Transfer deadline

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Transfer deadline

Innlegg JonC » 31 Aug 2010, 11:26

Stoke - HamKam skrev:
Øystein skrev:Lucas fra Liverpool linkast til Stoke. Treng ein god midtbane spelar. ;)


Gammelt nytt ... og Lucas er definitivt ingen god midtbanespiller !


Mulig han ikke er god nok for Liverpool (selv om han er blant de 11-12-13, men det hindrer ham ikke å gjøre en god jobb for Stoke. Tross alt med i bruttotroppen til Brasil. Kan ikke være sååå mange som tar feil. Når det er sagt er han ikke "min type"!
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Transfer deadline

Innlegg theKanel » 31 Aug 2010, 11:34

Stoke - HamKam skrev:
Øystein skrev:Lucas fra Liverpool linkast til Stoke. Treng ein god midtbane spelar. ;)


Gammelt nytt ... og Lucas er definitivt ingen god midtbanespiller !



Lucas vart i 2007 kåra til årets fotballspiller i Brasil,
han har vært kaptein på U21 landslaget, og spilt på landslaget.

Lucas er nok definitivt ein god fotballspiller.
Er vel egentlig meir det at liverpool aldri har greid å utnytte potensialet hans.
Eg e sikkert ein av få som meina at Lucas kunne blitt ein kanonsignering for oss...
Kan ikkje berre ha da kjekt, må ha da litt gøy og!
theKanel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 326
Registrert: 08 Aug 2010, 01:10
Bosted: Osterøy

Re: Transfer deadline

Innlegg JonC » 31 Aug 2010, 11:51

Nå skal trippelen bestå av Gudjohnsen, Jenas og Wilson.
http://www.sunderlandecho.com/sport/Sto ... 6503724.jp
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Transfer deadline

Innlegg Richard Prestegård » 31 Aug 2010, 11:55

Vært inne her kun noen minutter, men blir svimmel av alle ryktene som kommer og går. For et kaos denne dagen er !!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Transfer deadline

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2010, 12:16

Richard Prestegård skrev:Vært inne her kun noen minutter, men blir svimmel av alle ryktene som kommer og går. For et kaos denne dagen er !!

I`m lovin`it! :D :mrgreen: :ugeek:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Transfer deadline

Innlegg Ovis » 31 Aug 2010, 12:24

Ja det er heilt sykt spennende denne dagen. Man får jo ikkje gjort ein dritt på jobben bare fordi man må inn og sjekke om vi har fått signa noen nye. Synes det drar voldsomt ut dette. :? :?: :roll:
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Transfer deadline

Innlegg Richard Prestegård » 31 Aug 2010, 12:27

Men er det noen som veit hvorfor det stenger 18:00, og ikke 23:59 som tidligere?
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Transfer deadline

Innlegg Stoke - HamKam » 31 Aug 2010, 12:31

Da ser det altså ut til å komme minst 3 nye spillere i dag … og det er lov å håpe på flere ! Mest sannsynlig forsvinner vel Tuncay i løpet av dagen, og da er det sannsynlig at vi får minst en ny signering til helt på tampen. Foreløpig ingen ”drømmesigneringer” etter mitt hode, men når de først har blitt Stoke-spillere, så har de selvfølgelig min hele og fulle støtte.

Er veldig usikker på Gudjohnsen. Han har tidligere i karrieren vist at han holder et høyt nivå, men har fått lite spilletid de siste årene. Det sies at ”gamle menn” trenger mye spilletid for å holde nivået oppe, og det kan ikke akkurat sies å ha vært tilfelle for Gudjohnsen. Det har blitt mye benkesliting for denne fyren. Når Stoke nå skal betale en ukelønn på rundt kr 700.000,- for Gudjohnsen, så antar jeg at Pulis mener at han skal være i første 11-eren. Kanskje det kan bidra til å få ut hans potensiale en gang til !

Gudjohnson i første 11-eren innebærer at det blir hard kamp om hvilke spisser vi skal bruke. Når vi først har kjøpt han så regner jeg med at han spiller fra start i neste kamp, - det samme gjelder nok K Jones. Det betyr nok at Walters blir flyttet ut på høyre kant og at Fuller henvises til benken … eller blir Mr. Stoke solgt helt på tampen av dagen ??? Personlig håper jeg Fuller blir i Stoke, for uten både Fuller og Lawrence så synes jeg klubben i mitt hjerte mister litt av identiteten sin.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Transfer deadline

Innlegg Stoke - HamKam » 31 Aug 2010, 12:32

Richard Prestegård skrev:Men er det noen som veit hvorfor det stenger 18:00, og ikke 23:59 som tidligere?


Kl 18.00 Engelsk tid, dvs kl 19.00 norsk tid ! Aner ikke hvorfor.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Transfer deadline

Innlegg Richard Prestegård » 31 Aug 2010, 12:38

Er det 18:00 engelsk tid? Ok. Trodde det var 18:00 norsk tid og 17:00 englesk tid. Jaja, da har vi enda en time med kaos
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 127 gjester

cron