Joe Ledley...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Joe Ledley...

Innlegg Richard Prestegård » 08 Sep 2011, 23:26

...var linket til Stoke i flere år, men valgte til slutt å flytte fra Cardiff til Glasgow for å spille for den grønn/hvite delen av byen, nemlig Celtic. Et barnehjem i Thailand(et land Celtic sender penger til hvert år gjennom en organisasjon for å hjelpe foreldreløse barn) har laget en hyllest til Celtics store spiller. Jeg blir oppriktig glad når jeg ser denne filmen og jeg blir ikke lei. En måling viser at klubbene i Premier League bruker i snitt bare 0,15% av sitt budsjett på å hjelpe lokalidretten i sitt nærmiljø og resten av verden. En slik film som dette viser hvor enormt mye spillere som Joe Ledley og Celtic som klubb betyr for verdens fattige. Link til videoen under. Du er garantert et stort smil om munnen etter å ha sett filmen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=q-5Bf0OmYtA
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Joe Ledley...

Innlegg Shawcross » 16 Sep 2011, 16:14

Schwarte voffor gjør ikke Stoke detta????? :x :x :x :|
Shawcross
Newbie
 
Innlegg: 1
Registrert: 16 Sep 2011, 16:09

Re: Joe Ledley...

Innlegg Richard Prestegård » 16 Sep 2011, 22:58

Shawcross skrev:Schwarte voffor gjør ikke Stoke detta????? :x :x :x :|


Godt spørsmål. Stoke-on-Trent er en by med få sosiale aktiviteter på kveldstid(virker det som i hvert fall), så det hadde vært en idè for lærere- og barnehageansatte å lage en hyllest til en av Stokes spillere. Men hvem skulle det vært? Mamady Sidibe eller Salif Diao??? ;) :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 141 gjester