Michael Uchebo...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Michael Uchebo...

Innlegg Morten T. » 11 Jan 2012, 23:42

TrondG skrev:
Lilledino skrev:Austin, en tikkende bombe og bråkmaker...

Noen sier at Uchebo er treg og ikke vil passe inn... Bortsett fra når vi har cornere og innkast..

Nei, kryss fingrene for Jordan Rhodes ...

Hvordan bråkmaker?

Ja, det lurer jeg på også. Han er tøff på banen, men det er jo greit og betyr nada.

F.eks. var jo Martin Andresen verdenshistoriens værste busemann PÅ banen.( Jada, jeg tok nok litt vel mye Møllers Tran...).
Men AV banen så framstår han jo som en bridgespillende vestkantsoss med et relativt behagelig vesen...

Når det er sagt, Austin er ikke god nok for Stoke.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Michael Uchebo...

Innlegg TrondG » 12 Jan 2012, 02:31

Bridgespillende, haha :D

Jeg har vel vært av den oppfatning at Austin kunne mestre nivået i PL, og om noen klubber så er det Stoke som hadde passet han best. Likevel er det helt klart at sjansen for flopp er betraktelig, men jeg vil ikke avskrive han som for dårlig for Premier League av den grunn.

Han er en arbeidshest fremfor alle (i Brann, hvertfall), har en god skudd- og pasningsfot (!), sterk som en løve i dueller og rutinert. Likevel er han ikke av den kreative sorten som sårt trengs i midtbaneleddet i Stoke, og selv om han har ganske god fart er det først og fremst uten ball - gjerne rett før han setter inn en suser av en takling..

Uansett er Austin-Stoke koblingen saga blott, og liten vits å diskutere, men han er absolutt ingen bråkmaker - han er heller en finfin type som blir satt stor pris på i Bergen. ;)

Angående Uchebo; "The Bear Pit Britannia" på Facebook (som jeg anbefaler alle å følge), videreformidlet denne Twitter-hashtag-retweet-twittwatten (whatevs) i dag:

John Percy
@John__Percy John Percy
Update on Michael Uchebo: returned home after two-day trial at #Stoke and unlikely to sign #SCFC
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Michael Uchebo...

Innlegg Lilledino » 12 Jan 2012, 17:00

TrondG skrev:
Lilledino skrev:Austin, en tikkende bombe og bråkmaker...

Noen sier at Uchebo er treg og ikke vil passe inn... Bortsett fra når vi har cornere og innkast..

Nei, kryss fingrene for Jordan Rhodes ...

Hvordan bråkmaker?


Mente mest på banen, og ikke alltid en spilletype en gjerne vil identifisere seg med.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Michael Uchebo...

Innlegg Morten T. » 12 Jan 2012, 23:50

Uchebo skal ha dratt tilbake til Holland uten kontraktsforslag, i flg. ryktene.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Michael Uchebo...

Innlegg kjartan » 14 Jan 2012, 13:04

Fra Sentinel:

"Nigerian-born striker Michael Uchebo will not be signed by Stoke after being given the once over in training at Clayton Wood this week.

The 6ft 6ins 21-year-old, dubbed the African Crouch because of his height, wanted a £1m move from Dutch club VVV Venlo.

But Pulis, pictured below, said: "He's gone back to Nigeria – I think one of his parents wasn't well – but we won't be taking him."
kjartan
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 344
Registrert: 08 Aug 2010, 22:00

Re: Michael Uchebo...

Innlegg Sven-Erik » 14 Jan 2012, 15:18

kjartan skrev:Fra Sentinel:

"Nigerian-born striker Michael Uchebo will not be signed by Stoke after being given the once over in training at Clayton Wood this week.

The 6ft 6ins 21-year-old, dubbed the African Crouch because of his height, wanted a £1m move from Dutch club VVV Venlo.

But Pulis, pictured below, said: "He's gone back to Nigeria – I think one of his parents wasn't well – but we won't be taking him."


hmmmmmm, vi tok ikke Ba heller. Aner jeg en ny feilvurdering på den medisinske testen??
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Forrige

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 139 gjester