Jay Bothroyd

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Jay Bothroyd

Innlegg pål - lillehammer » 23 Aug 2010, 12:53

Det er noen som savner et litt mer edruelig rykte. her kommer det :Stoke boss Pulis coy over Cardiff striker Bothroyd

Jeg håper jeg drømmer eller har lest feil for Jay Bothroyd er om mulig dårligere enn Sidibe.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Jay Bothroyd

Innlegg mfkpotter » 23 Aug 2010, 13:00

Denne er bra vet du, håper bare dette er en tøvete journalist som ikke har noe annet å skrive om.
Tenke seg til hvis Pulis selger Tuncay og erstatter han med Bothroyd... Da håper jeg til og med Coates tar til fornuften og tupper Pulis på hue og r... ut.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Jay Bothroyd

Innlegg Morten T. » 23 Aug 2010, 13:34

Bothroyd er mye bedre enn Sidibe, var i Stoke da vi rykka opp, og scorer vel nå flittig for Cardiff(?), men her er det uansett bare å styre unna. Han er neppe god nok, men jeg ville ikke blitt sjokkskadd om nok en Championship-spiller blir taua inn til Britannia for å skrive under.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jay Bothroyd

Innlegg O2Stokie » 24 Aug 2010, 21:32

Kan fort være han vi får inn som erstatter for Sidibe. Skåra 13 mål og hadde 13 målgivende for Cardiff i fjor. Tviler han er dårligere enn Sidibe (skal godt gjøres), og han er ikke den andre spissen Pulis er ute etter, men en vi må ha inn i stedet for Mama.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Jay Bothroyd

Innlegg Morten T. » 03 Jan 2011, 23:32

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 139 gjester