Nicklas Bendtner...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Nicklas Bendtner...

Innlegg Morten T. » 02 Aug 2011, 08:56

...på vei til Stoke?:
http://www.stoke.vitalfootball.co.uk/ar ... p?a=249183

En god spiss som hadde passet fint inn i Stoke. Tror jeg,
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Nicklas Bendtner...

Innlegg rubensnielsen » 02 Aug 2011, 10:44

Ja, det var han ja. Dette ble meldt i går på Twitter; Stoke are weighing up a surprise bid for a Premier Lge striker. Player with a big reputation, at least in his eyes. Details tomorrow.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 03 Aug 2011, 14:32

Han passer ikke med mitt bilde av hva Stoke City står for. Han er stor, men da i betydningen "stor drittsekk"! :cry:
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Aug 2011, 14:53

Vel, det finnes da noen allerede i Stoke med samme tendenser og med en forhistorie?
Tenker da først og fremst på Begovic, Fuller og Pennant.

Pulis har evnen til å disiplinere en god del av den sorten der.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 03 Aug 2011, 17:37

Morten, jeg tror ikke Begovic, Fuller eller Pennant når Bendtner til anklene når det gjelder å være drittsekk! Jeg kjenner en del Arsenal supportere og ingen, absolutt ingen, har noe positivt å si om denne riksklysa fra kjepphøye Danmark! Mulig han er en middels bra fotballspiller, men han passer ikke inn i et fotballag eller en garderobe - definitivt ikke i Stoke City. Fri oss fra denne ekle fisken!!!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Aug 2011, 20:06

Svein Nilsen skrev:Morten, jeg tror ikke Begovic, Fuller eller Pennant når Bendtner til anklene når det gjelder å være drittsekk! Jeg kjenner en del Arsenal supportere og ingen, absolutt ingen, har noe positivt å si om denne riksklysa fra kjepphøye Danmark! Mulig han er en middels bra fotballspiller, men han passer ikke inn i et fotballag eller en garderobe - definitivt ikke i Stoke City. Fri oss fra denne ekle fisken!!!!!

Men han ville høyst sannsynlig blitt vår beste spiss... ;)
Er man i 16-mannstroppen til en av verdens 10 beste klubber, så er man god nok for Stoke.

Jeg brukte jo en god del timer på å gjøre research på Pennant til forrige PN og han har et mer enn et gjennomsnittlig langt rulleblad, for å si det forsiktig...Jeg husker også godt hvor mange Stokesupportere i England som ikke ville ha en sånn korttenkt og motbydelig fyr til klubben. Den vinden har så definitivt snudd og mye har jo en tendens til og feies under teppet hvis det sportslige funker greit. Begovic skulker kamper for landslag og klubb og Fuller feier til medspiller og visstnok over lagkameraters koner. Men gode spillere begge to.

Pointet mitt var at folk faktisk er i stand til å forandre seg. Om Bendtner er det? Det aner jeg ikke, men Pulis virker å være en kar som stort sett greier å temme oppblåste egoer. Jeg tviler allikevel på Bendtner til Stoke. Lønnskravene vil sannsynligvis bli for store. Tipper at vi ender opp med Carlton Cole med kronisk målvegring i 12. time.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 03 Aug 2011, 22:18

Morten T. skrev:
Svein Nilsen skrev:Morten, jeg tror ikke Begovic, Fuller eller Pennant når Bendtner til anklene når det gjelder å være drittsekk! Jeg kjenner en del Arsenal supportere og ingen, absolutt ingen, har noe positivt å si om denne riksklysa fra kjepphøye Danmark! Mulig han er en middels bra fotballspiller, men han passer ikke inn i et fotballag eller en garderobe - definitivt ikke i Stoke City. Fri oss fra denne ekle fisken!!!!!

Er man i 16-mannstroppen til en av verdens 10 beste klubber, så er man god nok for Stoke.

Jeg brukte jo en god del timer på å gjøre research på Pennant til forrige PN og han har et mer enn et gjennomsnittlig langt rulleblad, for å si det forsiktig...Jeg husker også godt hvor mange Stokesupportere i England som ikke ville ha en sånn korttenkt og motbydelig fyr til klubben. Den vinden har så definitivt snudd og mye har jo en tendens til og feies under teppet hvis det sportslige funker greit. Begovic skulker kamper for landslag og klubb og Fuller feier til medspiller og visstnok over lagkameraters koner. Men gode spillere begge to.

Pointet mitt var at folk faktisk er i stand til å forandre seg. Om Bendtner er det? Det aner jeg ikke, men Pulis virker å være en kar som stort sett greier å temme oppblåste egoer. Jeg tviler allikevel på Bendtner til Stoke. Lønnskravene vil sannsynligvis bli for store. Tipper at vi ender opp med Carlton Cole med kronisk målvegring i 12. time.

Jeg tror det hadde vært spennende å se om Pulis kunne temmet en fyr som Mario Balotelli. Det hadde vært interessant ;)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Aug 2011, 22:38

Richard Prestegård skrev:
Morten T. skrev:

Jeg tror det hadde vært spennende å se om Pulis kunne temmet en fyr som Mario Balotelli. Det hadde vært interessant ;)

Jeg tror ikke han hadde vært interessert i å prøve.
Pulis tilhører den gamle skolen og oppfører seg litt med de samme verdiene som Clough, Shankly, Paisley, Ferguson osv. hadde/har. Det betyr i klartekst at det er manageren som bestemmer og at spillermytterier ikke godtas. M.a.o.: Klubben er større enn spilleren. Det tror jeg Pulis gjør spillere som kommer til klubben ganske tidlig oppmerksom på. Han kan av og til virke litt inkosekvent og godta mer fra enkelte enn andre, men gjennomgående virker han å ha evnen til å disiplinere og kvitte seg med de han evt. mener ikke vil/evner å tilpasse seg.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 04 Aug 2011, 19:58

He he, ja det kunne vært interessant...... Bør vel styre unna begge to
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 05 Aug 2011, 21:38

Leser at TP har bladd opp 9 mill pund for Bendtner. Så får vi se da.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest