Transfer deadline

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Transfer deadline

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2010, 14:07

Husker jeg så Eidur mot Norge i en slik rolle sentralt i midten. Da var han veldig god, men vi må også ta høyde for at det var et meget svakt norsk landslag de møtte den gang...
Han får ikke like mye tid og rom i PL som han fikk mot Martin Andresen og Steffen Iversen...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Transfer deadline

Innlegg Lilledino » 01 Sep 2010, 17:26

Svaert spent paa Eidur selv. Dette kan gaa begge veier....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Transfer deadline

Innlegg Svein Nilsen » 01 Sep 2010, 22:38

Litt over middels fornøyd med hva TP har utrettet på overgangsmarkedet i sommer;

- Jones er jeg i utgangspunktet ikke veldig fan av, men han er stor og sterk, god duellspiller og kan score mål. Han kan være et scoop - selv til den prisen!
- Walters ser bra ut, men usikker på hva han kan tilføre laget.
- Pennant kan være et røverkjøp......endelig litt fart på høyrekanten! En humørspiller som svinger veldig i prestasjonene (men det gjør de fleste fotballspillere).
- Eidur har en lang og god karriere på et høyt nivå. Var god i Barca og det er vel kun halvannet år siden. Var i følge Drillo usedvanlig dårlig i forrige landskamp og vraket nå. Sist mot Norge var han banens gigant. Fortsatt kun 31 år, men tydeligvis et stykke unna toppformen. Når den kommer blir det moro.....
- Wilson er jeg mildt sagt usikker på. Skal ha vært Pompeys beste så langt, og skal være ung og lovende. Kan bekle flere roller, også back, men er vel innkjøpt som sentral midtbane?

Forøvrig et godt poeng at TP tidligere har vært god på å re-starte "gamle" stjerner!
Jeg er fortsatt bekymret for lagets hjerne, dvs. den offensive drivkraften sentralt på midten. Den har vi manglet i årevis - håper Eidur eller Wilson er tiltenkt denne rollen! Fortsatt mangler vi også et par backer som holder PL nivå.

Bring on Villa 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron