig erfaren spiller som har spilt på et veldig høyt nivå og det er jo positivt. Men han skyver Tuncay ut på sidelinjen og han er definitivt bedre. Men håper gode gamle Eidur gjør mine spådommer til skamme.
Wilson tror jeg kan være en bra signering.
Diao forbigår jeg i stillhet.

Det er jo så moderne med terningkast når det skal vurderes det ene og det andre og jeg gir oss en sterk 3 er for jobben i dette overgangsvinduet.
Enig, men jeg er usikker på Wilson også. Eller mest spent. Defensive midtbanespillere var ikke høyest på ønskelista mi. Gudjohnsen og Pennant er helt klart risikokjøp, men Pulis har jo før vært flink til å få fyr på rustne gutter( Etherington, Beattie f.eks. ), så jeg råtipper at han håper å gjøre noe tilsvarende denne gangen også.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Transfer deadline

Innlegg Knut Ole » 01 Sep 2010, 10:27

Enig, men jeg er usikker på Wilson også. Eller mest spent. Defensive midtbanespillere var ikke høyest på ønskelista mi. Gudjohnsen og Pennant er helt klart risikokjøp, men Pulis har jo før vært flink til å få fyr på rustne gutter( Etherington, Beattie f.eks. ), så jeg råtipper at han håper å gjøre noe tilsvarende denne gangen også.
Ja, mest spent her og. Bl.a. å følge Wilson om han kan gi oss det vi trenger så sårt på midtbanen. Har heller ikke noe spesiell referanse på han fra min sofakrok, men håper han etablerer seg og overrasker positivt på samme måte som Walters har rukket å gjøre i sin posisjon.
Ellers er jo de to fete-navnene hentet på lånevilkår, så finansielt er det ikke "risikokjøp". Svikter de og ikke bidrar som vi håper med offensiv kraft i 4-3-3 rolle tilsier årshjulet nytt overgangsvindu om noen måneder. Greit dette sirkuset ikke er oftere.
Terningkast for de fem innkjøpene (ekskl. Diao)? 4 (+).
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Transfer deadline

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2010, 11:09

Jeg slenger på terningkast jeg også i forhold til KJØP/LÅN( eller skolekarakter er vel mer riktig ). Jeg gir 4(-).

Nash- Veldig bra kjøp til det formålet han er tiltenkt: 5
Jones- Bra kvalitet, men ikke verdt prisen. Har få strenger å spille på: 3
Walters- Han har overasska positivt så langt, men virker som de aller fleste andre fotballspillere fra de britiske øyer ganske så "enkel" i spillestilen: 4
Gudjohnsen- definitivt "over the top"( etter Chelsea og Barcelona blir det meste en nedtur ). Kan kanskje bidra på et vis, men har ikke spilt noe særlig det siste året: 3
Pennant- Vi trengte en høyrekant og det meste hadde vært bedre en Delap uansett. Ingen garanti for at Pennant vil lykkes, men jeg tror han er sugen på å vise seg fram i England igjen etter et ganske mislykka opphold i Spania. Bra deal, tror jeg: 5
Wilson- Her er jeg blank, men gir han en sjanse: 3
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Transfer deadline

Innlegg Torleif » 01 Sep 2010, 13:16

Er vel sånt middels fornøyd jeg også. Når det gjelder angrepsrekken, så har vi mange strenger å spille på nå. Etter det jeg har sett av Jones, så synes jeg her at vi har en kjempespiss. Får bare håpe han unngår skader. Walters har for meg også vært en positiv overaskelse. Når det gjelder de andre, så blir det spennende å se. Pennant på høyre flanke i kjempeslag, lager problemer for noen og enhver. Men spørsmålet er om han er/blir i godt gammelt slag. Og om han passer inn i Pulis sin fotball filosofi. Eidur, er etter hva det sies, dårlig trent. Det vil vise seg. Men en Eidur i godt gammelt slag må absolutt være en styrke for klubben. Wilson kjenner jeg også ingenting til. Men etter hva jeg har lest, så har han en meget utsøkt pasningsfot, det gjelder både kort og langpasninger. Og er det noe vi trenger, så er det, det. Jeg håper og tror at han er en positiv overraskelse. Det er klart at Pulis får noe å tenke på nå, når det gjelder laguttak. Spesielt framover på banen. Har prøvt å reflektere litt over det selv. Vi har i mine øyne, desverre ingen backer. Kunne det vært en tanke å prøvt Whitehead som høyre back. Det har vært gjort før. Og kunne det vært en tanke å prøvt Eidur sentralt litt offensivt på midten i lag med feks Wilson.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Transfer deadline

Innlegg pål - lillehammer » 01 Sep 2010, 13:46

Torleif skrev:Er vel sånt middels fornøyd jeg også. Når det gjelder angrepsrekken, så har vi mange strenger å spille på nå. Etter det jeg har sett av Jones, så synes jeg her at vi har en kjempespiss. Får bare håpe han unngår skader. Walters har for meg også vært en positiv overaskelse. Når det gjelder de andre, så blir det spennende å se. Pennant på høyre flanke i kjempeslag, lager problemer for noen og enhver. Men spørsmålet er om han er/blir i godt gammelt slag. Og om han passer inn i Pulis sin fotball filosofi. Eidur, er etter hva det sies, dårlig trent. Det vil vise seg. Men en Eidur i godt gammelt slag må absolutt være en styrke for klubben. Wilson kjenner jeg også ingenting til. Men etter hva jeg har lest, så har han en meget utsøkt pasningsfot, det gjelder både kort og langpasninger. Og er det noe vi trenger, så er det, det. Jeg håper og tror at han er en positiv overraskelse. Det er klart at Pulis får noe å tenke på nå, når det gjelder laguttak. Spesielt framover på banen. Har prøvt å reflektere litt over det selv. Vi har i mine øyne, desverre ingen backer. Kunne det vært en tanke å prøvt Whitehead som høyre back. Det har vært gjort før. Og kunne det vært en tanke å prøvt Eidur sentralt litt offensivt på midten i lag med feks Wilson.


Whitehead som back er jeg litt usikker på husker ikke hvordan det gikk første gang men Eidur som offensiv midtbane har jeg veldig tro på. Jeg håper faktisk det er den rolla Pulis har tenkt på når det gjelder Eidur. Nye backer mener jeg også vi bør prioritere i januar.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron