Status Quo

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Status Quo

Innlegg Lilledino » 12 Aug 2011, 16:04

TP mener fortsatt at han forventer 6 nye signeringer før vinduet stenger 31.08.2011 23.59

Så langt har vi forsterket oss bak, der vi pr def var best i fjor. Synes dette lukter mye av det samme vi har sett og lest før. Kanhende det resulterer med noen panikksigneringer rett før vinduet stenger, og vips, så har vi ikke blitt bedre.
Magefølelsen min sier at det ikke blir noe "schwong" over hva vi får, og at vi kan fort havne i sumpa med Swansea og Norwich der nede.

Får håpe jeg taR SKREKKELIG FEIL, og at vi kan få en midtbanespiller og klassespiss før vinduet stenger.....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Status Quo

Innlegg TrondG » 12 Aug 2011, 17:06

Jeg er trygg på at vi lander en kvalitetsspiss og en midbanespiller. Hvem det blir er usikkert. Vi har vært i forhandlinger med flere spillere over lang tid og med flere forsøk, så snart vil det vise seg hvem vi har blitt enig med og ikke.

Personlig tror jeg vi signerer Palacios og Croach. Forhåpentligvis, og ikke veldig usansynlig - Bendtner og Barton også. Så kan man jo i samme sleng håpe på Shaun-Wright Phillips og Scott Parker.. ;)

Jeg er ikke bekymret! Utrolig nok!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Status Quo

Innlegg jørgen » 12 Aug 2011, 17:10

Jeg er egentlig ganske optimistisk! Tror mange spillere og klubber forventer at villigheten til å punge ut usannsynlig summer i form av lønninger og transfer fees er enorm i dagens overgangsmarked, og at de forventer det TP kaller "silly money". Det er i mine øyne så og si sikkert at "verdien" til de spillerne vi er ute etter går ned med en 10-20% nå mot slutten, og at vi dermed kan spare mye på det. Vel vel jeg håper i hvertfall jeg har rett :)
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Status Quo

Innlegg TrondG » 12 Aug 2011, 18:02

This one is a bit left side and I'm sure will be disregarded immediately by you doubters on this board. However, I have just had an excited call from a man who knows someone in the depths of the club and has given me this update.

Huth out-Tottenham
Barton, Dann, Palcios all in.

Things have moved very quickly at the club today. Announcements soonest


Read more: http://oatcakefanzine.proboards.com/ind ... z1UpaLBC00

Mmmm.. Rykter, rykter.. Denne ble postet nettop. Gud så spennende dette er!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 146 gjester