Transfer deadline

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Transfer deadline

Innlegg JonC » 31 Aug 2010, 19:48

Fullstendig klar over at vi ikke kunne signere "hele England", men hvor ble det av Jenas, N'Zogbia, Rodallega - for å nevne 3 ?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Transfer deadline

Innlegg Torleif » 31 Aug 2010, 20:00

JonC skrev:
Torleif skrev:Eidur, Pennant og Wilson. Ser at mange i Stoke er happy med det. Selv er jeg vel bare sånn passe. Er det lov å håpe på en overaskelse til ?

Du ser ut til å glemme K. Jones og J. Walters. De bør vel strengt tatt regnes med i det store og hele. :)

For all del. Det er 2 kjempesigneringer det. Helt ærlig så hadde jeg håpet på Rodallega og ihvertfall en back som kan behandle ballen.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Transfer deadline

Innlegg Torleif » 31 Aug 2010, 20:02

Dette har vært en påkjenning :D Får la det sige inn litt . Det ser ihverfall ut som vi kan stille med en fryktinngytende angrepsrekke nå!!!!
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Transfer deadline

Innlegg JonC » 31 Aug 2010, 20:03

For all del. Det er 2 kjempesigneringer det. Helt ærlig så hadde jeg håpet på Rodallega og ihvertfall en back som kan behandle ballen.

Enig der !
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Transfer deadline

Innlegg JonC » 31 Aug 2010, 20:07

Og Liam Lawrence bestemte seg i siste liten. Men hvem har egentlig lyst til å spille for Pompey ?
http://www.stokecity-mad.co.uk/news/tmn ... ndex.shtml
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Transfer deadline

Innlegg torage » 31 Aug 2010, 21:13

Det har vært helt surrelastisk å følge med på all den rykteflommen som har vært. Når det nå ender opp med 3 stk i siste liten, så synes jeg nesten det er over all forventning. Selv om det har vært nevnt flere klassespillere i denne farsen, så kunne en jo ikke forvente at vi fikk fast fisk på alle sammen. Gudjohnsen og Jones kan bli et spennende spisspar, og når vi får Etherington og Pennan på kantene, så ser dette lovende ut. Og med Wilson på midtbanen håper jeg vi også får en pasningslegger på midtbanen som vi så sårt trenger. Jeg er også såre fornøyd med at Tuncay ikke forsvinner, selv om nok Pulis vil få noen utfordringer med spillere som ikke får spille, når vi i tillegg har Fuller og Walters som jo allrede har vist seg å være en positiv tilvekst. Men dette betyr at vi forhåpentligvis slipper å se Sidibe (når han er skadefri) og Delap som begge på ingen måte holder PL-nivå. Walters kan forhåpentligvis også brukes på midtbanen som gjør at vi
kan få en helt ny midtbane med Wilson, Walters, Etherington og Pennan. Dette virker lovende spør du meg. Og da kan vi selvfølgelig si at hva med nye backer. Vi har kort og godt ikke backer som holder PL-nivå. Hvis da ikke Wilson også kan spille back, mente jeg hadde lest noe om det. Uansett, sum sumarium, så synes jeg vi skal si oss meget godt fornøyd. Alle som har kommet inn nå, er vesentlig bedre fotballspillere enn de de danker ut, også Lawrence, som har vært alt annet enn god etter at han tråkket på hunden sin. Godt mulig Gudjohnsen ikke er i sin beste matchform, men det får vi håpe kommer. Han har en ro og skuddstyrke som skal bli spennende og følge. Og Pennant tilfører fart på høyrekanten som vil tilføre laget mye. Skal bli spennende å se lagoppstillingen til kampen mot Aston Villa :) :)
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Transfer deadline

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2010, 21:53

Det er virkelig å gamble når vi tar inn Pennant( som ikke har lykkes de siste åra ) og Gudjohnsen ( som har vært på nedadgående de siste åra ). Håper det går bra, men er definitivt ikke sikker.
Wilson må levere fra dag 1, og han må bevise med en gang at han er en kreativ pasningslegger. Er han det så har Tony P. prioritert rett.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Transfer deadline

Innlegg Kjell Ola » 31 Aug 2010, 21:58

Må vedgå at eg er rimeleg tilfreds med spelarar inn. Stallen må vel nå likevel vera i overkant stor (ikkje i overkant god) med mange spelarar som får lite speletid. Det kan fort føre til at mange blir utilfredse og eg veit ikkje om Pulis er rett mann til evt. å handtere slikt trøbbel. Han har vel ikkje akkurat ei historie som fortel om god "krisehandtering".

Skal kanksje helst fokusere på det positive - gode spelarar inn og i år blir IKKJE Stoke laget med minst scora mål (var berre Wolves som scora mindre i fjor?).

Kanskje nokre spelarar blir lånt ut, men eg kjenner ikkje reglane for det? Nokon som kan hjelpe meg?
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Transfer deadline

Innlegg Stoke - HamKam » 31 Aug 2010, 22:00

Er usikker på hva jeg skal mene om dagens signeringer. Ikke akkurat noen knallsigneringer noen av dem ... på papiret ..., men hvis de finner seg til rette og finner igjen sitt maksnivå (kjenner riktignok lite til Wilson og hans maksnivå) så kan det likevel være gode signeringer. Mest fornøyd er jeg likevel med at Tuncay blir. Kanskje han kommer mer til sin rett med andre spillertyper rundt seg og kanskje Pulis også oppdager det etterhvert. Best av alt er likevel at dagens signeringer gir oss flere alternativer både på topp og på midtbanen. I neste overgangsvindu trenger vi forsvarsspillere !
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Transfer deadline

Innlegg Richard Prestegård » 31 Aug 2010, 22:01

Hva skjedde egentlig med Kitson? Forsvant han?
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron